torkild Udelukket fra forum Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
Hej
Nu har jeg læst og læst, men ikke blevet kloger på dette punkt:
Jeg vil bygge en htpc, og jeg vil gerne tage nicam stereo signalet og smide ind i lyd kortet og få prologic surround sound ud (på de film der bliver sendt med prologic). Men hvilken lydkort kan dette ?
Der ud over skal den være super til stereo og "normal" surround
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum