| Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mighty-boy skrev:
|
BTW. der sidder indgange i de front højttalere, til den aktive subwoofer de har placeret i siden.... I et værelse på den størrelse du har, vil/skal 2*10 tommers woofers være mere end tilstrækkeligt.. Så i mine øjne kan du sagtens spare de 25k!
|
|
|
Det var jo også bare en ønskeliste, så nu må jeg jo bare se om der er bas nok, og om det er 12 k værd.
|
| Til top |
|
| |
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, så du henviste til at du havde 24m^2 i fri gulvplads?! :P Anyways, det er også underordnet, at du har et par møbler er jo bare et godt argument for at du ikke har plads til sådan et par kasser... Jeg prøver bare at guide dig, som alle de andre, altså hælde lidt mundgalle ud, så må du selv om hvorvidt du vil tage det til eftertragtning eller ej. Jeg siger bare, at hvis jeg var 13, og havde sådan et budget, havde jeg sparet de 25k væk, og købt noget legetøj istedet. Dermed ikke sagt at jeg ikke beundrer dit gå-på mod, og glæder mig til at se de fremtidige billedekr af dit kommende setup.
|
| Til top |
|
| |
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Det var jo også bare en ønskeliste, så nu må jeg jo bare se om der er bas nok, og om det er 12 k værd." Fornuftigt :)
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mighty-boy skrev:
| Okay, så henviste til at du havde 24m^2 i fri gulvplads?! :P Anyways, det er også underordnet, at du har et par møbler er jo bare et godt argument for at du ikke har plads til sådan et par kasser... Jeg prøver bare at guide dig, som alle de andre, altså ligge lidt mundgalle ud, så må du selv om hvorvidt du vil tage det til eftertragtning eller ej. Jeg siger bare, at hvis jeg var 13, og havde sådan et budget, havde jeg sparet de 25k væk, og købt noget legetøj istedet. Dermed ikke sagt at jeg ikke beundrer dit gå-på mod, og glæder mig til at se de fremtidige billedekr af dit kommende setup. |
|
|
Nej nej nej, jeg har 24 kvm til surround anlægget, og de resterende 34 kvm vil jeg bruge til mit skrivebord,seng osv.. !
Det er da kun positivt at jeg starte med sådan et godt anlæg i min alder, for så er der jo noget at arbejde videre på. Når jeg får et arbejde. ! ikke ? fordi lige nu har jeg omkring 40.000 kr. til formålet. ! og jeg er jo kun 13, det vil sige at jeg må priotere skolen i første række, og når mig frikort er på 28.000 kr. om året er det jo dumt at bruge 2 år på at spare op; når jeg allerede har pengene til formålet, og jeg gerne vil vide mere om hvordan et highend lyder !!!! 
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mighty-boy skrev:
| "Det var jo også bare en ønskeliste, så nu må jeg jo bare se om der er bas nok, og om det er 12 k værd." Fornuftigt :) |
|
|
Præcis, det var også derfor jeg ville vente, har jo også allerede en sub fra audio pro !
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Mighty-boy skrev:
| Okay, så henviste til at du havde 24m^2 i fri gulvplads?! :P Anyways, det er også underordnet, at du har et par møbler er jo bare et godt argument for at du ikke har plads til sådan et par kasser... Jeg prøver bare at guide dig, som alle de andre, altså ligge lidt mundgalle ud, så må du selv om hvorvidt du vil tage det til eftertragtning eller ej. Jeg siger bare, at hvis jeg var 13, og havde sådan et budget, havde jeg sparet de 25k væk, og købt noget legetøj istedet. Dermed ikke sagt at jeg ikke beundrer dit gå-på mod, og glæder mig til at se de fremtidige billedekr af dit kommende setup. |
|
|
Nej nej nej, jeg har 24 kvm til surround anlægget, og de resterende 34 kvm vil jeg bruge til mit skrivebord,seng osv.. !
Det er da kun positivt at jeg starte med sådan et godt anlæg i min alder, for så er der jo noget at arbejde videre på. Når jeg får et arbejde. ! ikke ? fordi lige nu har jeg omkring 40.000 kr. til formålet. ! og jeg er jo kun 13, det vil sige at jeg må priotere skolen i første række, og når mig frikort er på 28.000 kr. om året er det jo dumt at bruge 2 år på at spare op; når jeg allerede har pengene til formålet, og jeg gerne vil vide mere om hvordan et highend lyder !!!! 
|
|
|
du kunne også vælge at indrette hele dit rum/værelse efter din bio. kan du evt. lave en tegning i fx. paint som viser hvordan dit rum er formet? __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
Satanion skrev:
Mighty-boy skrev:
|
|
|
|
|
du kunne også vælge at indrette hele dit rum/værelse efter din bio. kan du evt. lave en tegning i fx. paint som viser hvordan dit rum er formet?
|
|
|
Kunne jeg da godt , men hvordan får man billedet herind, har nemlig prøvet ???
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
du trykker på denne her  så trykker du "´Gennemse..." så vælger du dit billede og trykker "ok". husk at billedet skal fylde mindre end 35 KB. __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
du trykker på denne her så trykker du "´Gennemse..." så vælger du dit billede og trykker "ok". husk at billedet skal fylde mindre end 35 KB. |
|
|
tAK, det skal jeg huske 2 sek så
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
du trykker på denne her så trykker du "´Gennemse..." så vælger du dit billede og trykker "ok". husk at billedet skal fylde mindre end 35 KB. |
|
|
Når jeg skal trykke på det der, skal jeg så åbne det i paint eller hvad ??
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal jo lige huske at gemme det billede du har lavet. du kan fx. gemme det på dit skrivebord. når du så har gemt det kan du gøre det jeg skrev i det andet indlæg.
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay. vi starter nu helt fra bunden af:
lav dit billede i paint.
gem så dit billede på skrivebordet. (husk det skal gemmes som JPEG fil.)
gå tilbage til denne side.
tryk på denne her knap 
tryk på "gennemse".
vælg "skrivebord" i fanen til venstre.
vælg dit billede.
tryk "åben".
tryk "ok".
vent et stykke tid.
og vola så har du dit billede.
(hov, var der ikke lige et spørgsmål? ) __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
|
okay. vi starter nu helt fra bunden af:
lav dit billede i paint.
gem så dit billede på skrivebordet. (husk det skal gemmes som JPEG fil.)
gå tilbage til denne side.
tryk på denne her knap 
tryk på "gennemse".
vælg "skrivebord" i fanen til venstre.
vælg dit billede.
tryk "åben".
tryk "ok".
vent et stykke tid.
og vola så har du dit billede.
|
|
|
¨
Jeg har lige akurat ( før du sendte beskeden ) røvet at få den ind, den fylder bare lidt for meget <"
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
så vælg (når du gemmer billedet) JPEG. __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
| så vælg (når du gemmer billedet) JPEG. |
|
|
det er også gjort ! 
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
mathias 2 skrev:
| så vælg (når du gemmer billedet) JPEG. |
|
|
det er også gjort ! 
|
|
|
wee sådan, nu er den der !!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er væk i 2 sec, så studer du bare billedet, og skriv en kommentar
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser rigtig godt ud.  er det en hel mur der skiller bio'en med den anden del af rummet? __________________
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 19 November 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|