Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 11:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Er du til B&O, men ikke 100%? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 443
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
minii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 25 August 2010 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Ahha, på den måde. Tak for info.

Efter at have kigget lidt rundt omkring, og endda på en tidligere side herinde fra, hvor BV 4 var omtalt, så stod der at BV 4-65 var FULL HD, og at kun nogle af 50'erne var. Dog. Når jeg søger på Google, og kommer ind på Princerunner, så står der at det hverken er HD ready el. full, og at opløsningen er meget, meget lille.  Hvordan finder jeg de rigtige specifikationer, på den skærm, og er 103 modellen massivt hardware opdateret?

 - Fisker efter, om BV4-65 understøtter 24p, og 1080p. Er godt klar over skærmen er af lidt ældre dato efterhånden, men designet er stadig utrolig flot. Efter jeg læste test om BV7, så var den jo helt vild. Den har dog en nypris på 120k.

Kunne jo være sjovt, hvis man kunne lave et system ud af det, som stadig er uptodate (Full HD, 24p, DD+)  (BV4-65)

 - Er jeg helt urealistisk, når jeg siger sådan noget?

Btw. Er i fuld gang, med at læse alle de 114 indlæg på den ande side ;)

Til top Vis minii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minii
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 25 August 2010 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

minii.

BeoVision 4-50 blev full HD kompatibel  fra og med Mk II typnr. 9041.
Mk II har alu. rammme rundt om skærmen.
Mk III har samme ramme samt indbygget ir-modtager og ACM kamera.

http://www.bang-olufsen.com/specifications?productid=14

____________________________

God fornøjelse med tråden minii.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
minii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 25 August 2010 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Jo tak Peter. Der står godt nok Full HD, men intet om 24p (24hz/24frames)

Ligger du inde med den oplysning :) Mit nærmeste svar, vil være et nej, da der også er problemer med 7'ern, efter hvad jeg kunne læse et andet sted.

- Hvad jeg efterhånden har fundet ud af, så er BV4 out-sourcet, og ikke værd at tænke videre på :) Enten skal jeg kigge efter BV7-55 el. Panasonic med converter :) BS3 bliver i hvert fald for dyr at købe alene.. Så hellere købe et BV7, hvor det er indbygget.

Til top Vis minii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minii
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 01 September 2010 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Bang & Olufsen netafbryder.

Selv om standby-forbruget på mange apparater er langt højere end den 1 watt,
som nye EU-regler har fastlagt som øverste grænse pr. 7. januar 2010, slipper
de fleste producenter igennem. Det gælder for eksempel alle B&Os apparater.

En række af B&O-produkter overholder ikke reglerne, fordi deres strømforbrug
i standby-mode overstiger 1 watt, og fordi der ikke forefindes en indbygget
netafbryder i apparaterne. Dette har Bang & Olufsen løst ved at medlevere en løs
netafbryder med de produkter der ikke har en sådan indbygget.

http://ing.dk/artikel/105470-bo-bruger-netafbrydere-mod-stan dby-krav

 


Mains Switch fra Bang & Olufsen



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 03 September 2010 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

Dansk Android-smartphone får B&O-lyd

Den danske producent af Android-smartphones, Lumigon, har netop indgået aftale med
Bang & Olufsen-selskabet ICEpower. Det sikrer den danske smartphone lyd i superklassen.

                                      

Der skal B&O-lyd i de kommende supersmartphones fra danske Lumigon. De to
selskaber har netop indgået en samarbejdsaftale om anvendelse af Bang & Olufsens
ICEpower-teknologi i Lumigons smartphones fremgår det af Android Forum.

Ved at bruge ICEpower Mobilesound 3 forventer Lumigon at kunne spare betydelig
plads på printkortene i de nye telefoner, da der kan spares kredsløb til både eksterne
codecs, multimedie afvikling, DAC og forstærkere, oplyser Lumigon.

Tidligere har blandt andet Samsung anvendt ICEpower i deres smartphones, og Asus
indgik tidligere på året en aftale med Bang & Olufsen om anvendelse af ICEpower i
deres bærbare computere.

ICEpower er oprindeligt udviklet af Karsten Nielsen i samarbejde med Bang & Olufsen,
men i 2008 overtog Bang & Olufsen hele aktiemajoriteten i firmaet.

ICEpower er det mindste integrerede kredsløb på markedet til levering af lyd i høj kvalitet
på mobile platforme.

Lumigon er den eneste danske producent af smartphones, der baserer deres mobiltelefon
på Googles mobile styresystem Android. De første telefoner ventes på markedet i efteråret.
Ud over den gængse funktionalitet fra smartphones er Lumigons telefoner også udstyret med
HDMI-adgang, der blandt andet betyder, at det er muligt at afspille film i HD-kvalitet direkte
fra mobilen på fjernsynet.

http://ing.dk/artikel/111218-dansk-android-smartphone-faar-b o-lyd

http://androidforum.dk/2010/08/03/android-salg-er-vokset-med -900-pa-et-ar/



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 06 September 2010 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Gefen Digital Audio Decoder er en nem og elegant løsning,
hvis du vil overføre digital tv-lyd til dit stereoanlæg.

 

Den er oplagt som tilbehør til de flad-tv, som kun har optisk digital
lydudgang, og klarer både PCM og Dolby Digital-lydformatet.

Pris i Hi-Fi klubben 999 Kr.   Tryk her.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 08 September 2010 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Nyhed. Dobbelt afskærmede PowerLink installationskabler, connectet som Mk II. + ekstre skærm.

I forbindelse med de nye, dobbelt afskærmede installationskabler introducerer vi nye partnumre og typer.
Følgende kabler med forbedret dobbelt afskærmning og nye partnumre tages i brug:
• 100 m kabler erstattes af 50 m kabler med PowerLink stik.
De er nemmere at bruge ved installationer, hvor Power Link samledåsen anvendes.

• En anden nyhed er et gråt installations kabel med meter markeringer på en professionel kabel tromle med 300 meter.
• De fuldt monterede PowerLink kabler med 3,5 mm diameter erstattes af en anden type med ekstra beskyttelse og en
diameter på 5,5 mm.

Hvorfor tager vi nye installationskabler i brug?
Vi oplever oftere 'støj' og 'kontrolproblemer' i kundens kabelinstallationer, og det skyldes den stadigt stigende mængde
elektronik i hjemmet. Det har derfor været nødvendigt at forbedre afskærmningen på PowerLink kabel installationer,
der er længere end 20 m. Har vi haft nogle problemer med de 3,5 mm kabler, vi har brugt indtil nu? Ja, desværre.

Vi er sikre på, at dette nye kabel er den rigtige løsning, når et PowerLink kabel skal installeres tæt på et strømkabel af
en vis længde – specielt, når hoved kablet er forurenet med støj i lydspektret.

Kan kabeltromlerne med 300 m kabel også fås i sort og hvid?
Det grå installationskabel (300 m) med metermarkering er den professionelle standardversion kabel tromle til installatører
og montering i væggen. Samme kabel type fås i sort og hvid (50 m), men dog uden meter markeringer. De leveres i den
kasse, der tidligere blev anvendt til 100 m kabler.

De nye kabler kan nemt samles ved at anvende Power Link samledåsen (partnummer 3132055).
Den ekstra afskærmning skal forbindelse med datajordforbindelsen (ben 7).

Bang & Olufsen.

---------------------------------------



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 10 September 2010 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Perfektionisten skrev:
 
Sorry guys, jeg har' set så mange "smukke" B&O opsætninger.
Nu er jeg en gør-det-selv fyr, og kan selv lave en masse. Min tv
stand har jeg selv lavet. Center højttaleren på toppen har jeg også
lavet selv. Selv gjort er velgjort, jeg syntes sku det er smukt.
Jeg syntes jo at designet hi-fi produkter er noget opreklameret fis. 

Billede og lyd kvalitet er også i top. Bemærk at kablerne er spredt
godt, for at undgå selvinduktion. Husk enhver elektrisk komponent
er omgivet af et magnetfelt når der løber en strøm igennem den.


 
Ja der er penge at spare, og du skal ikke betale for mine tips.

Mvh. Perfektionisten




__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 10 September 2010 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Haier demonstrerer TV med trådløs strøm.

Den Kinesiske producent af fladskærms-Tv, Haier, har vist et helt unikt koncept frem på IFA 2010 i Berlin.
Tv’et der kaldes No-tail TV er en fladskærm der ikke kræver kabler - ikke engang strømkabel. Det bruger
i stedet trådløs strøm.

Kinesiske Haier har skabt et 100% trådløst TV, og udstiller det på IFA 2010. Tv’et kræver ingen HDMI
kabler, ingen antennekabler og ingen strømkabler. Strøm overføres i stedet til Tv’et ganske trådløst og helt
uskadeligt for mennesker. Sony har tidligere demonstreret trådløs strøm, men Haier viser det frem for
offentligheden. Haiers No-Hale TV er dog ikke bare et almindelig TV, det viser også 3D. Og når man tager
i betragtning, at 3D kræver noget mere strømeffekt end normalt, må der alt andet lige løbe en del energi
igennem det trådløse system.

Hvis du er interesseret i at se og høre hvordan det gøres i praksis, så tjek denne video fra YouTube.
 

http://www.youtube.com/watch?v=tVPgyxrgjV8&feature=playe r_embedded

Hvem troede at vi skulle se en sådan form for innovation fra en kinesisk Tv-producent. Er du overbevist?

Af Rasmus Larsen-Flatpanels.dk

________________________________________________


Download B&O Prisliste 01-06-10. På pdf fil - 

http://peecee.dk/upload/view/265740



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 11 September 2010 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

 

TViX M-6600N er den nyeste generations medieafspiller fra DViCO, og den direkte efterkommer af de populære og anmelderroste M-6500A og M7000A afspillere, blot med meget forbedrede funktioner og processor. DViCO TViX M6600 afspiller de nyeste fuld HD billede- og digitale lydformater, bla. MKV og Blu-ray ISO filer. Udover at være i stand til at afspille HD film, lossless musikfiler (FLAC) og film med bla. Dolby WMA, Digital og DTS audio lydspor, er TViX M 6600N også et meget avanceret multimediecenter, der også kan bruges til visning af digitale billeder via icon og slideshow funktioner, eller f.eks. til at se videoer direkte fra YouTube med. Men det stopper ikke her.... ved tilkøb af en DVB-T tuner bliver M6600 til en PVR boks, som kan bruges til se og optage digitalt TV via egen antenne i op til HD opløsning (DR HD mv.); se længere nede for flere detaljer.
 
TViX'en fungerer som en universal medie jukebox, der tillader dig at nyde billede og lyd af ultimativ kvalitet (1080p billede og lossless lyd). Den understøtter MP3, WMA, AAC, Ogg, PCM, M4A, AC3, FLAC, WAV, Dolby Digital, DTS og DTS Pass-thrugh, som blot kræver din surround receiver understøtter dette - alternativt kan den konvertere signalet til stereo. Takket være superb H.264 video kompression og MKV format kan du nyde flydende afspilning af fuld HD videoer med TViX M6600N.
 
HDMI 1.3 understøttelse muliggør opsætning af billed- og lydsignaler med blot et enkelt kabel. Her kan stærkt anbefales et HDMI kabel fra ClickTronic eller Supra - især hvis der skal afspilles fuld HD (1080p) materiale. En kablet såvel om trådløs netværksforbindelse er let tilsluttet vha. uPnP support og du kan let streame en bred vifte af multimediafiler fra netværket. TViX M6600 har et indbygget Wi-Fi 11n modul så du ubesværet kan få glæde af indholdet på din PC eller NAS med en trådløs forbindelse. Husk dog altid at trådløst stadig aldrig bliver lige så stabilt og hurtigt som en fast forbindelse, så vi anbefaler altid en kabelløsning for den bedste oplevelse og perfekt streaming af film i HD.
 
Firmware opdateringer - Nu med Blu-ray ISO understøttelse:
Du kan altid finde den seneste officielle firmware opdatering direkte hos DViCo her
Med den seneste firmware version kan TViX M6600 afspille Blu-ray backup's i ISO formatet. Som ripper- og konverter til at lave ISO blu-ray film anbefaler vi DVDfab som kan testes gratis i 30 dage og købes her; vi kan dog ikke yde support på hjælp til procedure, men det er relativt simpelt.
 
Dolby True HD pass-through:
Der er som standard ikke understøttelse for at afspille film med Dolby True HD og DTS Master Audio, men der er foreløbig en work-arround til Dolby True HD, således man stadig kan gøre brug af de lossless lydformater som normalt ligger på Blu-ray film, f.eks. gemt i en ISO fil. Ved at lægge den seneste firmware på TViX'en, dvs. version 1.9.6B7 eller nyere, samt denne patch. Lyden vil således blive lavet om til et LPCM (ukomprimeret lossless flerkanals lydspor), som surround receivere der understøtter HD audio kan forstå, og lyden vil således komme igennem i tilsvarende kvalitet som det er tiltænkt. Det skal egentlig forstås som TViX'en pakker det komprimerede lydsignal ud, i stedet for at forstærkeren gør det. Mht. DTS Master audio er DViCo i gang med en løsning, men dette er grundet licens et spørgsmål, så måske det kommer i en senere opdatering.
 
DVB-T MPEG4 TV-Tuner (option):
Som tilbehør til TViX M-6600 kan man købe en DVB-T tuner og derved få muligheden for at modtage de nye digitale gratis-kanaler som sendes via det digitale sendenet (kun DVB-T, ej kabel TV eller via parabol). Tuneren kan både benyttes til at optage og se TV kanalerne, f.eks. hvis man ikke har et TV, projektor eller en harddiskoptager med MPEG4 og DVB-T tuner. Tuneren monteres direkte let i TViX afspilleren og forvandler den til et ægte media center og tilsvarende den komplet udstyrede TViX M-6640N model. På nuværende tidspunkt man kan dog kun få en DVB-T tuner, ikke DVB-C som ellers kunne være ønskeligt, men man kan jo håbe det kommer. 
 
Specifikationer:
• Chipset: RT1283DD, 400MHz processor
• Hukommelse: Main: 256MB DDR SDRAM / Flash: 128MB
• Indbygget 802.11n trådløst netværkskort
• H.264 codec (Profile 4.1), MKV og RMVB, Blu-ray ISO (med seneste firmware)
• Understøtter alle alm. video formater, så som MPG, MV2, MP4, ISO og mange flere.
• Afspiller lossless lydformater, udover alm. MP3 mv. (FLAC 24bit/96Khz, WAVE PACK, Dolby True HD)
• Understøtter stort set alle eksisterende lydformater
• IMS service, som f.eks. YouTube, Picasa, RSS Feed (Internet Media Service)
• HDMI 1.3
• Indbygget kortlæser til SD/MS kort (Copy, paste og afspilningsfunktion)
• UPnP funktion for let tilkobling til netværket
• Dimensioner: 215 x 215 x70 mm.
• Vægt: 1.381g
  
   DVico TViX M-6600N Plus HD Multi-Media Center, 
   Dolby True-HD pass-thru, Sort: Pris 2.195 Kr.
------------------------------------------------------------
 
TViX M-6600N medieafspiller kan købes her: http://www.av-connection.dk/?PGr=3465&ML=884
 
Læs anmeldelse af TviX 6600A mediaafspiller: Tryk her.
 
 
Download skabelon fil indeholder fuld Beo5 kontrol for DVICO
TViX HD M-6.500 A High Definition Multimedia Player.
 
http://beo5.beoworld.org/Downloads.htm - Søg selv efter opdatering til 6.600 N.
 
 
B&O-PUC-kompatibel.
Køber du en TViX M-6600N medieafspiller, og har du problemer med opsætningen
på et (kun) BeoVision TV, kan du hente hjælp på dette tlf. nr. 48 26 15 25. min lokale B&O pusher.
 
Læs meget mere på forum Beospain: Tryk her.


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
ryanbl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 September 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 11 September 2010 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

hej peter pan
jeg har beocenter 2 og beolab 8000 og beolab 4000 og beolab 2 og mx 8000 med surround
ville høre om man kan få en projektor der der kan styre surrond sound
eller om man kan købe en boks man kan til slutte en projektor som kan styres af fjerbetjeningen og som kan styre højtaleren
har ikke forstand på det her og heller ikke råd til et nyt b&o til 50k
så jeg tængte om en projektor ville virke og om sådan en dur til tv avisen også
Til top Vis ryanbl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ryanbl
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 12 September 2010 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

ryanbl skrev:
hej peter pan
jeg har beocenter 2 og beolab 8000 og beolab 4000 og beolab 2 og mx 8000 med surround
ville høre om man kan få en projektor der der kan styre surrond sound
eller om man kan købe en boks man kan til slutte en projektor som kan styres af fjerbetjeningen og som kan styre højtaleren
har ikke forstand på det her og heller ikke råd til et nyt b&o til 50k
så jeg tængte om en projektor ville virke og om sådan en dur til tv avisen også


Svaret er: BeoSystem 3 hvis du kan finde én brugt, den kan det du ønsker.


__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
-jones-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 13 September 2010 kl. 06:54 | IP-adresse registreret  

Hej Peter (Eller andre)

Skal slutte Apple tv til mine forældres BV 7-32 mk3 og 7-40 mk3
Hvordan gør jeg det bedst ? når jeg kigger bagpå ser jeg ingen HDMI indgang.

Skal jeg købe HDMI -> DVI og så få lyd gennem et phono kabel ?

Kan desuden se at apple tv står i PUK listen, nogen som ved hvad ir cable koster og om man selv kan sætte det op ?

På forhånd tak.

 
Til top Vis -jones-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jones-
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 13 September 2010 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

-jones- skrev:
Hej Peter (Eller andre)

Skal slutte Apple tv til mine forældres BV 7-32 mk3 og 7-40 mk3
Hvordan gør jeg det bedst ? når jeg kigger bagpå ser jeg ingen HDMI indgang.

Skal jeg købe HDMI -> DVI og så få lyd gennem et phono kabel ?

Kan desuden se at apple tv står i PUK listen, nogen som ved hvad ir cable koster og om man selv kan sætte det op ?

På forhånd tak.

 


På BV 7-40 mk.III er der HDMI indgange, hvis ikke der er det så er det en mk.II el mk.I


__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 13 September 2010 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

-jones- 

Jeg har en teoretisk løsning.

Til billede: En HDMI / DVI-D adapter er nødvendig for at tilslutte et BeoVision 7 uden HDMI.

Tilslut adapteren bag på BeoVision 7, og benyt et HDMI kabel videre til Appel TV.

Til Lyd: Et hvid / rød Phono kabel benyttes til lyd overførsel.

Husk altid - Tænd Apple TV først, derefter BV7. Ellers vil du støde på det forvrængede
billede problem. Der er kun 2 valgmuligheder for billed opløsning: 720p og 470p.

Pris på IR emitter kabel. Ring til en B&O forhandler og spørg.

_______________________________________________________

Apple TV-Beslag fra STB.


 
http://tinyurl.com/32ue8j2

____________________________________________

Hjælp til selv hjælp: Apple TV og Home Theater:

http://forums.macrumors.com/archive/index.php/f-100.html



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
ryanbl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 September 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 14 September 2010 kl. 06:20 | IP-adresse registreret  

MoTiNi skrev:

ryanbl skrev:
hej peter pan
jeg har beocenter 2 og beolab 8000 og beolab 4000 og beolab 2 og mx 8000 med surround
ville høre om man kan få en projektor der der kan styre surrond sound
eller om man kan købe en boks man kan til slutte en projektor som kan styres af fjerbetjeningen og som kan styre højtaleren
har ikke forstand på det her og heller ikke råd til et nyt b&o til 50k
så jeg tængte om en projektor ville virke og om sådan en dur til tv avisen også
Svaret er: BeoSystem 3 hvis du
kan finde én brugt, den kan det du ønsker.

kan man ikke bruge andet
den koster 56k
Til top Vis ryanbl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ryanbl
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 14 September 2010 kl. 07:53 | IP-adresse registreret  

ryanbl

Hvis du kan finde et ældre BeoVision 7-40 Mk III, vil du kunne styre surrond sound og div. signaler til
en projektor. Styring og surrond processer ligger jo i beosystem 3 som er indbygget i BV. 7-40 Mk III.

På indlæg af 19 September 2008 ser du hvordan det fungere.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23818&P N=1&TPN=13



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 September 2010 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

B&O går en bedre fremtid i møde.

Bang & Olufsen viser regnskaber viser omsætningsvækst.

Tryk på billedet. Video kommentar af Rune Møller.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 September 2010 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Projector Info !



Af Beo4all. På lærred ses billede af Geirangerfjorden Norge.

Link på google Dansk.  http://tinyurl.com/2wopwhq

http://www.projectorreviews.com/

Er projektoren B&O-PUC kompatibel så du kan benytte Beo4. 
Spørg din B&O forhandler før køb.

Se et B&O projector setup her. - Se hele tråden: B&O-Projektor-BeoLiving room.




__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 18 September 2010 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Kreativiteten kender ingen grænser. Hybrid B&O setup.

Setup med non B&O fladskærm + evt. BeoSystem 3, mm.

Nu kan du jo hugge idéen og købe delene  her.

Teknologi med fordele. BeoSystem 3 kan bygges ind bag skærmen så man stadig har en del
af B&O's fordele. BeoSystem 3 fungerer som centrum for alle videokilder og andet udstyr. 
BSy er bygget på et fuldt digitalt grundlag og har et væld af tilslutningsmuligheder, der gør det
muligt for dig at anvende alle de eksterne kilder, du måtte ønske.
Designet og konstruktionen gør op med rodet af tilslutninger og kabler – alle tilslutninger er
placeret foran, så de er nemme at komme til, og ledes langs siderne via det aftagelige kabelcover.

BeoSystem 3 kan levere en 7.1-kanals surround sound-oplevelse med en eller to subwoofere.
BeoSystem 3 giver mulighed for udgange til maks. 12 aktive højttalere og to subwoofere.

Øverst EU model nederst US model.  




__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 

<< Forrige Side af 443 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes