| Sendt: 21 September 2008 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej så har jeg fået lyttet på min opgraderede Thorhauge pre og Steens mc headamp...Det lyder som en drøm, alt hænger bedre sammen i mit setup. der er en ro som er ubeskrivelig.. der er sort baggrund og hårene på armene stritter igen ved gennemlytning af mine kendte indspilninger...Grunden til opgraderingen var at jeg ikke kunne få den til at spille som jeg gerne ville have. Jeg fortalte Thorhauge hvad jeg efterlyste på han nye store headamp. Jeg sendte den over og da den kom tilbage 2 dage efter var den bare lige i øjet...
Sikke en service fra Thorhauges side og jeg er dybt imponeret over at han kan ramme lige nøjagtig det man efterlyste....endnu en varm tak herfra... jeg sidder her og lytter på headamp, som i dette tilfælde bliver sammenlignet med den jeg har i forvejen: en Hasling head amp mrk 3.. Steens er bedre på flere punkter, jeg må her først og fremmest nævne roén...så det ender nok med at jeg må investere i endnu et Thorhauge produkt....Men det er jo glædeligt at der blive ved med at ske noget i ens setup. bare det er til den rigtige side.... glæder mig til at høre andres erfaringer med Steen Thorhauges produkter....
med hifihils brutalis
__________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|