| Sendt: 08 Marts 2005 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fandt engang et link til en som havde trimmet sit hauppauge pvr tv kort til en langt bedre kvalitet, men jeg kan ikke finde den side mere??
Er der nogen der kender noget til hvad man kan gøre for at få det bedste ud af sit tv kort og ikke "bare" lade det stå på default indstillinger
|