| Forfatter |
|
heffehurtig Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
bdef skrev:
|
Nu har jeg kigget dem alle igennem (igen) og sidder og tænker på hvilke der mon blev kopieret.
Jeg lurer lidt på samme tanke. Vi er lidt i "70'er mode" her hjemme (måske fordi vi begge er født i den periode) og derfor tænker jeg lidt på at lave en højttaler med 70'er udseende, men efter mine nye principper. Altså ikke nødvendigvis 70'er lyd 
Jeg synes jeg så mange andre ( f.x. JBL, Snell og B&W) flotte i denne stilart, så jeg er næppe den eneste der synes om den stil.
B&W DM 14 herunder er nok noget af det jeg vil kopiere, men med andet indhold.

|
|
|
Jeg er lige så stille i gang med at kopiere dem her: Superenkle, men stadigvæk meget udtryksfuldt og stilrent efter min mening
Jbl l300 
|
| Til top |
|
| |
gask Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis ikke jeg havde læst overskriften på tråden, men kun set billederne, så kunne jeg være fristet til at tro at overskriften i
stedet var "Verdens grimmeste højttalere".
|
| Til top |
|
| |
Meier Forum Bruger


Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1489
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
gask skrev:
Hvis ikke jeg havde læst overskriften på tråden, men kun set billederne, så kunne jeg være fristet til at tro at overskriften i stedet var "Verdens grimmeste højttalere".  |
|
|
He-he - smag er jo individuelt 
men - hvorfor ikke smide et par billeder af hvad DU mener er de smukkeste?
Det er da lidt mere konstruktivt end at brokke sig over udvalget  
Hilsen Thomas
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
De sidste er ikke så smukke, men blot sære udformet.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 02 September 2011 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke lige finde "Tabe kæben" smiley. Den Everest køber jeg i næste uge, når jeg løber med Lotto gevinsten.
carsten
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
heffehurtig skrev:
bdef skrev:
Nu har jeg kigget dem alle igennem (igen) og sidder og tænker på hvilke der mon blev kopieret.
Jeg lurer lidt på samme tanke. Vi er lidt i "70'er mode" her hjemme (måske fordi vi begge er født i den periode) og
derfor tænker jeg lidt på at lave en højttaler med 70'er udseende, men efter mine nye principper. Altså ikke nødvendigvis
70'er lyd 
Jeg synes jeg så mange andre ( f.x. JBL, Snell og B&W) flotte i denne stilart, så jeg er næppe den eneste der synes om
den stil.
B&W DM 14 herunder er nok noget af det jeg vil kopiere, men med andet indhold.
DgBfIJP3C60/Tgdgqws9I_I/AAAAAAAADbw/HELiPNI0SJ8/s400/birdsey e%2Bleft%2Bgrills.jpg">
|
|
|
Jeg er lige så stille i gang med at kopiere dem her: Superenkle, men stadigvæk meget udtryksfuldt og stilrent efter min
mening
Jbl l300 02_001548_l300_smuk2.jpg"> |
|
|
Jeg har alt mulig respekt for musikalsk skønhed, men jeg har en mistanke om at trådstarter har tænkt på visuel skønhed og
de seneste bud har vel egentlig været det de fleste vil kalde "en øjebæ" og måske skulle vi tilbage til det trådstarter
mener.....
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|

Kan tilslutte mig disse Estelon XA, en Diamond versionen lanceres om kort tid. 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
de Wilson Audio cub mk.I er nu flotte med træ finer, men se dem oftest med piano lak  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
De Wilson ser bedre ud i træ end i lak 
Ellers denne:

|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
......eller disse her.  Acarian Systems Alon 4 __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Gonz Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 547
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raidho C-2
I like 

|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 03 September 2011 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes nu et sæt Gamut L5 er en særdeles smuk højttaler :)
Eller de her Magico M5er
 __________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |