Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
Sendt: 28 August 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
Jeg er ked af at må indrømme Acromat fra The Funk Firm, får klø af DIY antiskrid/kork kombinationen. Ikke at Acromat fra The Funk Firm er dårlig, men kombinationen af antiskrid og kork er bare bedre i mit setup.
Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 29 August 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
Gorm skrev:
kombinationen af antiskrid og kork er bare bedre i mit setup.
De sidste ord er vigtige. Jeg kender en der har en Achromat og han har også leget med anti-skrid for nyligt. Som jeg forstår det var det nærmest neck-and-neck de 2 imellem men Achromat vandt (i hans setup) trods alt på point når det galdt det man så fornemt kalder luft omkring instrumenterne og de udøvende (husker jeg mon forkert?).
Men kigger man på ydelse kontra pris er der jo under alle omstændigheder ikke noget at diskutere.
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
Sendt: 08 August 2009 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
Genopliver lige denne gamle tråd. Jeg har gode erfaringer med kulfibermåtte på min pl.spiller, og jo det er diy. man laver den selv af en pláde købt hos T Hansen . Det virker fortrinligt, og især i kombination med skridunderlag.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum