| Sendt: 02 September 2011 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hi fi nørder ! (positivt!)
Jeg har ikke så meget forstand på hi fi, så undskylder hvis jeg bruger de forkerte ord, håber i forstår.
Min bror har 2 stk højt hvor begge mellemtoner(de største enheder) er i stykker, membranen er simpelthen mørnet med tiden. Så de spilder helt af helveds til. Men de spillede rigtig før i tiden.
Mit spørgsmål går på om det kan betale sig at få dem lavet vs at købe to nye.
Jeg har taget et billede bagsiden på en af højttalerne.
På forhånd tak!
Anders

|