Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 19:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vurdering - ikke salg
 HIFI4ALL Forum : Vurdering - ikke salg
Emne Emne: Wharfedale & NAD? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zeroacid
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 29 Januar 2015 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Jeg har for noget tid siden overtaget 2 stk Wharfedale E.Fifty højtalere fra mine bedsteforældre, men da jeg ikke længere har brug for dem ønsker jeg at sælge disse.

Jeg har dog ingen idé om hvad prisen skulle være på dem da jeg intet kender til mærket og heller ikke kan finde nogen brugte på ebay osv. Så jeg vil høre om det er noget i kan hjælpe med?

Mht. standen er de så godt som nye, kun meget få brugsspor og kan sagtens stå fremme i stuen.

Selve forstærkeren er en NAD C325 BEE som jeg kan se ligger til ca 3000 kr for en ny på Ebay, denne er også så godt som ny og har ingen former for brugstegn, hvad tror i jeg ville kunne kræve for denne? Så vidt jeg huske er den fra 2007 / 2008 stykker.

(Billederne er lånte og skåret til for at kunne uploade dem her)

Til top Vis zeroacid's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zeroacid

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 Januar 2015 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Har du søgt på dba.dk? der er dette sæt på lige nu http://www.dba.dk/hoejttaler-wharfedale-e50-70/id-1012198179 /

Prisen er rimelig nok, indenfor 500-1000 kr skal du nok regne med, lidt mindre hvis de er mindre pæne.

Tjeck lige at ophænget stadig er fæstnet til chassiet, det er et gennemgående problem på denne serie - se billede

Generelt skal man passe på med at se på ebay priser, til dels er de tit skruet kraftig i vejret fordi sælger venter på den ene køber som bare må eje
apparatet koste hvad det vil, og dels kan meget hifi generelt sælges til højere priser i udlandet. DK's brugt marked er så at sige godt fyldt op, det er
'købers marked' også hvad angår vintage ting som dine Wharfedale.
Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

zeroacid
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 Januar 2015 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Tak for svar exciter!,

Jamen det var også nogenlunde det jeg havde forventet, så det er fjong! med hensyn til ophænget fejler de heller intet der. De er simpelthen så fine at det er svært at se at de stammer fra 80'erne af (Går jeg ud fra de gør) :)

Til top Vis zeroacid's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zeroacid

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes