| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ville høre om der er en som kan hjælpe med at opstille min anlæg på den bedste måde
Højtaler & ;nbs p; Dana 930
Effektforstærker Parasound HCA 750A current power amplifier
Forforstærker Parasound P/HP-850 Stereo preamp
Jeg har forbundet dem (forfor) line output i normal, kan dog vælge direct, men synes det er meget rat at vælge normal da jeg er til musik og film og kan justerer bass og diskant,,,,vidrer over til min (effekt) inputs-stereo, kan dog vælge mono brigde, som jeg ikke merer jeg kan bruge jomindre jeg har 2 (effekt) det er så fint nok ville jeg mene,,,,
mine højtalerkabler hvor jeg har bananstik i er jeg meget i tvivl, jeg fik nogle kabler for langtid siden da jeg købte mit anlæg, det er et fladt kabel med 4 tråde i hver kabel, masiv tynd kobber, og ikke mange tråde sammen, jeg har så smidt 4 af dem i min køjtaler med hver deres bananstik , det vil sige 8 bananstik ialt til mine højtalere i den ende hvor mine kabler skal ind i min effektforstærker har jeg så snoet kobbertrådene sammen fra 2 til 1, da de jo skal ind i 4 (indgange.udgange) på min effektforstærker er det den rigtige måde at opsætte min anlæg på, tænker på at jeg skal droppe det med 4 kabler til min højtaler, og smide nogle gafler på, og så bare køre med 2 kabler ind i min højtalere.
__________________ jesper
|