| Sendt: 27 Februar 2010 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej forum 
Håber jeg kan få jeres hjælp til en "brain storming" liste.
Jeg er på jagt efter en opgradering af mit set-up - på STEREO siden. Idag er jeg super godt kørende, med effektforstærkere og surround processor, meen, hi-fi kvaliten i 2-kanals stero skal have et løft.
Men WAF og convinience of use spiller ind, derfor skal en forforstærker kunne sættes ind i den nuværende signal kæde.
Altså skal jeg finde mig en forforstærker/int forstærker med pre-out som kan sløjfe linje signalet igennem.
Nogle kalder det processor loop - andre unity gain - det er vel en og samme ting.
Men hvilke forstærkere kan det?
Selv ved jeg Cambridge, Proceed, Densen og Primare kan - men der er sikkert masser af andre???
Især lurer jeg på, om der sku findes en forstærker, som kan sløjfe et linje signal igennem fra et input til pre-out i slukket tilstand?? Det kunne være super fedt, så forstærkeren kan stå gemt, og kun tændes/betjenes af familien, når der skal lyttes til 2-kanals musik, og ellers bare stå og sløjfe signalet igennem... (alternativt "murer" jeg selv et relæ i en god forforstærker, så switcher igennem i slukket tilstand...)
Budgettet er ca. 3-5k brugt... og det er lydkvaliteten der tæller!
|