Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 17:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Billigste denon til Dali concept 1 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Har nu lyttet til denn one og dalien lyder rigtig godt op til omkring kl 11 på volumen knappen MEN den lyder ikke så godt over kl 11, der er disnatnen tydeligvis lidt dårlig. min første tanke da jeg skruede op for lyden var, er den kun på 2x45 watt ?
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

Snøren
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 13 Oktober 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Hejsa...

Ja det er nok rigtigt at den lyder ad ht fra klokken elleve af...Forstørkeren ar masser af overskud til disse Concept 1ere...Der for vil du opleve en forvrængning når dine Concept 1erne ikke kan klare mere og det er det du her har oplevet...

At en forstærker har overskud gør i di fleste tilfælde det, at man ikke behøver, at skrue højt op for, at vellyden driver af højtalerne....Men her skal man så passe på ikke, at skrue over højtalernes evne.....for så lyder det ad ht.

Hvis den spiller lavt og ikke er hidsig i diskanten er det vel den kompination du skal have.....

Hygge

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

Der for vil du opleve en forvrængning når dine Concept 1erne ikke kan klare mere og det er det du her har oplevet...  Det er løgn for mine dali concept kan godt klarwe 100watt min forstærker frsa rotel er på 2x120 watt i 8 ohm så 2x45 kan den nemt klare

Hvis den spiller lavt og ikke er hidsig i diskanten er det vel den kompination du skal have.....

Nej jeg den skal jeg ikke have, jeg skal enten have en billigt brugt forstærker eller måske nogen aktive højtaler

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes