Forfatter |
|
BigPic Lukket konto

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 17 April 2008 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg synes det er en lidt sjov prioritering at købe højtalere til næsten 80.000 og så nøjs med en projektor til 8.000 
Men jeg er ikke i trivl om det lyder godt , lækkert grej !!
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 18 April 2008 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
BigPic skrev:
Hej
Jeg synes det er en lidt sjov prioritering at købe højtalere til næsten 80.000 og så nøjs med en projektor til 8.000 
Men jeg er ikke i trivl om det lyder godt , lækkert grej !! |
|
|
Det kommer vel bare an på ens prioritering. Kunne også forstille mig det her setup mest bliver brugt til musik :) Men lækkert grej er det  Hvor stor er den hør bare forskel på de nye og gamle højttalere?
|
Til top |
|
|
BigPic Lukket konto

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 18 April 2008 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
FreZh skrev:
BigPic skrev:
Hej
Men jeg er ikke i trivl om det lyder godt , lækkert grej !!
|
|
|
Det kommer vel bare an på ens prioritering. Kunne også forstille mig det her setup mest bliver brugt til musik :)
Men lækkert grej er det 
Hvor stor er den hør bare forskel på de nye og gamle højttalere?
|
|
|
Ja det var også min konklusion at det hænger sådan sammen,men han har dog også en center der koster ca. 18.000 og den kan jo ikke bruges til musik.
Men ja det handler jo om prioritering, jeg havde nok brugt 18000 på en projektor og 8000 på centeren, hvis jeg skulle vælge. Men sådan er vi jo så forskellige 
|
Til top |
|
|
Thrawn Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 18 April 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver 90% af tiden brugt til film... Grunden til at det er en projektor til 8.000,- er at det er en begynder projektor for mig, og den laver et godt nok billede pt...
Men den bliver nok skiftet ud men en 1080p udgave om et års tid.....
Nu har jeg kun haft højttalerne i 3 dage så de er ikke spillet til... Men jo der er meget stor forskel på dem...
Det næste der skal købes bliver DENON DVD - 2500BT ( Blu-Ray Transport ) Eta. juli 2008 ca. 7.500 - 9.000 kr..
|
Til top |
|
|
Thrawn Forum Bruger

|
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
-
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
803 er en fed speaker du en heldig kartofle
ellers ser den fint ud __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
StefanR Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når jeg nu selv har B&W kan jeg jo kun tage hatten af for andre som også vælger det 
Et flot setup. Jeg er sikker på lyden virker. Jeg har selv overvejet at bytte min center ud med en HTM3s.
Hvis du har muligheden for det, synes jeg du skal prøve at lytte med nogle lidt tungere højttalerkabler. Jeg synes selv det gav en del da jeg skiftede mine (gode) FlatLine kabler med VDH Magnum.
/Stefan
|
Til top |
|
|
second Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 133
|
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det ser super fedt ud Har selv et sæt 805s da mit rum ikke rækker til mere.
Hvordan lyder 803 i forhold til 804`erne... ?
|
Til top |
|
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah. personligt kan jeg slet ikke forstå man vil have en 803s i stedet for en 804s. Syntes 803s er alt for brutal og skinger. Specielt når tit og ofte ka få 803D som brugt til ca samme pris som en ny 803s. Men det er jo nok som sædvanelig en smagssag, jeg elsker bare normalt B&W og kunne ikke finde noget positivt ved 803S. Ud over det er jeg PÆNT misundelig på din center!
__________________ Mvh. Bjørn.
|
Til top |
|
|
Thrawn Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
StefanR skrev:
Når jeg nu selv har B&W kan jeg jo kun tage hatten af for andre som også vælger det 
Et flot setup. Jeg er sikker på lyden virker. Jeg har selv overvejet at bytte min center ud med en HTM3s.
Hvis du har muligheden for det, synes jeg du skal prøve at lytte med nogle lidt tungere højttalerkabler. Jeg synes selv det gav en del da jeg skiftede mine (gode) FlatLine kabler med VDH Magnum.
/Stefan |
|
|
Har tænkt på VDH kablerne.... De er meget gode.... Men jeg kan bare ikke få dem skjult... Og kan konen vil helst have at det er skjult.... Så der må jeg gå på kompromis.
|
Til top |
|
|
Thrawn Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
StefanR skrev:
/Stefan |
|
|
HTM3s er uden tvivl den fedeste center jeg har hørt til dato..... Så hvis du har pengene til den køb den... du vil ikke fortryde det.... Men hvis det er 803D du har så skal du da have HTM2D samme diskant som i dine 803D!!!! Men HTM3s'eren vil selvfølgelig gøre sig utroligt godt sammen med den...
|
Til top |
|
|
norvig Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 280
|
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Tjah. personligt kan jeg slet ikke forstå man vil have en 803s i stedet for en 804s. Syntes 803s er alt for brutal og skinger. Specielt når tit og ofte ka få 803D som brugt til ca samme pris som en ny 803s. Men det er jo nok som sædvanelig en smagssag, jeg elsker bare normalt B&W og kunne ikke finde noget positivt ved 803S. Ud over det er jeg PÆNT misundelig på din center!
|
|
|
Det er skægt. Jeg ser på det ret anderledes. Jeg ville vælge 803s isf. 804s. De er begge gode højttalere. Men jeg synes, 803s gør det bedre. Så mit hjerte ligger altså hos 803s'eren.
__________________ Ethvert elektrisk apparat indeholder en masse røg. Hvis denne røg slipper ud, virker apparatet ikke mere.
|
Til top |
|
|
Nissehn Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 18 Februar 2009 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Thrawn. Virkelig et fedt setup du har dig der! Det er meget inspirerende hardware såvel som selve setup'et. Meget elegant og stilrent!
Vh Christian __________________ Mvh Christian
|
Til top |
|
|
Thrawn Forum Bruger

|
Sendt: 18 Februar 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nissehn skrev:
Hej Thrawn. Virkelig et fedt setup du har dig der! Det er meget inspirerende hardware såvel som selve setup'et. Meget elegant og stilrent!
Vh Christian |
|
|
Tak for de pæne ord....
|
Til top |
|
|
Nissehn Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen.
Jeg ville lige spørge dig om, hvordan du synes(hvis du har testet det) din Denon 2500BT klarer musik cdér og musik dvdér?
__________________ Mvh Christian
|
Til top |
|
|