| Sendt: 19 Januar 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!!
Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig en effektforstærker til at trække mine front-højttalere. Der er mange spørgsmål der melder sig, bl.a. om
jeg overhovedet vil kunne høre en forskel fra nuværende løsning (se signatur), og jeg er med på at jeg selvfølgelig skal have det prøvet af, men
derfor sker der jo ikke noget ved lige at høre jeres meninger
Jeg har pt. 2 jeg har set mig varm på. Den ene er den nye Rotel 1572, der ikke er til at opdrive nogen steder endnu. Den har i følge papiret
meget effekt (250 watt i 8 Ohm/500 watt i 4 Ohm), men det er vel ikke det eneste der tæller?! Er der nogen der har erfaringer med Rotels digitale
forstærkere??
Det andet jeg overvejer er en brugt Densen, da jeg synes de som regel får gode ord med på vejen. Fx. er der ofte nogle Beat 300xs i KSB her på
siden.. Den er ikke helt så kraftig som den anden, men igen - hvor meget betyder det?!
Det bliver min SR8002 der kommer til at virke som forforstærker, så hvis der er nogle indspark til om det er ok, eller om det er helt i hækken at
købe en effektforstærker uden at købe en ordentlig forforstærker, så kom endelig på banen med det..
På forhånd tak
//Allan
EDIT: Beklager alle de underlige linieskift, men der er åbenbart noget på siden der ikke snakker 100% sammen med Safari...
|