| Sendt: 04 September 2011 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej FreZh
Jo højtalerne tilsluttes via phonestik til sub. Formålet er fordi at de giver pæn god lyd ved min computer og at designet på disse
er meget pæne (syntes jeg). Derfor vil jeg gerne have dem tilsluttet mit surround anlæg som baghøjtalere. Jeg har i forvejen et
ældre Jamo E surround højtaler sæt, men er ved at være træt af de relativt store baghøjtalere.
Jeg er godt klar over at dette vil skabe en forringelse af lyden, men da stuen også skal bruges til andet en at se film spiller
design en lidt større rolle, hvis muligheden for dette er der
Men som et ekstra spørgsmål til dette: Kan jeg så også tilslutte disse to højtalere direkte til en phone-udgang på et lcd fjernsyn
som jeg har i mit soveværelse? Her benytter jeg i dag "igen" en computer 2.1 system hvor lyden går fra tv til sub og så højtaler
kabler fra sub tilbage til tv. Vil det være muligt at fjerne 3 ledninger fra min væg på denne måde?
|