Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 13:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: CTACTA’s nye hjem (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hifinørden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 November 2005 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Er der ikke andre end mig som mener at der lige blev overreageret en smule her i denne tråd? En interesseret bruger af dette forum kommenterer i det jeg opfatter som sjov at han tidligere har ønsket at se nogle billeder af det flotte setup, og er blevet skuffet?

Nu er der vel ingen grund til (Christian)
ctacta skrev:

Ak ja ak ja,

Man skal åbenbart være meget påpasselig med at love noget på datoer (forkert gjort af mig) og farer man ikke lige i kridthuset på et splitsekund, så smadres tråde herinde desværre fuldstændigt til  æv æv siger jeg bare...

Derfor vil jeg sige tak for denne omgang, jeg orker simpelthen ikke at høre på dem der pladrer alt og alle til herinde. Det syntes jeg ærlig talt at min fritid er for kort og kostbar til. Hvis ikke der er det ene galt, så er det noget andet, og hvis noget ligner det som naboen har, så er man fuld af løgn eller noget helt 4.

at blive børnefornærmet over lidt sjov. Jeg er da selv dybt imponeret og lidt misundelig selv over at jeg ikke har et setup der ligner dit. Jeg har bare ikke evnerne, pengene og tiden(i nævnte rækkefølge) til at realisere dette. Hvem herindefra kunne ikke finde på at komme med en sjov kommentar til en "broders" anlæg der befinder sig i en helt anden klasse?

Hvis vi skruer tiden lidt tilbage(ca. ½-1 år) blev Christian også vel fornærmet over alle ikke faldt på hænder og fødder for hans interesse. - som er imponerende, misforstå mig ikke, men vi har alle forskellige måder at reagere på. Det ses vel tydeligt nok her.

Mvh Thomas

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 November 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Peter Pan,

Det er desværre sådan nogle emner som dig der gør at man overejer ikke at dele egne erfaringer og setups. Jeg HAR lovet at smide billeder op og der KOMMER også billeder. Desværre har jeg lige reddet mig en omgang influenza og ligger derfor vandret, og kan derfor ikke bakse rundt med tunge møbler og lave de sidste ting, før der bliver skudt nye billeder. Det omtalte trådløse audio-link er faktisk baghøjttalerne, og der kommer rigelig med information og billeder for at tilfredsstille din nysgerrighed.

Så prøv lige at finde kammertonen før du skræmmer alt og alle væk med dine indlæg.

Venligst,

Cater, lev vel.  

Macwerk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Sendt: 14 November 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Og det er jer der vil se billede af en travl mands anlæg

Fuld forståelse herfra Christian

Til top Vis Macwerk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Macwerk

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Sendt: 14 November 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Jeg synes lidt at det er de forkerte det går ud over.

Du skriver den 3. november til Pan, om måske godt kunne ha´ været lidt mere diplomatisk, at du har lovet at der kommer billeder, så det må være godt nok.

Den 14. november vender du så tilbage, efter at endnu flere givet til kende at de venter spændt, og siger at nu har du fået nok?

Jeg kan altså ikke se den vilde modgang.....tværtimod! Jeg ser endda potientielle købere.

Summa sumarum: Tænk over hvem du straffer, og at du ikke holder hvad du lover.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 November 2005 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Peter Pan's indlæg der startede det hele, var klart under lavmålet. Dog er den reaktion der er kommet noget overgearet (IMO).

Der er tale om to negtive tilkendegivelser, hvor den anden går på at højttalerne ikke er hans eget design. Designet (det ydre) er helt sikkert "lånt", men derfor kan indmad og konstruktion i øvrigt sagtens være nyt og spændende.

At nogle ganske få reagere via jante, betyder ikke at alle danskere er og tænker sådan. Langt de fleste af os tager hatten af i dyb beundring for iværksættere.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Sendt: 15 November 2005 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen, nu syntes jeg at du er uretfærdig. Jeg og mange andre ventede på billeder efter det indlæg på side 4 jeg indrykkede, som Ctacta sendte den 16 maj. Der kom aldrig billeder, jeg prøver så at gøre han opmærksom på det, jeg har forøvrigt spurgt en gang før dette, hvor svaret var ja ja. Nu oplever jeg så en hysterisk reaktion fra Ctacta. Er det underligt at jeg bliver skuffet ???

Jeg syntes jo som alle andre, at det Ctacta har gang i er spændende. Altså skuffet skuffet, fordi han stiller noget i udsigt som han ikke holder.  

no-limit
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 November 2005 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

vi vil se mere af dette fine produkt, som gør din gamle kolleger hos B&O grønne af misundelse. håber du ændrer mening , og mere eller mindre ignorer de folk der er utålmodige og upåpasselige.

we want satisfaction!
Til top Vis no-limit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af no-limit

Nygaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 November 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro.
Det kan både være en undvigelsesmanøvre (læs: dårlig undskyldning), men som sagtens også en person der har mere fornuftigt at se til, end at sidde og undskylde og forsvare overfor mennesker med tålmodighed og social adfærd som en overtræt 5-årig.

Jeg havde dog personligt glædet mig rigtig meget, til at se mere til dette meget lovende projekt.
Jeg håber at ctacta får lyst til at prøve igen, hvis der ligger noget reelt bag facaden(?)
Der skal i hvert fald lyde opbakning fra min side, om endnu et forsøg.

Jesper2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 15 November 2005 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

det var da en gang  kom nu bare med de billeder ! nu!nu!
Til top Vis Jesper2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper2

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 November 2005 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Kjeldsen, nu syntes jeg at du er uretfærdig. Jeg og mange andre ventede på billeder efter det indlæg på side 4 jeg indrykkede, som Ctacta sendte den 16 maj. Der kom aldrig billeder, jeg prøver så at gøre han opmærksom på det, jeg har forøvrigt spurgt en gang før dette, hvor svaret var ja ja. Nu oplever jeg så en hysterisk reaktion fra Ctacta. Er det underligt at jeg bliver skuffet ???

Jeg syntes jo som alle andre, at det Ctacta har gang i er spændende. Altså skuffet skuffet, fordi han stiller noget i udsigt som han ikke holder.  

Prøv at læse dit indlæg igen. Det tonen snarere end indholdet. Hvis du stod overfor en person i virkeligheden (uden for forum), så tror jeg ikke du ville anlægge den tone. Måske jeg er gammeldags, men jeg tror nu flere har læst dit indlæg som jeg.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 16 November 2005 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
Peter Pan skrev:

Prøv at læse dit indlæg igen. Det tonen snarere end indholdet. Hvis du stod overfor en person i virkeligheden (uden for forum), så tror jeg ikke du ville anlægge den tone. Måske jeg er gammeldags, men jeg tror nu flere har læst dit indlæg som jeg.

Ja, vi er flere der deler Kjeldsens opfattelse af dit indlæg. Ærgeligt at det skal ødelægge det for os andre

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

LBA75
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 November 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Er ofte blevet skuffet over folks tone og indlæg herinde på HIFI4ALL, og Peter Pan kunne helt sikkert godt have formuleret sig anderledes eller helt havde unladt sit indlæg.......på den anden side, så findes der jo også folk der er mere ømfindige og nærtagne end andre.....no names mentioned

Bliver personligt skuffet hvis det var det sidste vi fik set til dette projekt. Håber dog at CTACTA viser sig at være mand nok til at tilgive en person, så resten af HIFI4ALL kan nyde hans billeder/setup?

Mvh

LBA75

Til top Vis LBA75's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LBA75

Rotel dyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005
Lokalitet: Sverige
Sendt: 27 November 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

jeg håber at CTACTA kommer tilbage, da han havde et super godt inlæg og en god tråd, men

skal lade vær med at tag det så tungt, der alt tid nogle som skal gå til strengen og lidt over,

men så vil han give alle de ander, en over fingerne i stede for, se på det storer hele at give

nogle hi-fi intersseret en oplevese ,med venlige hilsen sony dyr

Til top Vis Rotel dyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rotel dyr

akerman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Sendt: 27 November 2005 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Så kan man da tale om overreaktion.

Hvis ctacta lige tog de fordomsfulde briller af (virker som om han har siddet på lur efter det mindste negative indlæg), så har der nok været de første 30 MEGET positive indlæg i denne tråd - og ET indlæg af peter pan der måske kan tolkes lidt negativt. Det med højttalerne til 1695 Morton skrev, er nok en joke - Det understreges da af prisen, hvem bruger en million på et hjemmelavet anlæg, og så sætter bilka højttalere på....

Altså 30:1 signal-to-noise ratio, bedre er da aldrig set på et dansk forum.

Peter pan: Gider du ikke skrive med sort tekst som alle andre, det er sq lidt forvirrende det andet.
Til top Vis akerman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af akerman

torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Sendt: 27 November 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Jeg håber at vi kan ved tilbage til tropic !

For CTACTA jeg vil gerne se lidt mere ! Det er altså lækkert at se når folk bruge fantasi og penge på HiFi !

Hmmpof
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 November 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Forstår godt man ikke gider ligge øre til hvad som helst!

Godt arbejde Ctacta. Held og lykke fremover med det nye design.

Til top Vis Hmmpof's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hmmpof

Jaco
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 27 November 2005 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Søde rare ctacta.

Her mit råd til dig.

1. Køb en bokse bold og få raset godt og grundigt ud...

2. Lad være at blive vred hvis nogle giver dig kritik mhv til dit udstyr
(verden er nu engang sådan ;)

3. Skriv igen når du er frisk og udhvilet og i godt humør.
PS. Bare skriv hej røvhuller... så fortsætter vi igen som om intet var hændt ikke

PPS. Ang de billeder må du selv om...men indrømmet jeg ville sgu også gerne se noget mere af dit herlige udstyr.

Til top Vis Jaco's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jaco

Bulletdodger
Branchemedlem
Branchemedlem
KT Radio

Bruger siden: 26 April 2004
Sendt: 28 November 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

LOL....En drama queen. Der er et negativt indlæg, som i øvrigt går på at han er 14 dage forsinket med hensyn til at opdatere som lovet.

Mht. højttalerne så ligner de altså Argon 6011 fra Hi-Fi Klubben, til kr.1.699,- som de ikke må sælge mere for B&O. De er, sjovt nok, bygget med netop 4 stk. 3" enheder.

Det virker mere som om han er blevet grebet i at lyve og så skulle finde en "ærefuld" måde at komme ud af det på.

De sorte "pizzaæsker" virker sikkert heller ikke...

Til top Vis Bulletdodger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bulletdodger

Morton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 November 2005 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Tak bulletdodger............

Så er jeg ikke den eneste der har opdaget det.......Clap

mht. til "ærefuld" så er det ikke lykkedes for ham.

Men går den, så går den..!   den gik bare ikke her......Havde han virkelig troet at han kunne slippe afsted med sit " DIY " anlæg? Angry

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 28 November 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

hvis de to sidstnævnte ellers havde gidet at læse nogle af cta's gamle indlæg og tråde, og ellers fulgt lidt med før i tiden ville i vide at de små æsker skam virker og er blevet solgt i udlandet.

desuden tvivler jeg stærkt på at cta ville nøjes med et sæt argon....

jeg fatter ikke at folkm uanset hvad, kan hidse sig op over at man er lidt forsinket, eller har ondt et bestemt sted over at nogle er i stand til at lave noget andre kun drømmer om.

der er ingen der tvinger jer til at skrive, heller ikke når det er negativt.

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes