Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
Jamen det er jo skønt at sådan en knægt har anskaffet sig nogle gode "vintage-højttalere" med rimelige enheder. Ikke noget med 5" bas og slimline kabinet her Og så allerede grammofonpladespiller !!! Hvad bliver det næste ? CD-afspiller ? Vi HAR jo forstået at du har fået det der "vinyl-halløj". Vi har faktisk ikke kunnet undgå at høre om det
Super duper og fine billeder. Det er du jo skrap til, det der. Macro-billeder af en plov ! Hva kan kan ønske sig mere i denne verden.
Enjoy the musik
PS: De blå lysdioder trækker jo lidt ned i det kunstneriske indtryk
Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
Kalle_dk skrev:
Jamen det er jo skønt at sådan en knægt har anskaffet sig nogle gode "vintage-højttalere" med rimelige enheder. Ikke noget med 5" bas og slimline kabinet her Og så allerede grammofonpladespiller !!! Hvad bliver det næste ? CD-afspiller ? Vi HAR jo forstået at du har fået det der "vinyl-halløj". Vi har faktisk ikke kunnet undgå at høre om det
Super duper og fine billeder. Det er du jo skrap til, det der. Macro-billeder af en plov ! Hva kan kan ønske sig mere i denne verden.
Enjoy the musik
PS: De blå lysdioder trækker jo lidt ned i det kunstneriske indtryk
Hehehe.. mindre end 8" dur jo ikke
CD-afspilleren lader sig nok vente på sig i riiimelig lang tid, men lad os nu se hvad tiden bringer hehe.
Havde dog lidt problemer med lyset på billederne, men havde også kun en lampe og klokken var alt for mange...
Jeg overvejede faktisk at lige farve de der blå dioder en gang i photoshop
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
virious skrev:
Det ville jo være et falsum af værste skuffe, og ville straks blive opdaget af alle skribenterne i denne tråd og sikkert osse kommenteret med nogen misfornøjelse
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
Kalle_dk skrev:
virious skrev:
Det ville jo være et falsum af værste skuffe, og ville straks blive opdaget af alle skribenterne i denne tråd og sikkert osse kommenteret med nogen misfornøjelse
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
@virious
Når nu du allerede har overhalet Mastervol i teknologi (her tænker jeg naturligvis på grammofonpladeafspilleren), så kunne det næste træk jo være en rørforstærker
Så skal du bare høre hvordan vellyden sprudler i det fynske
PS: Der er sjældent lysdioder på en "rigtig" rørforstærker; man kan jo bare se om der er lys i rørene, forståes
Sendt: 25 Juni 2008 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
Kalle_dk skrev:
@virious
Når nu du allerede har overhalet Mastervol i teknologi (her tænker jeg naturligvis på grammofonpladeafspilleren), så kunne det næste træk jo være en rørforstærker
Så skal du bare høre hvordan vellyden sprudler i det fynske
PS: Der er sjældent lysdioder på en "rigtig" rørforstærker; man kan jo bare se om der er lys i rørene, forståes
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum