| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville meget gerne have fat i godt stereo lydkort til PC'en med rigtig god lydkvalitet og har da lige et par spørgsmål/krav.
- Jeg kommer til at trække 5 meter kabel fra PC til receiver, og derfor
vil jeg høre hvad i synes jeg skal gå efter med SPDIF - Coaxial eller
optisk udgang?
- Hvis optisk er at foretrække så skal den optiske udgang være normal toslink - ikke mini-toslink.
- Hvis lydkortet har coaxial SPDIF udgang, så skal det være en phono udgang, ikke 3,5 mm. minijack.
Hvad ville i anbefale?
|