| Sendt: 17 September 2011 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
De kan også blot drives på almindeligt vis med kun et sæt kabler. Der skal blot være en bøjle mellem de 2 røde og de 2 sorte terminaler. Jo, du kan også sagtens drive dem med bi-wiring. Du bruger blot et kabel på A udgang til det ene sæt terminaler og et sæt kabler til det andet. Og så stiller du ht vælgeren på Denon'en på AB samtidigt. Her må bøjlerne dog ikke være i brug. De skal væk. Du kan også, hvis der er plads i ht terminalen til 2 sæt kabler, bruge kun én af ht udgangene på Denon'en.
Ps...... Det er nok en fejl, at det står Monitor højttalerne du nævner kun kan bi-wires. Måske har der nok stået, at de ikke kan og at der så kun er et sæt terminaler på dem. Det er der dog intet problem i.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|