Forfatter |
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
flot bio, fede gadgets og imponerende filmsamling
men hvem er ham der med de store horn? __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
Til top |
|
|
X-DRENGEN Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 25
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
djaan skrev:
flot bio, fede gadgets og imponerende filmsamling
men hvem er ham der med de store horn? |
|
|
Det er en Life Size bust fra filmen Legend. En gammel film af Ridley Scott med Tom Cruise
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der billeder at autograferne, der er godt nok mange fedt. 1100 film damm jeg har kun 130, køber du dem alle på nettet? hvis du har en god side må du gerne smide et link.
Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er misundelig Sådan et rum vil jeg også have 
Det er imponerende med alle de gadgets du har fået samlet (der er jo for en formue)
Er det ikke BD harry potter collection 1 - 5 i den kuffert på øverste hylde, går selv og vendter på at den skal lande med posten 
Som andre også har sagt så er det en imponerende film samling du har dig både i HD, BD og DVD. Jeg selv er oppe på ca 450 - 500 dvd`r og 8 BD, så jeg har lang vej endnu. Hvordan har du dine organiseret? __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skulle da vist blive håndværker!
Det er bare ufattelig nice,( i love it) __________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
X-DRENGEN Forum Bruger

|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014: Skal du have film til rigtig gode priser, og ikke har brug for danske undertekster, vil jeg varmt anbefale www.dvdpacific.com  Deres blu-film er også rigtig billige. Det kræver dog en region A afspiller. Asiatiske film køber jeg hos www.cd-wow.com eller http://www.jsdvd.com/mall/cd-wow er billig og så er forsendelsen jo gratis Pierre: Harry Potter er kun HD udgaven. Tror dog jeg vil ha den på blu-ray istedet. Filmene er organiseret efter genre. Serier, boxset, horror, asiatiske, osv. sov. Emilos88: Håndværker er ikke nødvendigvis ikke godt lønnet. Jeg har bare været heldig og komme på den rigtige plads
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-DRENGEN skrev:
Emilos88: Håndværker er ikke nødvendigvis ikke godt lønnet. Jeg har bare været heldig og komme på den rigtige plads  |
|
|
+ det os er nemt at lave lidt penge efter arbejde ?  __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
Coolzone Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-drengen hvad koster blu-ray film incl fragt og alt sendt til dk fra www.dvdpacific.com
hvad med evt moms og told
|
Til top |
|
|
Revoc Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holy moly... Respekt knægt. Det ser super nice, hyggeligt og blæret ud. Er det i øvrigt rigtigt hvad der siges om elektrikere: "Ingen lys i pæren, men 2 kg watt i skulrene"
|
Til top |
|
|
X-DRENGEN Forum Bruger

|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Coolzone skrev:
X-drengen hvad koster blu-ray film incl fragt og alt sendt til dk fra www.dvdpacific.com
hvad med evt moms og told |
|
|
F.eks. hvis jeg bestiller følgende: The Day After Tomorrow [Blu-ray] 141.69,-Close Encounters Of The Third Kind [Blu-ray] 163.47,-Det er to film som ligger i den dyre ende. Ved at vælge forsendelsesmetode Swedish Post International Standard Mail bliver porto for disse to film 38.39,-
Det samlet beløb: 343.56,-
Det er selvfølgelig risiko for at de bliver taget i tolden. Jeg har dog ikke fået taget noget og jeg har handlet hos dem mange gange.
|
Til top |
|
|
Coolzone Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay takker det vil jeg da overveje
|
Til top |
|
|
Plenty Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-DRENGEN skrev:
Coolzone skrev:
hvad med evt moms og told
|
|
|
F.eks. hvis jeg bestiller følgende:
The Day After Tomorrow [Blu-ray] 141.69,- Close Encounters Of The Third Kind [Blu-ray] 163.47,-
Det er to film som ligger i den dyre ende.
Ved at vælge forsendelsesmetode Swedish Post International Standard Mail bliver porto for disse to film 38.39,-
Det samlet beløb: 343.56,-
Det er selvfølgelig risiko for at de bliver taget i tolden. Jeg har dog ikke fået taget noget og jeg har handlet hos dem mange gange.
|
|
|
det jo billigt, men hva gør du med den evtuelle region kodning ? de er vel alle region 1 ? går så ud fra din blu-ray afspiller er importeret ?
vi kunne evt ik få et billede af din indbyggede hylle med våben eller hvad det er ?  __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-DRENGEN skrev:
Morten014: Skal du have film til rigtig gode priser, og ikke har brug for danske undertekster, vil jeg varmt anbefale www.dvdpacific.com  Deres blu-film er også rigtig billige. Det kræver dog en region A afspiller.
Asiatiske film køber jeg hos www.cd-wow.com eller http://www.jsdvd.com/mall/ cd-wow er billig og så er forsendelsen jo gratis
|
|
|
Hmm jeg vil helst have under tekster og købe i dk, har du nogle gode sider der? Jeg kunne selvfølgelig google men det kunne være at du har prøvet nogle gode steder. Cd wow er jo rimlig kendte dem kunne jeg prøve. Men tak for hjælpen Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
De figurer er bare for vilde - jeg skulle ikke nyde noget af at sidde der alene en mørk aften!
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
X-DRENGEN skrev:
Morten014: Skal du have film til rigtig gode priser, og ikke har brug for danske undertekster, vil jeg varmt anbefale www.dvdpacific.com  Deres blu-film er også rigtig billige. Det kræver dog en region A afspiller.
Asiatiske film køber jeg hos www.cd-wow.com eller http://www.jsdvd.com/mall/ cd-wow er billig og så er forsendelsen jo gratis
|
|
|
Hmm jeg vil helst have under tekster og købe i dk, har du nogle gode sider der? Jeg kunne selvfølgelig google men det kunne være at du har prøvet nogle gode steder. Cd wow er jo rimlig kendte dem kunne jeg prøve. Men tak for hjælpen
Mvh. Morten.
|
|
|
dvd.dk
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt nok lækkert ud  Jeg er især vild med djævlen fra the pick of destiny
|
Til top |
|
|
MaXer Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 539
|
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
CasperCU skrev:
Det ser godt nok lækkert ud  Jeg er især vild med djævlen fra the pick of destiny 
|
|
|
Det er ikke fra Pick of Destiny, den er fra en gammel film der hedder Legend. Starring Tom Cruise. EDIT: Hov, det havde han vist allerede fortalt....  __________________ Bio á la MaX
|
Til top |
|
|
offroad32 Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
|
Sendt: 24 Marts 2008 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det ikke synd dine baghøjtalere spiller lige ned i filmene?
__________________ analog er det nye digital...
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 24 Marts 2008 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
du er sikkert blevet spurgt, men hvor handler du gadgets ?
|
Til top |
|
|