Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 21:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Skal jeg vælge B&W CM1? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Wolde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2011
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 15 Januar 2011 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Jeg står og skal vælge hvad for nogle højtalere som jeg skal anskaffe mig sidst i denne mdr når jeg vil have mig et anlæg igen.

Jeg havde tænkt mig at forstærkeren skulle være en NAD C326BEE. Med 2*50W

Jeg var så nede i hifiklubben og høre forstærkeren med 2 stk B&W CM1.

Jeg synes det lød rigtig godt og var overrasket over hvor meget lyd de små højtalere kan lave.

Men er det det rigtige valg. ??

Nu har jeg læst lidt hvad folk skriver om dem herinde og der er både gode og dårlige ting at sige om dem kan jeg forstå.

De bliver hurtigt presset har jeg læst et par steder. Passer det?

Jeg er jo godt klar over at de ikke er gulv højtalere og dermed ikke kan spille en stor stue op.

Det jeg faktisk bare vil spørge om er om det er det rigtige valg jeg har taget her!?

Jeg høre alt slags musik. Lige fra Techno over i klassisk.

Henrik W
Til top Vis Wolde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wolde

Mellemtone
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2011
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Det er en meget smuk og også vellydende højttaler. Mange tror at det største problem ved 2 vejs højttalere er bassen. Det er i stedet mellemtonen der lider ved de store udsving bassen laver i enheden. Ved kompliceret musik kan mellemtonen nærmest bryde sammen. Men 3vejs højttalere har andre problemer, men nok om det.

Det er en god ide at placere højttaleren tæt på eller meget tæt på bagvæggen, og mindske eller lukke basrefleksporten. Bassen vil forstærkes og kompensere for den mindskede eller lukkede port, enheden vil bevæge sig mindre og give en bedre mellemtone. Men hvis du elsker kompliceret musik - mange instumenter, stort lydbillede - vil jeg være betænkelig ved valget.

Men prøvelyt en gang til i klubben, med den rigtige forstærker, med det musik du lægger mest vægt på at lytte til og følg mine råd.

Held og lykke

Til top Vis Mellemtone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemtone

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 00:53 | IP-adresse registreret  

Mellemtone skrev:
Det er en meget smuk og også vellydende højttaler. Mange tror at det største problem ved 2 vejs højttalere er bassen. Det er i stedet mellemtonen der lider ved de store udsving bassen laver i enheden. Ved kompliceret musik kan mellemtonen nærmest bryde sammen. Men 3vejs højttalere har andre problemer, men nok om det.

Det er en god ide at placere højttaleren tæt på eller meget tæt på bagvæggen, og mindske eller lukke basrefleksporten. Bassen vil forstærkes og kompensere for den mindskede eller lukkede port, enheden vil bevæge sig mindre og give en bedre mellemtone. Men hvis du elsker kompliceret musik - mange instumenter, stort lydbillede - vil jeg være betænkelig ved valget.

Men prøvelyt en gang til i klubben, med den rigtige forstærker, med det musik du lægger mest vægt på at lytte til og følg mine råd.

Held og lykke

Sikke en omgang sludder-pladder at fyre af!

1) Mellemtonen er der nok af; Det er bassen, der lider i en lille 2-vejs konstruktion.

2) Du får ABSOLUT ikke mere bas ved at spærre for refleksen, da denne varetager de laveste frekvenser, og "kun" er lavet, for at trække den sidste bas ud af højtaleren.

3) Enhederne arbejder ikke anderledes, hvis du spærrer refleksen - de får stadig den samme mængde strøm, og derfor er deres udslag upåvirkede.

4) "Klubben"? F*ck et lamt udtryk.. Som om man er del af noget som helst - man er bare kunde i noget, der svarer til elgiganten. Og hvis han følger dine "råd" (mis-informationer), så går det da helt galt

Til trådstarter: Hvis højtaleren skal stå alene (uden subwoofer), så ville jeg vælge noget andet, da der ikke er meget bund i lyden. Skal der bruges en subwoofer, så er CM1 en fin højtaler. Jeg vil dog mene, at der er bedre valg i prisklassen (System Audio, Dynaudio, Monitor Audio, Focal mv.). CM1 er AFAIK en model, der er ved at udgå, og derfor ville jeg se om ikke jeg kunne hitte et par brugte af slagsen.

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Som standalone højttaler, ved jeg nu heller ikke helt om CM1 er det rigtige valg, især hvis du høre elektronisk musik. Den
spiller rigtigt godt og har en flot lyd, men det kniber altså med bassen i den. Jeg ville nok hellere tage et smut forbi
tapeconnection og høre noget dynaudio exite 12 i stedet, den koster 150kr mere stykket, men lyder af så meget mere. Da jeg
hørte den følte jeg i hvert fald ikke at der manglede noget, det gjorde jeg da jeg hørte CM1, derfor kiggede jeg også mere på
CM5 frem for CM1, men den var detsværre ikke kommet til landet på daværende tidspunkt så fik aldrig hørt den.

Hvis det kan findes, så ved jeg at vienna haydn er meget rost her på siden, den ligger lidt over budgettet, men jeg tror godt du
kan finde den brugt til omkring samme pris som CM1, hvis du er heldig.

De fleste steder kan man låne højttalere og andet udsyr med hjem på prøve, så hvis du kan, så prøv at lån forstærkeren i
hifiklubben, eller køb den hvis du er sikker på at det er den du skal have, og så lån lidt forskellige højttalere med hjem og lyt.
Der er en verden til forskel på et showroom og din egen stue.

High sky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 02:05 | IP-adresse registreret  

Godaften
CM1 er efter min mening en lille kraftkarl, dens str. taget i betragtning. Jeg er vild med den klang B&W folket dyrker og det er da rigtigt at CM1 ikke har det samme antal mikro detaljer som f.eks Dali Mentor 1.......Men rent tonalt (her mener jeg den stemning som produceren i studiet har tænkt på ) er CM1 meget varm og en anelse tilbagelænet. Jeg hørte forleden CM8 og hold da op, den har den bund som mangler lidt i CM1.

Hvis prisen var ligemeget ville jeg kikke efter brugt B&W 805

God weekend

Til top Vis High sky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af High sky

Jonas47
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Jeg bruger selv CM1 i som fronter i mit surround system. Min stue er ca. 25 kvm. Jeg bruger dem sammen med en B&W ASW10cm subwoofer, hvor den tager tager alt frekvens fra 80hz og ned... Hele systemet bliver trukket af en Onkyo 906 (så de får en del kræfter), hvor jeg synes de små højtalere gør det rigtig godt. Som de andre skriver, så bliver den lidt bassvag uden en sub, men hvis man sammensætter den med en (efter min mening) musikalsk sub som ASW10cm, bliver den ikke presset. Har ikke oplevet mine CM1'er bliver presset ved film (selv ved høj volumen). Synes at det er en højtaler med egenskaber der gør at man har svært ved at blive "træt i ørene" selv efter lang tid ved moderat lydniveau  Jeg brugte dem som ren stereo i den nye stue uden sub i en måneds tid, og her må jeg tilstå at de mangler noget bund... Sub skal der til med de små banditter

Se evt mit setup (så du evt kan sammenligne størrelse af rummet med dit eget)

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83634&K W=Jonas47&TPN=2 

Til top Vis Jonas47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas47

Wolde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2011
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Mange tak for jeres svar :)

Mellemtone og Nitroblast den lille kamp om hvordan det virker må i selv ligge og rode med ;P

Jeg kan godt høre at jeg ikke får den bas som jeg gerne vil have i mit musik med CM1.

Men hvis jeg så køber en Sub med til dem ville det hjælpe på det skriver i :)

Det med at sub´en kan tage sig af alle frekvenser fra 80Hz og ned er det ikke noget man kun kan gøre på en surround receiver?

Jeg vil jo kun have stereo lige nu. så skal jeg virkelig anskaffe mig en surround receiver for at kunne lave dette triks ?

Selve systemet skal stå i den ene ende af stuen som fungere som kontor. Så det skal være reol højtalere da de skal stå på skrivebordet.
Til top Vis Wolde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wolde

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:
Mellemtone skrev:
Det er en meget smuk og også vellydende højttaler. Mange tror at det største
problem ved 2 vejs højttalere er bassen. Det er i stedet mellemtonen der lider ved de store udsving bassen laver i enheden.
Ved kompliceret musik kan mellemtonen nærmest bryde sammen. Men 3vejs højttalere har andre problemer, men nok om
det.

Det er en god ide at placere højttaleren tæt på eller meget tæt på bagvæggen, og mindske eller lukke basrefleksporten.
Bassen vil forstærkes og kompensere for den mindskede eller lukkede port, enheden vil bevæge sig mindre og give en
bedre mellemtone. Men hvis du elsker kompliceret musik - mange instumenter, stort lydbillede - vil jeg være betænkelig ved
valget.

Men prøvelyt en gang til i klubben, med den rigtige forstærker, med det musik du lægger mest vægt på at lytte til og følg
mine råd.

Held og lykke

Sikke en omgang sludder-pladder at fyre af!

1) Mellemtonen er der nok af; Det er bassen, der lider i en lille 2-vejs konstruktion.

2) Du får ABSOLUT ikke mere bas ved at spærre for refleksen, da denne varetager de laveste frekvenser, og "kun" er
lavet, for at trække den sidste bas ud af højtaleren.

3) Enhederne arbejder ikke anderledes, hvis du spærrer refleksen - de får stadig den samme mængde strøm, og derfor
er deres udslag upåvirkede.

4) "Klubben"? F*ck et lamt udtryk.. Som om man er del af noget som helst - man er bare kunde i noget, der svarer til
elgiganten. Og hvis han følger dine "råd" (mis-informationer), så går det da helt galt

Til trådstarter: Hvis højtaleren skal stå alene (uden subwoofer), så ville jeg vælge noget andet, da der ikke er
meget bund i lyden. Skal der bruges en subwoofer, så er CM1 en fin højtaler. Jeg vil dog mene, at der er bedre valg i
prisklassen (System Audio, Dynaudio, Monitor Audio, Focal mv.). CM1 er AFAIK en model, der er ved at udgå, og derfor ville
jeg se om ikke jeg kunne hitte et par brugte af slagsen.

1) mellemtone lider i en to-vejs pga. dopplereffekten, der belaster mellemtonegengivelsen.
Det største problem i en to-vejs højtaler.
2) det var heller ikke hvad Mellemtone skrev
3) En enhed i et lukket kabinet bevæger sig ikke som i et reflekskabinet, selvom den får den samme strøm.
4) Vi har Nitro spottet
her!
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2011 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Wolde skrev:
Mange tak for jeres svar :)

Mellemtone og Nitroblast den lille kamp om hvordan det virker må i selv ligge og rode med ;P

Jeg kan godt høre at jeg ikke får den bas som jeg gerne vil have i mit musik med CM1.

Men hvis jeg så køber en Sub med til dem ville det hjælpe på det skriver i :)

Det med at sub´en kan tage sig af alle frekvenser fra 80Hz og ned er det ikke noget man kun kan gøre på en surround receiver?

Jeg vil jo kun have stereo lige nu. så skal jeg virkelig anskaffe mig en surround receiver for at kunne lave dette triks ?

Selve systemet skal stå i den ene ende af stuen som fungere som kontor. Så det skal være reol højtalere da de skal stå på skrivebordet.

Hvis du kun vil have stereo, så skal du ikke anskaffe dig en surround-receiver, da stereolyden i sådan en ikke er lige så god. Du kan få subwoofere, der er beregnet til at fungere med forstærkere, der ikke har pre-out / sub-out - feks. denne:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/subwoofer/bw_a sw608_subwoofer.htm

Og hvis det er NAD og B&W du vil have, så kan du overveje dette sæt:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/nad_c316 beec515bee-bw-dm686_stereoanlag.htm

Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Sendt: 16 Januar 2011 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Wolde skrev:
Jeg er jo godt klar over at de ikke er gulv højtalere og dermed ikke kan spille en stor stue op. Det jeg faktisk
bare vil spørge om er om det er det rigtige valg jeg har taget her!?

Hvis de skal spille i et rum < 20m2 kan det fint gå. Men det er klart at der er grænser for hvad den lille basenhed kan klare,
når du spiller tekno. Selv ville jeg nok tjekke Nitro´s nederste link ud, hvis det var mig. Prøvelyt de 686 mod CM1 og bemærk
dig forskellene.

Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2011 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Jeg tænker bare, hvis du ikke vil køre surround, hvorfor så ikke droppe at købe standerHT/sub, og så bruge pengene på nogle
bedre standerhøjttalere, som kan give dig den bas du vil have? Dynaudio exite 16, eller CM5 hvis der er mere bund i den.

Skal du få nogen som helst fordele ved at køre med sub som tager de 80 hz og ned, så sørg for at have et highpass filter på
dine standerhøjttalere så de ikke også spiller fra 80hz og ned. På den måde kan du fjerne en stor del af det stress der er på
enhederne, og dermed vil de have mere overskud til at spille mellemtone. Det er en detalje som MANGE hifi folk glemmer.

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2011 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

Christian Jense skrev:
Jeg tænker bare, hvis du ikke vil køre surround, hvorfor så ikke droppe at købe standerHT/sub, og så bruge pengene på nogle
bedre standerhøjttalere, som kan give dig den bas du vil have? Dynaudio exite 16, eller CM5 hvis der er mere bund i den.

Dynaudio Excite 16 koster 4500,- pr. stk.. Og så skal man også lige huske, at standerhøjtalere med god bund i, er ret store i det, og skal de stå på skrivebordet, så er der næsten ikke plads til at skrive mere 

Du kunne også overveje, at købe et sæt Monitor Audio BX2 (review, award), og hænge dem op på væggen - de klarer sig ganske fint uden sub.

Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2011 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Nitro ja den koster det mere, men i forhold til at du lige spare 3K på en sub, så er prisen jo i sidste ende jo den samme.
Personligt syntes jeg at Monitor audio er ret skarp i lyden, da jeg havde RX1 med hjemme på prøve måtte jeg helt droppe
tanken om at det skulle blive den, den var alt for skarp i lyden, og ikke ret meget bund. Jo de låd rigtigt godt, men toppen blev
simpelt hen for anstrengende at høre på i længden, så de er gode til kort lytning men det er ikke en jeg vil anbefale til
hverdags anlæg.

BX er lidt blødere i lyden, men de ligger ret tæt op ad hinanden, ud over at RX er noget mere detaljeret.

Eventuelt kunne brugt en Focus 110 også være et bud.

Mellemtone
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Januar 2011 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Ja Wolde hvis du stadig følger med. Jeg forstår du lægger meget vægt på bas power. Du har brug for et par små lækre højtalere, der skal stå på et skrivebord, og som andre har nævnt her, kan det ikke lade sig gøre at få bas-power ud af så små højtalere. Så en subwoofer er vel den eneste løsning. Men det er vanskeligt at få cm1terne til at spille optimalt sammen med en subw. jeg har personligt dårlige erfaringer med dette. Jeg har læst at det er vigtigt at subw. ikke må have en basenhed der er for meget større end cm1ternes bas. 6½ allerhøjest 8 tommer vil være passende, delefrekvens 80-100Hz. Luk CM1ternes port med den prop der følger med, og placer subw. opad en væg eller endnu bedre i et hjørne. Klubben har en meget billig 8 tommer subw., prøv at få lånt den hjem, og lyt om den ikke er tilstrækkelig. Lykke med projekter.

Personligt er jeg igang med at ombygge et par CM7 til aktiv deling mellem bas og mellemtonen. Jeg meldte mig ind her for evt. at kunne få hjælp til tekniske detaljer i denne proces, men er blevet lidt betænkelig, da der åbenbart er nogen, der udtaler sig om ting man overhovedet ikke ved ret meget om, ovenikøbet i et agresivt og hånende sprogbrug. På den anden side er der nogen, der helt sikkert har teorien på plads, som dig jazzman, så det har været absolut lærerigt.

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Januar 2011 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

Mellemtone skrev:
Jeg meldte mig ind her for evt. at kunne få hjælp til tekniske detaljer i denne proces, men er blevet lidt betænkelig, da der åbenbart er nogen, der udtaler sig om ting man overhovedet ikke ved ret meget om, ovenikøbet i et agresivt og hånende sprogbrug. På den anden side er der nogen, der helt sikkert har teorien på plads, som dig jazzman, så det har været absolut lærerigt.

Når folk bruger udtrykket "klubben" om hifi-klubben, så bliver jeg pr. definition meget kritisk. "Klubben".. Hmm.. Et udsagn, der refererer til noget, som man tager for givet, at alle er medlem af.. Hifi-klubben er en forretningskæde / biks, der (efterhånden) har lige så meget (eller lidt) ekspertice som el-giganten - bevares; der er stadig et par guruer ansat, men de går nok snart på efterløn, hvis den da stadig eksistrerer.

Hvis du har følt dig hånet, så beklager jeg dette. Men man får ikke mere bas ud af en reflekshøjtaler, ved at spære refleksen - tværtimod. Om jeg ved noget om det, det ligger i øjnene der betragter. Jeg ved, hvad ører og erfaring fortæller mig, og går mindre op i, hvad teoribøger og folk med ITIGS proklamerer.

En bruger som Sponkii kan sandsynligvis hjælpe dig med de tekniske / elektroniske detaljer af dit projekt

Mellemtone
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Januar 2011 kl. 01:38 | IP-adresse registreret  

Til Nitroblast

Basrefleks porten giver en forøget bas i et smalt bånd på eller lige over resonansfrekvensen. Dette giver en imponator effekt og får højtaleren til at virke mere dynamisk. Disse egenskaber sælger godt, og der er i dag næsten ikke nogen højtalere uden basrefleks. Af andre kabinets typer til basenheden findes f.eks åben baffel, horn, transmissionslinie, lukket (trykkammer), ventileret.

Hvis man stiller en højttaler opad en væg, forstærkes bassen, det vil derfor normalt være en god ide at ændre til ventileret. Hvis man elsker bas, kan man selvfølgelig lade den stå åben, hvis det ellers er til at holde ud at høre på. Man kan også skrue ned for bassen på forstærkeren. Når CM1 skal spille sammen med en subw. vil det samme være gældende, for at give en bedre afruldning af CM1erne og en hørbar bedre overgang.

Basrefleksporten giver kraftigt fasedrej og mindsker enhedens ohmske modstand til måske 1-4 ohm, 8ohms højttaler. Dette har mange især billigere forstærkere svært ved at klare. Portens elektriske påvirkning af systemet giver desuden øget forvrængning i øvre bas/nedre mellemtone.

Til CM1 medfølger propper der også kan gøres hule, til denne tilpasning.

Idet jeg fornemmer du er åben for mere viden.

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Sendt: 17 Januar 2011 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Mellemtone skrev:
Det er en god ide at placere højttaleren tæt på eller meget tæt på bagvæggen, og mindske eller lukke
basrefleksporten. Bassen vil forstærkes og kompensere for den mindskede eller lukkede port,

Det var hvad Mellemtone skrev. Så svarede Nitro:

NitroBlast skrev:
man får ikke mere bas ud af en reflekshøjtaler, ved at spære refleksen - tværtimod.

Det kniber for Nitro at læse indenad....

NitroBlast skrev:
Om jeg ved noget om det, det ligger i øjnene der betragter. Jeg ved, hvad ører og erfaring fortæller mig,
og går mindre op i, hvad teoribøger og folk med ITIGS proklamerer.

Som Mellemtone skriver, fornemmer vi at du er åben for mere viden.
At du så ikke er modtagelig (heller ikke når du er uenig med USXX, ingeniør på Scan-Speak og SB), gør vel dig til den mest
oplagte kandidat til guderollen. Jeg ved i det mindste, at jeg kan lære mere.

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Januar 2011 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
Mellemtone skrev:
Det er en god ide at placere højttaleren tæt på eller meget tæt på bagvæggen, og mindske eller lukke
basrefleksporten. Bassen vil forstærkes og kompensere for den mindskede eller lukkede port,

Det var hvad Mellemtone skrev. Så svarede Nitro:

NitroBlast skrev:
man får ikke mere bas ud af en reflekshøjtaler, ved at spære refleksen - tværtimod.

Det kniber for Nitro at læse indenad....

NitroBlast skrev:
Om jeg ved noget om det, det ligger i øjnene der betragter. Jeg ved, hvad ører og erfaring fortæller mig,
og går mindre op i, hvad teoribøger og folk med ITIGS proklamerer.

Som Mellemtone skriver, fornemmer vi at du er åben for mere viden.
At du så ikke er modtagelig (heller ikke når du er uenig med USXX, ingeniør på Scan-Speak og SB), gør vel dig til den mest
oplagte kandidat til guderollen. Jeg ved i det mindste, at jeg kan lære mere.

Jeg har aldrig oplevet en mere hoverende og nedladende person end dig. Og var det forresten ikke også dig, der forsøgte at belære selvsamme USXX, om hvad power-respons var for noget? FAIL!

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Sendt: 17 Januar 2011 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

USXX spurgte hvad vi troede powerrespons var. Så var vi nogen stykker der svarede.

Bortset fra det er jeg temmelig hoverende og nedladende overfor Nitroblast. Det er fuldstændig korrekt. Gæt hvorfor!

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Januar 2011 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
USXX spurgte hvad vi troede powerrespons var. Så var vi nogen stykker der svarede.

Bortset fra det er jeg temmelig hoverende og nedladende overfor Nitroblast. Det er fuldstændig korrekt. Gæt hvorfor!

Det er da altid noget, at du erkender, at du har udsøgt dig en person, som du føler behov for at mobbe. Meget charmerende..

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes