| Forfatter |
|
simonoscar Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 09 Juni 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
sirpadk skrev:
|
simonoscar,
Sagde du ikke de havde en fejl i tyskland? fik du en tracking nr? og hvornår fik du den?
|
|
|
Jo, det havde bare stået på DFDS's lager, - hvorfor ved jeg ikke! Jeg fik mit trackingnr. igår, efter at have spurgt om det en 3-4 gange...
|
| Til top |
|
| |
sirpadk Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 09 Juni 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lennon skrev:
|
Iflg det Tyske forum er bla 7Q identisk m 5´eren, bare iklזdt i nyt kabinet.
Med andre ord sidste וrs model .
Ikke fordi der er noget galt i det,men det forklarer mוske hvorfor den kommer m kun et HDMI stik ?
Nogen der har informationer der be-eller afkrזfter denne pוstand ??
|
|
|
Det passer ikke i fרlge Cnet.
Cnet Review skrev:
|
Downside: Samsung's impressive technical specifications may be overwhelming at first glance but a closer look will reveal an interesting finding when compared with its predecessor. Beside a healthy boost in resolution and the above-mentioned new features, both the PS-42Q7H and PS-42P5H have identical specifications in terms of contrast, brightness and color depth.
|
|
|
So de er ikke helt det samme!
Læs hele andmeldese
http://asia.cnet.com/reviews/home_av/tvs/0,39037588,39251300 p,00.htm __________________ Mange Tak.
|
| Til top |
|
| |
minime Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 09 Juni 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fik jeg mig samsung 42-Q7h og puha hvor den er pæn...
Gik op i den lokale butik og sagde, den skal jeg have og den skal være billig og det var den...
16500 med vægbeslag og fuld dansk garanti og levering skete 2 timer senere...
Så nu ser jeg fodbold med et stort smil __________________ Mvh. Minime
|
| Til top |
|
| |
Christ Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 10 Juni 2006 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
->Minime: Det lyder utroligt....hos hvem?
|
| Til top |
|
| |
minime Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juni 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal så siges at for at jeg kunne få den til 16500, så skulle jeg også købe harddisk optager og får dem til at optimere mit antenne signal, men til en ca pris på 20500 med alt, så må det jo stadig betegnes som billigt....
Harddisken bliver en Sony eller Panasonic til omkring 5000kr vejl.
Lige nu vil jeg ikke nævne butikkens navn, da priserne er næsten hans indkøbs priser og om han vil have det ud på nettet, det vil jeg først snakke med ham om, håber det er iorden.
For at snakke om skærmen, så er jeg meget tilfreds. Min stor frygt var analog signalet, men det klarer dem bare rigtig godt og der var overhovedet ingen problem med at se fodbold. Billedet står rigtig godt og der er ingen problemer med hurtige bevægelser. Fra dvd bliver det rigtigt sjovt og der har jeg ingen klager, så indtil nu har den ikke skuffet.....   __________________ Mvh. Minime
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen af jer der efterhånden har modtaget jeres Samsung ??
Har netop bestilt 7Q, m forudbetaling hos MAXX (1900 Euro) ,og må vel regne m 8-10 dage !
Så må man jo bare håbe på 0 pixelfejl, og lydløse blæsere !
|
| Til top |
|
| |
Hr Bobbel Basse Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lennon,
Jeg har lige snakket med det danske fragtfirma og de har det stående og forventer at levere i morgen, torsdag, eller på fredag på adressen. Er spændt som en lille fjeder på at modtage det. 
Skriver og lægger billeder ind så snart jeg modtager skærmen og begejstringen er ved at falde til et rimeligt niveau hvor hænderne står stille igen  __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |
minime Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er nærmest lydløs, det er kun hvis du skruer op for alt og slukker for lyden at du kan høre en svag støjen.... __________________ Mvh. Minime
|
| Til top |
|
| |
minime Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
du har også noget at glæde dig til...  __________________ Mvh. Minime
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så VM åbningskampen på Pana60 hos en bekendt, der både er tekniker og Nørd.Var simpelthen dybt imponeret over billedet(kabel TV analogt),som han virkeligt har brugt tid på,at indstille optimalt.Hans eneste kritikpunkter er lidt periodisk støj fra netdelen og så reflektioner fra fremmede lyskilder (hvide døre !!). Performer Samsungen bare i nærheden af Pana60 blir jeg en lykkelig mand, (- for Q7 er mega meget pænere når den er slukket end Pana60 !)
En ting jeg så var noget skuffet over på Pana60, var JPEG billeder vist via PC. Jeg håber,at det skyldes forkert valgte opløsninger ? I hvert fald har de demonstrationer jeg har fået,af mediecenter via 40" LCD været noget mere overbevisende ! ??
Nogle Samsungejere der har gjort erfaringer mht JPEG og indstillinger ??
|
| Til top |
|
| |
CBCB Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til jer der har fået jeres Q7H, kan i fortælle mig om der er nogle form for lys i TV'et eller noget? (Lys i knapper osv. Hvis ja, hvilke farve?)
Mvh CBCB
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
CBCB,
Ja der er lys i Power-knappen på fronten af skærmen. Lyset er blåt. Det kan slås til/fra i opsætningen.

Der er også lys i enkelte af knapperne på fjernbetjeningen. De lyser gul/orange når man trykker på dem. __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |
Zamenhof Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er en af de mange, der er interesseret i Samsung PS-42Q7H, og at dømme efter aktiviteten i denne tråd, er jeg ikke den eneste.
Derfor ærgrer det mig lidt, at der åbenbart ikke er mange, der er interesseret i at være med i et fælleskøb (www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12786&PN=1). Er det, fordi I helst vil købe i Tyskland? Eller er I bare sløve her i VM-varmen ...? 
|
| Til top |
|
| |
simonoscar Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu haft min Q7'er i en uges tid, og er ovenud tilfreds! Billedet er super, også selvom jeg kun har analog kabel-tv - ved dvd står billedet fuldstændigt skarpt! Mht. mit analog tv-signal, så overvejer jeg dog "det digitale spejle" fra stofa, - er der nogen der har erfaringer med det?
Jeg har ikke haft så meget tid til at indstille panelet, så måske nogen af Jer kunne hjælpe?
Kontrast, Lyssyrke, Skarphed, Farve, Farvetone?
I morgen skal det op på vægen, - uhhhh jeg glæder mig...
|
| Til top |
|
| |
CBCB Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 18 Juni 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad har i brugt som ophæng til jeres Q7H? Leder som en sindsyg efter et vægophæng, inden TV'et gerne skulle komme på onsdag eller torsdag... 
TV'et skal sidde så fladt som muligt ind til vægen. (Ønsker ikke ophæng med tilt).
Havde lidt i tankerne som:
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=194942
Vil det overhovedet kunne passe til TV'et eller?
|
| Til top |
|
| |
O'Brian Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 173
|
| Sendt: 18 Juni 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med fjernbetjeningen, er den lige så lækker som resten...?
Et billede anyone ?
|
| Til top |
|
| |
High-End ATW Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja evt. et lille pic af fjernbetjeningen ville være lækkert, da samsung ikke er kendt for at lave remotes's der ser exclusive ud. Plejer at være en omgang plastik.  __________________ System Powered by: Vienna Acoustic - B&W - Cambridge Audio - Classic
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et billede af fjernbetjeningen, coming up 

Plastic-fantastic. Fjernbetjeningen er som I frygter lavet af plastik, men jeg mener nu alligevel at den er af bedre kvalitet end mange andre betjeninger jeg har haft i hånden. Udformningen er rimelig behagelig. De øverste fem knapper er der lys i, vel at mærke når man trykker på dem(gul/orange). __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |
Moooi Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hr bobbel basse: Lækre billeder.. Har du evt. sat din pc til så du også kan give lidt feedback omkring dette ??
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak Moooi 
Jeg har ikke sat den til endnu, men så snart tiden bliver til det så kobler jeg den på og så bliver det spændende at se hvordan den klarer det.
Vender tilbage når jeg når så langt 
Hvis flere billeder ønsker så kan I bare skrive det. Sætter et billede på senere af ophænget som er et Vogel's EFW2001. __________________ Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
|
| Til top |
|
| |