Bruger siden: 21 Oktober 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 174
Sendt: 23 December 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
Jeg tror ikke jeg skifter mine højtaler kabler fordi dem er jeg meget glade for. Men om du Belsebub skal skifte dine Tara Labs Prism Omni må være op til dig. Måske skulle du prøve at lytte til nogle forskellige kabler og ikke lade dig rådgive så meget af hifiklubben.
Bruger siden: 05 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 131
Sendt: 24 December 2005 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
corneille skrev:
Jeg tror ikke jeg skifter mine højtaler kabler fordi dem er jeg meget glade for. Men om du Belsebub skal skifte dine Tara Labs Prism Omni må være op til dig. Måske skulle du prøve at lytte til nogle forskellige kabler og ikke lade dig rådgive så meget af hifiklubben.
Det kan du have ret i, jeg skifter nok mine sammen med nogle andre komponenter i anlægget, lige nu overvejer jeg hvad.
__________________ "Gimme fuel gimme fire, gimme that wich i desire"
Sendt: 25 December 2005 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
Der er en del som har stillet spørgsmål om mine højtalere. Nu har jeg set dem på udsalg hos KT Radio. Jeg fik mine for 2000 kr i Horsens hos Expert så det er skønt at se de bliver solgt til 3400 kr i KT Radio.
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
Jeg havde besluttet at jeg ville spare op til en god cd-afspiller. Men det bliver det alligevel ikke til i denne opgang. Den gamle bil skal udskiftes med en ny og større. Så der bliver nok ganske stille på hifi indkøbene den næste lange periode. Surt men det bliver nu alligevel rart med en ny bil.
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
Det er også godt med stilstand en gang imellem, så får man hørt sit
grej i en længere periode. Husk at musik kan der altid blive råd til,
og det er jo det det hele handler om
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum