Nå så fik jeg lyttet til signalkablerne her i weekenden, om de er helt tilspillet endnu ved jeg ikke, men det indtryk jeg har fået af dem, er at det er et kabel der åbner ganske godt op, og som spiller frigjort og levende, med en god tonal balance, ja faktisk helt igennem et neutralt lydende kabel.
De to signal kabler ligner hinanden meget lydmæssigt, men dog er dynamikken og mikrodetalieopløsningen en anelse bedre på det største/bedste af kablerne.
Phonostikkene er af en god kvalitet, og er udstyret med en spændemekanisme, der sikrer god kontakt.

Ovenover ses det tynde af phonokablerne.
En kort lydmæssig beskrivelse af kablerne må være følgende:
Bassen har med dette kabel en god dybde og hurtighed.
Mellemtonen er naturlig og præcis, hvor der er godt med hul igennem.
Diskanten er luftig og sprød, med en god detaljerigdom.
Opbygningen af kablerne er med henholdsvis 4 og 8 ledere, der er af 0,9mm monofilament OFC kobber, med LEP teflon isolering, lederne er parvist skærmet med en aluminiums folie skærm, yderst inden yderkappen er alle lederne igen skærmet med en aluminiums folie skærm, kombineret med en flettet kobber skærm hen over. Yderkappen består af PVC, med en flettet nylon strømpe yderst.
Men jeg håber jo på, snart at få lyttet på disse kabler på andre kilder/anlæg end mit eget, således jeg kan blive bekræftet eller afkræftet i min oplevelse af kablerne.

Herover et billede af det ene af de højttalerkabler, som jeg endnu ikke har fået nået at lytte til.
mvh Gorm