Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 02:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Amforamusik - ny musik forhandler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

I det vestjyske er der startet en ny musik forhandler ved navn Amforamusik. Lysten og trangen til at forhandle musik opstod efter mange års frustration over ikke at kunne få fat klassisk og jazz musik i lokal området.

Læs hele nyheden her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1491&zoneid=1

Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Held og lykke med det Rytmik!
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Hej Rytmik,

Allerede et lækkert sortiment du har!

Må man gerne købe hos dig, selvom man ikke bor i Lemvig?

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Det er rart at se du har en masse musik af høj kvalitet, så jeg ser frem til at blive vejledt, når jeg endnu engang skal forny samlingen. Har du osse LP?

Jeg kan forstå på dig at en delbegrundelse for at oprette Amfora er at man skal køre langt for at få ordentlig musik. Hvad blev der af Johnny Madsen, mener han er fra de kanter??

Når du er "klar" så sig frem, man har vel nye vinterdæk på og en GPS så man ikke farer vild i det vilde vest!

Og tillykke med at springe ud i det som delselvstændig, en uddøende race...

-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Godt gået Rytmik, Håber det kommer til at køre for dig  
Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:

Hej Rytmik,

Allerede et lækkert sortiment du har!

Må man gerne købe hos dig, selvom man ikke bor i Lemvig?

Hej Malthe

Tak for komplimentet. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til både en snak og en handel.

Mvh. Troels
Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 12 Februar 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

hifihuset.dk skrev:
Det er rart at se du har en masse musik af høj kvalitet, så jeg ser frem til at blive vejledt, når jeg endnu engang skal forny samlingen. Har du osse LP?

Jeg kan forstå på dig at en delbegrundelse for at oprette Amfora er at man skal køre langt for at få ordentlig musik. Hvad blev der af Johnny Madsen, mener han er fra de kanter??

Når du er "klar" så sig frem, man har vel nye vinterdæk på og en GPS så man ikke farer vild i det vilde vest!

Og tillykke med at springe ud i det som delselvstændig, en uddøende race...

Hej Hifihuset

Tak for velkomsten.

Som det ser ud lige nu er der ikke nogen lp´er på lager, men hvis der er interesse for det, vil jeg undersøge mulighederne.
Vi finder en dag, hvor du kan få afprøvet GPS´en.

Mvh. Troels

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 12 Februar 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

-KP- skrev:
Godt gået Rytmik, Håber det kommer til at køre for dig  

Tak KP.
Jeg håber også der er lidt grundlag for det.

Mvh. Troels

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Hej Rytmik.

Ja dejligt med nogle danske butikker med dejlig musik i en ordentlig kvalitet...

Interressen for Vinyl er der bestemt, ville nok ikke være en dårlig idé at udvide dit allerede fine sortiment med god vinyl...

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 12 Februar 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Hej Rytmik.

Ja dejligt med nogle danske butikker med dejlig musik i en ordentlig kvalitet...

Interressen for Vinyl er der bestemt, ville nok ikke være en dårlig idé at udvide dit allerede fine sortiment med god vinyl...

Hej Bjørn

Tak for komplimentet

Ja, god musik kan vi ikke få for meget af. Det kan da godt være at jeg seriøst skal undersøge mulighederne for at handle med LP.

Mvh. Troels

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Rytmik skrev:
Bjørn B skrev:

Hej Rytmik.

Hej Bjørn

Tak for komplimentet

Ja, god musik kan vi ikke få for meget af. Det kan da godt være at jeg seriøst skal undersøge mulighederne for at handle med LP.

Mvh. Troels

Hej Troels.

Jamen hvis man ser på udviklingen alene her på siden, der er flere og flere der anskaffer sig pladespiller, jeg er selv ved at handle, så en dansk butik med bla. klassisk musik på vinyl vil være meget kærkommen, syns udvalget af nyt klassisk musik på vinyl er meget let at overse i de danske shops, om det så er fordi der ikke bliver lavet så meget klassisk på vinyl skal jeg self. ikke kunne sige, nu er det jo ikke kun klassisk musik der rykker eller Jazz for den sags skyld, men det virker lidt som om det er der du ind til vidre har valgt at lægge dine krafter i, hvilket vel er fint nok, der findes jo ind til flere udlanske online shops som kun handler med klassisk musik og de har da næsten alt hvad hjertet kan begære, og er ikke mindst nemme at finde rundt på..

Jeg tror vi forbruger gerne vil se billeder af det vi vil købe, at få stukket en PDF fil i snotten over udvalget er ikke det fedeste..

Glæder mit til at se hvad du finder på...

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Sendt: 12 Februar 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:
Rytmik skrev:
Bjørn B skrev:

Hej Rytmik.

Hej Bjørn

Tak for komplimentet

Mvh. Troels

Hej Troels.

Jamen hvis man ser på udviklingen alene her på siden, der er flere og flere der anskaffer sig pladespiller, jeg er selv ved at handle, så en dansk butik med bla. klassisk musik på vinyl vil være meget kærkommen, syns udvalget af nyt klassisk musik på vinyl er meget let at overse i de danske shops, om det så er fordi der ikke bliver lavet så meget klassisk på vinyl skal jeg self. ikke kunne sige, nu er det jo ikke kun klassisk musik der rykker eller Jazz for den sags skyld, men det virker lidt som om det er der du ind til vidre har valgt at lægge dine krafter i, hvilket vel er fint nok, der findes jo ind til flere udlanske online shops som kun handler med klassisk musik og de har da næsten alt hvad hjertet kan begære, og er ikke mindst nemme at finde rundt på..

Jeg tror vi forbruger gerne vil se billeder af det vi vil købe, at få stukket en PDF fil i snotten over udvalget er ikke det fedeste..

Glæder mit til at se hvad du finder på...

Hej Bjørn

Tak for dit input.
 Det er lige sådan et "forbruger" input der giver noget at arbejde videre med. For nok går man selv med en del tanker, men man kan jo ikke komme hele vejen rundt, om jeg så må sige. 
Jeg satser mest på jazz og klassisk, fordi det har min store interesse. Mainstream sælges jo af så mange kanaler. Så det er umuligt at konkurrere med.

Mvh. Troels

24X7X365
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005
Sendt: 20 November 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt et par Sonus Faber Toy ved AmforaMusik idag og har kun roser til overs for den service Troels lægger for dagen - simpelthen bare helt i top! Jeg snakkede med ham igår aftes i telefonen og dagen efter blev mine nye højttalere så leveret personligt af manden selv....

Det skal her nævnes at Troels bor i Lemvig og varerne blev leveret i Skibby - en køretur på ca. 340 km.

Det kalder jeg godt nok kanon service

Og forresten: De små SF Toy højttalere spiller simpelthen så fuglene synger - kan kun anbefale et besøg ved Troels, så er du solgt. De bedste små 2 vejs jeg har lagt ører til i prisklassen - 5990,- for et sæt er nærmest rørende billigt for et par ægte Sonus Faber. Ifølge Troels skal de spilles til i ca. 150 timer - så tør jeg ikke tænke på hvor godt de spiller til den tid ....

Udstyr: hFX Netplayer, Krell KSA50 mk2, SF Toy

Til top Vis 24X7X365's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 24X7X365

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 25 November 2008 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Tillykke med de nye "små".

Efter tilspilning er der absolut nogle rigtigt gode oplevelser i vente.

Sonus faber Club International
Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes