| Forfatter |
|
mbm1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 913
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke sæt kan I anbefale.
Det skal kunne sende signal fra et rum til et andet, gennem en pudset letvæg.
|
| Til top |
|
| |
Graa Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Logitech Di Nova, Bluetooth, elegant, virker perfekt, kr. 1500,-
Har det selv og kan kun anbefale på det varmeste
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Microsoft Wireless Optical Desktop (3.0) til en MEGET dejlig pris på ca. 500 i computer city... har selv lige købt det og er MEGET tilfreds... og så er det oven i købet hamrende flot og lækker kvalitet...
|
| Til top |
|
| |
mbm1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 913
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan det sende til et rum ved siden af?
|
| Til top |
|
| |
Graa Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mbm1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 913
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Koster også boxen. 1500kr er nok lige i overkanten for hvad jeg vil give.
Alternativet kunne jo være at bore et hul i væggen så afsender og modtager var i samme rum.
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
havde ik lige set det med rumkravet.... tror ik det går med Microsoft så..:):Æ)
|
| Til top |
|
| |
theben Forum Bruger


Bruger siden: 01 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 218
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Di Novo for Notebooks så har du et sæt som ser lidt bedre ud uden at
skulle betale så meget som media udgaven, musen er ikke optimal men
hvis du er ude efter en nogenlunde pænt tastatur er det muligheden,
husk at de er trådløst ikke bluetooth
__________________ keep focus
|
| Til top |
|
| |
mbm1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 913
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lånt et "billigt" Logitech sæt med hjem fra arbejdet.
Tastaturet virker fint, men musen duer desværre ikke.
Skal det være bluetooth hvis jeg skal være sikker på at det kan modtage signalerne?
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er muligt, at den computer, der skal have mus og tastatur er en HTPC, men problematikken omkring denne slags periferiudstyr er OFF TOPIC !!
Kategorien er her for at åbne for muligheden for at snakke emner, der er relevante for oplevelsen af HTPC - herunder også udstyr, der influerer direkte på denne brug. Andre emner må tages op i andre fora.

|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto


Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med ovenstående kommentár lukkes denne tråd hermed!
|
| Til top |
|
| |