| Forfatter |
|
kasper_j Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pagh skrev:
| Det vil sige at jeg rendte ikke og klunsede, men blev fandme truet med en politi anmeldelse for tyveri -WTF!? Men der var flere der rendte rundt og rodede i kontaineren uden at de "blå mænd" kom rendende, hmm. |
|
|
Du skal så bare tage den ting fra containeren du kan bruge, og bede dem ringe til politiet hvis de synes - det har jeg gjort flere gange  "HVA'??!?!?!? Ka' i ik' komme? Jammen han stjæler AFFALD!"
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller- jeg har sgu fortrudt at jeg smed den i for 4 minutter siden,  !!
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er den ik for god at smide ud?! Fandt den på losse-pladsen, den fejler...ikke noget...og den er meget pænere end det her l**te-billede antyder. Jeg får sgu aldrig lært at fotografere
mvh

__________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er sku da en sød lille sag du der har fundet :-) -
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa dér!
Fin forstærker (1978)- godt reddet!! - Det varmer mit Marantz-hjerte at se sådan én blive samlet op og reddet. Det gyser i mig, når jeg tænker tanken helt til ende Sådan en er såmænd en god én - jeg har nummeret mindre (1072)- men den har en knækket balancepot-pal - det er næsten en regel på den series balancepotentiometre, så at finde én, hvor den er intakt på, hører nærmest til sjældenheder.
Tillykke!
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
2 x 45 watt ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker...det var da godt den ikke gik i metal-knuseren.
Jep...jeg tror det er 45 Marantz-wat pro kanal...mon den passer sammen med tuner no.23?...for så har jeg et smukt sæt.
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jarhhhh - + det løse (helt efter Marantz-traditionen.)
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej! Den passer ikke med Model 23 - desværre. Der er ca. 8-9 år imellem dem - og frontpladernes størrelse er forskellig. Desuden er de bygget helt forskelligt i design-idé.
Men mon ikke godt, de kan spille sammen 
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo...hvis de får hver sin hylde så ser det helt fint ud...og lyden...jo, den fejler skam ikke noget Så sådan kommer det til at funke
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg nåede kun af få armen ind i trådburene én gang på genbrugspladsen i dag inden en plads mand kom og sagde "du skal ikke gå der og lure, vi har sagt til dig før, at det må du ikke, du skal holde dig fra de bure". Det eneste jeg da fik med hjem var en pæn headshell med en Shure M44-7, der dog skal have ny nål. PQR
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Av for den, det næste bliver en fælde med vintage lokkemad, og før du ved af det hænger du i et net 5 meter oppe, mens de
blå mænd danser krigsdans ovre ved stort brændbart........
ÆV altså.
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he ja jeg kan lige se det.
Peter ruller ind på pladsen og for straks at få øje på en klangfilm i et bur. Derefter asen og masen med at få den op af buret mens ´'man holder øje' for endelig... Haps - fanget i selvsamme trådbur til skue for offentligheden..... Stjal gammelt elektronik med henblik på.... hmm statens sikkerhed og .. terrorpakken. yes. Han skal sikkert bruge den til et eller andet obskurt og straffes hermed med....
Hvem stjæler man fra??? Staten, pladsmanden, Kommunen???
ulrikmm skrev:
Av for den, det næste bliver en fælde med vintage lokkemad, og før du ved af det hænger du i et net 5 meter oppe, mens de blå mænd danser krigsdans ovre ved stort brændbart........
ÆV altså. |
|
|
__________________ Jesper
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesper olsen skrev:
He he ja jeg kan lige se det.
Peter ruller ind på pladsen og for straks at få øje på en klangfilm i et bur. Derefter asen og masen med at få den op af buret mens ´'man holder øje' for endelig... Haps - fanget i selvsamme trådbur til skue for offentligheden..... Stjal gammelt elektronik med henblik på.... hmm statens sikkerhed og .. terrorpakken. yes. Han skal sikkert bruge den til et eller andet obskurt og straffes hermed med....
Hvem stjæler man fra??? Staten, pladsmanden, Kommunen???
ulrikmm skrev:
Av for den, det næste bliver en fælde med vintage lokkemad, og før du ved af det hænger du i et net 5 meter oppe, mens de blå mænd danser krigsdans ovre ved stort brændbart........
ÆV altså. |
|
|
|
|
|
Søde scenarier I får opstillet der. Jeg ved i øvrigt ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg pludseligt spottede noget Siemens-Klangfilm eller en Thorens 124 i trådburene. Jeg er jo ikke bedste ven med pladsmændene og kunne næppe overtale dem til et bytte for øl. Jeg må hellere holde mig væk. Fruen si'r i øvrigt, at det er pinligt. Mange folk i Viborg ved jo, hvem jeg er, så det ser ikke godt ud at blive jaget rundt af de røde mænd på genbrugspladsen. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
eggers Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trøst jer med at I har moralen på jeres side. At redde vintage udstyr er at regne for civil courage. Hvad gør de ellers med udstyret? De bliver vel
splittet af til metal genbrug
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må jeg foreslå falsk skæg, parykker og hornbriller. Med udklædning og familien til at lave velkoreograferede
afledningsmanøvrer vil du kunne få ny spænding ud af din hobby!  Det vil også kunne samle familien i en rollespilslignende
leg.
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
På genbrugsstationen.....
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld jeg driller - min fantasi løber vist af med mig. Bottom line er at jeg har medfølelse med dig.
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 20 Marts 2010 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her i byen er det også blevet svært, før ku man bare trille ind 9.05 eller 12.05 så var der fri bane, men det er også slut, tror nogen har misbrugt det, nu holder de pause på skift ØV !!
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 05:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Of topic?...Nej slet ikke ...når man som jeg reparerer gammelt rør-grej (og transistor grej) er den her ganske uundværlig. Den har nemlig indbygget rørforstærker så den ikke belaster de følsomme kredsløb og måler op til 1500V DC. Læg mærke til den flotte liniære scala...den er ikke krympet i enderne (pånær ohm) som det ellers er typisk for analoge indstrumenter. Stor opløsning...ja kort og godt..bedre fåes det ikke bedre (og flottere) i den analoge verden . Og når man en gang har prøvet at bruge den til bias just. så ønsker man ikke mere at bruge DMM (digital multimeter).
Ubegribeligt at sådan noget skal ende i metal-knusereren ...der burde være en lov som beskytter ting af samler-værdi, men istedet er jeg nødt til at gøre mig selv til tyv.
mvh

__________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
|
| Til top |
|
| |