Bruger siden: 29 November 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 30 November 2008 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
Tak for forslagene
Sådan en HK 980 kunne også være en idé, men jeg tror egentlig jeg går efter et setup med en for-forstærker og 2 styks effekt-forstærkere. Så er der masser af kraft til begge højttalere og de kan biwires.
Sendt: 10 Februar 2009 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
Nej ikke endnu.
Min seneste overvejelse går på en Sony DA2400ES i sort (se hifipriser og sonystyle.com ). Den har 7x110 Watt og fuld opskalering af alle analoge/digitale kilder til 1080P. Derudover er den også beregnet til at kunne biampe fronthøjttalerne hvis man kan "nøjes" med 5.1 surround.
Sendt: 21 September 2009 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
Bare lige en ganske kort bemærkning:
Jeg endte med at købe Sony DA2400ES og jeg elsker den! Selve videodelen er uovertruffen og audiodelen er helt klart lækker hifi. Jeg kører bi-amping til mine B&W med 2x200 watt til hver højttaler og det lyder bare nice. Der er også pre-outs til senere opgradering med effekt-forstærkere
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum