Forfatter |
|
Clausedrengen Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen
Med skælvende stemme må jeg hermed meddele at SK-Sound desværre lukker. Var forbi i dag d. 13/8 og kunne læse følgende meddelelse på døren:
SK Sound lukker
Sidste ophørsudsalg i næste uge fra mandag til lørdag
Ærgeligt, da der så ikke længere findes et alternativ til Hifi-Klubben i trekantsområdet 
Forstå mig ret, da jeg selv har både gode og dårlige erfaringer med sidstnævnte, men deres koncept, har for mig at se, ændret sig til den dårlige side, siden jeg begyndte at interessere mig for det, som alle herinde har tilfældes....
MVH __________________ Functionless art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aargh, hvorfor de deprimerende nyheder hele tiden?
Hvad mon kiksede siden den ikke kunne løbe rundt? Vi håber på en form for nyhed fra SK Sound.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA det er sgu ærgeligt.. godt nok ligger butikken et godt stykke fra mig.. men vi kunne godt bruge flere rigtige hifibutikker i DK..
|
Til top |
|
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som fuldblods-vejlenser gør det mig ondt at min kære gamle by mister SK Sound!!!
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Clausedreng.
At sk-sound lukker? ja lidt ærgeligt, men den nye ejer har jeg besøgt en gang sammen med en kammerat, og den måde hvor han næsten angreb mig for at jeg så absolut skulle købe, er bestemt ikke en måde han vinder på, samt at det kun var hans ting og det han forhandlede der var det bedste, og alt andet kunne godt pakke sammen, ja så når man bestemt ikke langt i en verden hvor konkurrencen er så stor, samt han var heller ikke til at handle med prismæssig, og hvis ikke han matcher priserne som andre steder, så lever man ikke længe....
mvh velkommen ps. ja en skam at klubben ikke mere er hvad den var
|
Til top |
|
|
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
altid ærgeligt den slags  ... men måske der er mulighed for at gøre nogle gode køb
|
Til top |
|
|
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen skrev:
Hej Clausedreng.
At sk-sound lukker? ja lidt ærgeligt, men den nye ejer har jeg besøgt en gang sammen med en kammerat, og den måde hvor han næsten angreb mig for at jeg så absolut skulle købe, er bestemt ikke en måde han vinder på, samt at det kun var hans ting og det han forhandlede der var det bedste, og alt andet kunne godt pakke sammen, ja så når man bestemt ikke langt i en verden hvor konkurrencen er så stor, samt han var heller ikke til at handle med prismæssig, og hvis ikke han matcher priserne som andre steder, så lever man ikke længe....
mvh velkommen ps. ja en skam at klubben ikke mere er hvad den var
|
|
|
Hvorledes velkommen har ret skal jeg ikke gøre mig klog på; blot vil jeg lige udtrykke min entusiasme overfor det faktum, at du formår at skrive et helt indlæg uden andre punktummer end de sidste "..."
God stil!
Uanset hvordan SK-sounds forhandlerstrategi var lagt er det da vigtigt, at vejlenserne får muligheden for et valg. Om ikke andet så for at sikre blot lidt bedre priser, da den hobby vi mødes om her på hifi4all ikke er den billigste...
__________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
Til top |
|
|
Clausedrengen Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad gik der galt?
Jeg har ingen svar, men velkommen er nok inde på noget af det, da vi nok allesammen kan blive enige om der er/var langt imellem den nye og gamle ejer!?
JA, det var kun det han selv havde der duede, og som, iøvrigt lykkelig, ejer af mit 4. sæt Audiovector, undrede det mig også meget, at han ikke beholdte disse produkter (Arcam ligeledes selfølgelig!). Har lidt på fornemmelsen at Ole Kliffoth ikke ønskede at beholde SK som forhandler, idet det kortvarigt (kun AV ikke Arcam) overgik til Hifi-Klubben i Vejle.... Dette er dog ikke længere tilfældet, og jeg håber da at AV snart finder fodfæste et andet sted, hvilket iøvrigt gælder samtlige produkter SK har forhandlet....
Hvem der kunne skænke Børge evigt liv, så han kunne overtage det hele igen 
__________________ Functionless art is simply tolerated vandalism
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu da noget værre l**t......hvor skal vi midt- og østjyder så handle hifi henne ? Man skal åbenbart til Århus (TC  ), Ålborg (flere gode  ) eller Odense (KT  ), men de her fede hifi forretninger er åbenbart en uddøende race....
|
Til top |
|
|
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej !...........
Jeg kan egentlig ikke se det underlige i at flere forretninger (der i blandt Sk-Sound) må lukke. Forbrugerne bestemmer selv 100 %, om de vil have en lokal HiFi-forretning, med udstilling og det hele.
Folk handler i stor stil på nettet (både brugt og nyt !), og der er såmænd også dukket nogle distributører (har ingen, eller kun lille udgift til forretning osv) op, som som sælger direkte til kunden. Endelig er der HiFi-pusherne, som hjemtager udstyr (brugt og nyt) fra udlandet med videresalg som hovedformål !........
Er det så, så mærkeligt at der bliver færre og færre egentlige HiFi-forretninger ?.........
For at sådanne skal kunne overleve, kræver det jo selvsagt, at folk handler i disse specialforretninger. Hvis ikke der sker en ændring, så vil hovedparten af disse forretninger lukke (er kun et spørgsmål om tid !)
Det er helt op til os (forbrugerne !)
Mvh
Carsten __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
til RIZZO
Ja ved godt jeg ikke satte ..... men jeg har besøgt den nye ejer 2 gange.....første og sidste, det var simpelthen for mig et så ubehageligt besøg, og hvis han havde vist at jeg igennem mine mange år i interessen, havde for 1/2 mill. udstyr stående så havde han nok været lidt flinkere.
Jeg plejer at kunne gå ind i folk med træsko på....men han var direkte ubehagelig...
mvh Velkommen
|
Til top |
|
|
MOUSEL Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 175
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej er der nogen der ved hvorledes at man skal forholde sig i forhold til garanti på produkter der er købt i Sksound nu hvor de lukker.
Mvh Mousel __________________ Mvh Mousel
|
Til top |
|
|
Elleson Audio Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 204
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
NEEEEEJ hvad sker der, var nede hos Rasmus for 14 dage siden, og da snakkede han ikke noget om at skulle lukke bixen, det er sørgeligt at han ikke kunne få det til at køre ordenligt... .
Ang. HiFi i trekantsområdet så er der åbnet en lille bix i Horsens ved navn HIFI GALLERIET, en lille sød butik, men mangler lidt grej i den tunge ende, kan være det kommer, hvem ved.
vh Bo __________________ Beard M70
Thorhauge STOne
Thorens TD166MKII SME3009
Martin Logan Clarity
RA Standard Blue
Aksa Equbrillium
CD søges
Savner du en "mis" til de ensomme dage? Tjek mit WWW
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 13 August 2004 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
Hej !...........
Jeg kan egentlig ikke se det underlige i at flere forretninger (der i blandt Sk-Sound) må lukke. Forbrugerne bestemmer selv 100 %, om de vil have en lokal HiFi-forretning, med udstilling og det hele.
Folk handler i stor stil på nettet (både brugt og nyt !), og der er såmænd også dukket nogle distributører (har ingen, eller kun lille udgift til forretning osv) op, som som sælger direkte til kunden. Endelig er der HiFi-pusherne, som hjemtager udstyr (brugt og nyt) fra udlandet med videresalg som hovedformål !........
Er det så, så mærkeligt at der bliver færre og færre egentlige HiFi-forretninger ?.........
For at sådanne skal kunne overleve, kræver det jo selvsagt, at folk handler i disse specialforretninger. Hvis ikke der sker en ændring, så vil hovedparten af disse forretninger lukke (er kun et spørgsmål om tid !)
Det er helt op til os (forbrugerne !)
Mvh
Carsten |
|
|
Ja sådan er det nok , men ikke mange kunder vil i dag betale fuld pris , det vil jeg heller ikke selv .
Hvis bare alle havde penge som skidt så var det problem løst .
Men hvad der lige er gået galt for SK ved jeg ikke , men jeg var en tur forbi for ca 2½ md siden sammen med en ven han sagde den shop død .
Så er det det store ? har du købt alt dit en lokal shop ? .
jeg køber meget i KT i odense og har altid gjort det .
Må så også sige jeg går selv at tænker på at åben en shop , men det ville aldrig blive med de alm mærker som vi ser i danske shops , der findes et par gode shops i kbh det er det .
Men det skal nok komme tilbage igen
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elleson Audio skrev:
NEEEEEJ hvad sker der, var nede hos Rasmus for 14 dage siden, og da snakkede han ikke noget om at skulle lukke bixen, det er sørgeligt at han ikke kunne få det til at køre ordenligt... .
Ang. HiFi i trekantsområdet så er der åbnet en lille bix i Horsens ved navn HIFI GALLERIET, en lille sød butik, men mangler lidt grej i den tunge ende, kan være det kommer, hvem ved.
vh Bo
|
|
|
Hvor er det henne i Horsens..? Fortæl fortæl....! Jeg bor i byen så jeg vil da meget gerne vide om der er kommet en rigtig hi-fi bix til byen 
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2004 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 14 August 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
nedgang der (hedder det ikke det på københavnsk?).
jeg havde ellers planlagt et besøg hvis jeg alligevel skulle til vejle, over til en god ven. sørens også. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Jesper Bach Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 167
|
Sendt: 15 August 2004 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt surt at Acer og andre med den indstilling, gør det svære for os andre at få muligheden for at lytte inden vi køber 
Men den fremgangsmåde er jo ligefrem blevet anbefalet i det her forum, håber der er nogen der med røde øre går ned og undskylder til manden, der efter alt sandsynlighed, har mistet alt hvad der hedder privatøkonomi sammen med butikken.
En skuffet Jesper 
|
Til top |
|
|
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
Sendt: 15 August 2004 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

|
Sendt: 15 August 2004 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
 ...meget muligt, men man får en anden indstilling til det når man kan spare ca. 11k på sin forstærker ved at handle den på nettet.....
|
Til top |
|
|