Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 19:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vurdering - ikke salg
 HIFI4ALL Forum : Vurdering - ikke salg
Emne Emne: Beovision 8 32" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Xman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Januar 2015 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

Hey jeg leder efter et Beovision 8 32" fjernsyn. Der er en masse til salg på nettet. Men hvad er en fair pris? De koster mellem 2500
- 6000 kr. Fjernsynet er fra 2007 - 2008, Så det er jo 5 år gammelt. Det er jo ældre end det meste Hi-Fi overlever i dag. Er 2000
kr. en fair pris for et Beovision, eller skal man helt ned på 1500 kr. før at det er værd at investere i? De kan jo ikke have så mange
leve år tilbage, hvis det har kørt i fem år.

Hvad tænker I?

Mvh
Jarle Å.
Til top Vis Xman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Xman Besøg Xman's Websted

Fiatilac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2014
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 Januar 2015 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Hej
Det kommer meget and på hvad du skal bruge den til. Hvis den er så gammelt er det kun med DVB-T og du kan ikke rigtig bruge den indbygget
tuner. Så er det jo kun en HD reaydy TV ( er ikke helt sikker her ).. men holdbarheden, skal du ikke frygte.. Den kan køre i mange år endnu.. men
1500 kr vil være en super pris..
Mvh
Til top Vis Fiatilac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fiatilac

Xman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2015
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 Januar 2015 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Tak for svar. Teknisk set skal det bare bruges som en computerskærm. Altså smide nogle film på via Apple tv en gang i mellem.

Det betyder at jeg ikke skal være bange for at give 2000 kr. for et? Man kan jo bare købe en helt nyt smart TV i dag for 2000 kr.

Grunden til at jeg netop har kigget på Beovision 8, er at den skal stå på gulvet uden et møbel. Og Beovision er jo nærmest skabt til
det. Når det kan tilte 20 grader. jeg har ikke rigtigt stødt på andre fjernsyn der kan det samme. Det skulle lige være Sony KDL-
40NX72x med tilhørende soundbar. Den er flot og kan tilte. Desværre kun 9 grader.

Mvh J.
Til top Vis Xman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Xman Besøg Xman's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes