Forfatter |
|
mesteren Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det ser super ud.
Det machende møbel er også lækkert -hvor har du fundet det?
|
Til top |
|
|
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
Sune Thomsen skrev:
Imbalance skrev:
Hey
Ja der er stil over drengen, men det er nu nok pigen i huset der har været godt inde over...
Men rummet er nu pænt og nydeligt og der ser ud til at være godt med plads til det hele alligevel..
Jeg har været meget glad for spike stoppers, men det er ikke et af de billigste tweaks derude, men jeg ville nu hellere bruge en lakeret mdf plade, hvis det skulle være en anden løsning..
http://www.ringmat.com/html/products/spikestoppers/spikestop pers.html
|
|
|
Kæresten hun hader dette setup, men med lidt bestikkelsee har jeg fået lukket munden på hende, men hun kan bestemt ikke lide det, ifølge hendes verden kunne vi sagtens nøjes med små satelithøjttaler fra logitech...
Hvad gøre de spike stoppers? for jeg kan jo bare lade være med at smide spikes på ? men synes det ser lidt godt ud hehe :)
EDIT: Jeg vil du lige sige til mit forsvar, at det var hende der ville have at man skulle kunne se enhederne, da det er rigtig flotte :)
Når alt kommer til alt, så tror jeg vi har opnået et krompomi, hvor det ikke bliver for voldsomt og stort mht højttaler, men vi bevare en stor lyd og forhåbenligt en lækker oplevelse i film :)
|
|
|
Det er jo bare endnu en måde at afkoble tingene på, men det havde nu været bedre med en stor sten, men elsker du det rustikke look så fortsætter du jo bare med det, jeg så bare trægulv og kan godt lide den spike stopper løsning, som dog har en helt anden virkemåde end spikes direkte...
Well du har fået et fint setup, så et eller andet sted må du jo gøre noget andet rigtig også, siden kvinden i huset lader dig beholde din hobby..
|
|
|
Hehe ja så er spørgsmålet hvad det er jeg gør rigtig 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Lækker lækker Bio!! meget stilrent og diskret sat op!
|
|
|
Tak :)
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesteren skrev:
Hej
Det ser super ud.
Det machende møbel er også lækkert -hvor har du fundet det?
|
|
|
Det hedder TV Remote, og er købt hos IDE møbler, koster 3000 kr.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg de sidste kabler hjem igår til center og baghøjttaler :)
Så i dag var første gang jeg fik lov til at høre det komplet sæt i surround...
Startede ud med at kalibrer med den mic der følger med til min Yamaha, det gik pæn stærkt og smerte frit. Der var nogle enkelte fin justeringer efterfølgende :)
Jeg fik set nogle scener fra Transformers i Dolby digital, kæft det lyder godt, så meget mere detaljeret i forhold til hvad jeg hidtil har hørt.
Så fik jeg set nogle scener fra Hancock på Blu-Ray i Dolby TrueHD, og jeg troede Dolby Digital lød godt, OMG nej nej OMFG !!!! mere ren, endnu flere detaljer og hold da lige kæft et billede i 1080P 24 !!!!
Sluttede af med et brag af en Linkin Park koncert på DVD i Dolby Digital :)
Denne investering har været alle penge værd, hold da kæft det sparker røv, jeg havde forventet at det lød godt, også bedre end hvad jeg hidtil har været vant til før! Men dette slår alle mine forventninger, det var simpelthen så meget bedre end hvad jeg havde forstillet mig :)
Så kan kun sige NICE NICE NICE NICE 
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan var skiftet mellem PG7000 til PZ800?
__________________ LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mkirkelund skrev:
Hvordan var skiftet mellem PG7000 til PZ800? |
|
|
Jeg ville helst have haft Pioneer, men det var ikke til at finde nogen steder, jo butikkerne lovede at de var hjemme inden 1 - 2 uger, men det blev hele tiden udskudt, det var de steder det kostede 15-16 kilo, steder der havede det på lager der kostde det så over 18 kilo, og det ville jeg ikke give...
Så jeg valgte PZ800, og det har jeg ikke fortrudt, langt bedre billede en LG sort niveau har virkelig noget at sige :) dog var LG´s design langt pænere, så hvis LG og Pana nu slog så lidt sammen på det område, LG´s design og Pana indmad, så ville man have det perfekte tv haha :D
|
Til top |
|
|
Mkirkelund Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 201
|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da godt at høre. Hvad måtte du slippe? Jeg har nemlig selv set på PZ800. Fik du set PZ800 og 5090 side by side? I så fald hvordan var det?
__________________ LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det gjorde jeg faktisk, og der var ik meget forskel i mine øjne, pioneer var måske en anelse mere sort, men i forhold til andre skærme som hang nedenunder de 2, så lå de tæt og meget bedre end noget andet i butikken :)
|
Til top |
|
|