Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 04:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42Q7H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pjuk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg kunne virkelig godt tænke mig noget hjælp her. Har lige købt 42" modellen og er ikke ovenud lykkelig. Det der er at når jeg går helt tæt på og kigger fx i den sorte bar for oven eller neden kan jeg se en masse grønne prikker (pixels) der blinker og nærmest bevæger sig rundt. Selvfølgelig kan jeg ikke se det fra sofaen, men det gør at billedet får et grumset udseende, det er måske til at leve med, men havde regnet med bedre kvalitet.

Mvh Ivan

//////////////////////////////////////////////

Hei Ivan

Jeg hadde også en 42 Q7H hvor det var grønne priker. Den ble levert inn på service. De grønne prikkkene skyldes en feil i hovedkortet (motherboard) i tv`n. Jeg fikk aldri denne tv`n tilbake fra verksted, da samsung ikke greide å skaffe et nytt hovedkort fra England.

Gjennom butikken fikk jeg en ny valgfri samsung tv. Og jeg valgte IKKE Q7H.
Den nye samsungen tv`n solgte jeg ny og nå går jeg bare og venter på at Panasonic sin px70 skal komme.
Til top Vis Pjuk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pjuk

Ivanovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 Marts 2007 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Jeg har også leveret mit tilbage og venter også på PX70. Regner med at købe den gennem recordere.dk
Til top Vis Ivanovich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ivanovich

Zale
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2007
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu søgt lidt rundt på nettet for at finde informationer om Samsumng PS-42Q7H modellen, fordi det laver en irriterende støj når for eksempel et billede er meget lyst. Det er som om at det "piver".

Det er meget belastende at høre på og har dog også haft det sendt det til Servicecenter Nord, da de åbentbart har reklamtionssagerne på denne model.

3 dage efter jeg havde sendt det afsted blev jeg kontaktet af dem og de fortalte mig at denne "fejl" ikke var en fejl, men det var noget at mange havde reklameret over. Nu ærgrer det mig rigtig meget at jeg har købt denne model. Mest fordi jeg synes at designet er lige som det skal være og at der ikke er mange andre modeller der er i min smag.

Nogle der kan komme med et forslag til om jeg skal retunere fjernsynet eller om jeg "bare" skal vænne mig til det? Er der andre modeller der kan anbefales i samme prisklasse(gav 15.000,-)?

På forhånd tak.

Til top Vis Zale's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zale

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Der er mange andre plasmafabrikanter der har haft problemer m en højfrekvent hyletone, når billedet er overvejende hvidt.Også de nyeste Pioneer har problemet - her kan man dog åbenbart elliminere det v at ændre på frekvensen.En feature som Samsung ikke er udstyret med.

Jamen Pana71 som TC sælger i 42" til 10K (se bannerreklame på Recordere.dk) er lysår bedre end Samsung ! Samsung har været rigtig dygtige til at markedsføre/sælge deres piano(plastic)- design m den blå lysdiode.  

Mit bud på 5 plasma jeg vil anbefale før Samsung 

Pioneer - Panasonic - Hitachi - LG - NEC  

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Zale
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2007
Sendt: 11 Juni 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:

Der er mange andre plasmafabrikanter der har haft problemer m en højfrekvent hyletone, når billedet er overvejende hvidt.Også de nyeste Pioneer har problemet - her kan man dog åbenbart elliminere det v at ændre på frekvensen.En feature som Samsung ikke er udstyret med.

Jamen Pana71 som TC sælger i 42" til 10K (se bannerreklame på Recordere.dk) er lysår bedre end Samsung ! Samsung har været rigtig dygtige til at markedsføre/sælge deres piano(plastic)- design m den blå lysdiode.  

Mit bud på 5 plasma jeg vil anbefale før Samsung 

Pioneer - Panasonic - Hitachi - LG - NEC  

Jeg takker mange gange. Så må vi bare håbe at sælgeren vil tage fjernsynet retur. Det er meget belastende at høre på til tider. Og et eller andet sted så er det også for dårligt at sælgeren ikke sagde noget som helst omkring det, da jeg købte det. Han vidste det jo godt da jeg skulle afhente tv'et efter jeg havde sendt det ind til reklamation.

Til top Vis Zale's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zale

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 16
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes