Sendt: 30 December 2008 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg er ved at opgrader til et Monitor Audio surround setup :o)
Jeg har valgt at gå efter deres Gold Series, jeg har valgt en Yamaha RX-V3800 receiver til at trække dem :o)
Jeg har langt fra hele sættet endnu, så det kommer stille og rolig hen af vejen.
Monitor Audio GS10 (Front) ------------------------------------ Frequency Response: 40 Hz - 43 KHz Sensitivity (1W@1M): 88 dB Nominal Impedance: 8 Ohms Maximum S.P.L (Per pair in room): 108 dBA Power Handling (RMS): 100 W
Monitor Audio GSFX (Back) ----------------------------------- Frequency Response: 60 Hz - 43 KHz Sensitivity (1W@1M): 86 dB Nominal Impedance: 6 Ohms Maximum S.P.L (Per pair in room): 106 dBA Power Handling (RMS): 100 W
Monitor Audio GSLCR (Center) --------------------------------------- Frequency Response: 40 Hz - 43 KHz Sensitivity (1W@1M): 89 dB Nominal Impedance: 8 Ohms Maximum S.P.L (Per pair in room): 110 dBA Power Handling (RMS): 150 W
Monitor Audio GSW12 (Sub) ------------------------------------ Amplifier Output: 600 Watts (RMS) 1200 Watts (Peak) Crossover: (Low Pass) 40Hz - 160Hz Variable slope characteristic from 6 - 54dB/Octave Sub-Sonic Filter: (High Pass) 16, 25 & 31Hz Variable slope characteristic from 6 54dB/Octave EQ: 4 x Preset 1 x User Set Equalisation: Graphic 10 Band Equaliser. 6dB in 0.5dB steps Digital Volume Level: -80 0dB in 1dB Increments Auto Sensing Input Requirements: Line Level >5mV (RMS)5 25 minutes, user adjustable. Cabinet Specification: Sealed Cabinet with 25mm M.D.F construction bracing. Amplifier Classification: Class- D amplifier, with SMPSU (switch mode power supply) and DSP control Driver Compliment: 1 x 12” C-CAM® sub-woofer driver featuring triple suspension and 4² long throw voice coil.
Her er lidt billeder :)

Desuden skal jeg igang med at bygge min egen hifi skænk :)
Her er en skitse af min kommende hifi skænk.

Kom endelig med indputs :)
|