Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 10:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsungs internationale garanti.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bettejensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Jeg står kraftigt og overvejer at køre et smut syd for grænsen og hente mig et Samsung 32" LCD (LE-32R51B)  Jeg har derfor været i kontakt med både sælgeren fra Tyskland samt Samsung Nordic for at høre hvordan det forholder sig med garanti på fjernsynet..

Fra Samsung Nordic fik jeg at vide at garantien dækker herhjemme blot et af de nordiske lande (Danmark/Norge/Sverige) var nævnt på garantibeviset, samt at det var udfyldt af forhandleren og jeg selvfølgelig havde købskvitteringen.. Af sælgeren i Tyskland fik jeg oplyst at det var en 2-årig international EU-garanti. Om han så mener europa-garanti eller garanti i EU-landende vides ikke, men Danmark er jo begge dele.. Tror i garantien vil dække reparationer udført herhjemme nu når ingen af de nordiske lande er nævnt specifikt??

Desuden blev jeg oplyst af Samsung Nordic at fjernsyn købt i udlandet ikke er omfattet af deres nul-tolerance overfor pixelfejl.. Så er mit spørgsmål, hvor stor er risikoen for at der er pixelfejl?? Jeg syntes da ikke det er noget man hører så meget om alligevel..

MVH
Jakob Jensen

Til top Vis bettejensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bettejensen

malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Du skal sørge for, at Danmark er nævnt i det medfølgende garantihæfte. Det hedder vist en "Block Warranty". Jeg kontaktede Samsung i DK vedr. samme spørgsmål. Reparationer bliver udført i DK. Du skal dog selv indlevere det, og deres 0-pixel fejl garanti dækker ikke - men det gør deres 5-8 pixel garanti (kan ikke lige huske hvor mange det er).
Til top Vis malkekoen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkekoen

nimand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

jeg har et LE-32R41B og det skal "skiftes" for anden gang pga. en enkelt pixel fejl, så helt usandsynligt er det ikke. Om man kan leve med en enkelt pixelfejl er så en anden sag :)
Til top Vis nimand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nimand Besøg nimand's Websted

bettejensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft skrevet til Samsung i Tyskland for at høre om Danmark er nævnt i deres garantibevis (warrantyblock), men de har ikke svaret tilbage..

Er der nogen der har prøvet at hente et fjernsyn i Tyskland, der kan oplyse mig om Danmark er nævnt i det internationale garantibevis der bliver leveret med??

MVH
Jakob Jensen

Til top Vis bettejensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bettejensen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes