Bruger siden: 30 August 2015 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 30 August 2015 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
Jeg har disse to højttalere. De er ca. 13 år gamle, Audiovector, M3. Er der nogen, der kan hjælpe mig med specifikationer og evt. beskrive, hvad det er realistisk at forvente at få for dem, hvis man skal sælge dem? Jeg kan simpelthen ikke opstøve specifikationer på lige præcis M3’eren, men til gengæld på andre varianter af M3’eren, hhv. Super og Signature. Desuden medfølger følgende kabler, hhv. 3 og 4 meter og originale metalspikes med gulvskiver.
God stand i rød kirsebær og intakt frontstof. Velholdte med en enkelt lille rids. Er blevet passet godt på og har aldrig spillet igennem. Eneste ejer. Ikke-ryger. Alt originalt. Samlet nypris ca. 12.000
Bruger siden: 30 August 2015 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 30 August 2015 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
Ja, jeg vil gerne sælge dem, men de er ikke sat til salg her og jeg har lige brug for noget feedback på dem. Men tak for dit link. Det vil jeg bruge,
når jeg er blevet mere klar på tingene.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum