Forfatter |
|
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
NC-8000 - jeg tænkte nok at den passede perfekt i størrelsen... fordømt... Hvorfor skal der dog være så lang ventetid på dem.. i want one ! Tror ikke der findes en mere optimal amp til en nano størrelsesmæssigt.. og så endda med fremragende lydkvalitet ! |
|
|
Du kunne jo også bare gå efter en Pico fra Headamp. Den har fået supergode anmeldelser på head-fi, og jeg skulle i øvrigt gerne modtage min i næste uge.  EDIT: Ups, Jan var mig lige en tand for hurtig dér.  __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
Til top |
|
|
bdef Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 739
|
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må i godt skrive mig på den endelige liste.
Glæder mig til at se og høre hvad i andre har af udstyr og erfaringer 
|
Til top |
|
|
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2506
|
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa har været lidt afk, pga jeg havde 2 skriftlige jura eksamener idag... så nu har jeg lidt tid igen... dvs. til torsdag  Jeg tager nok bare følgende med: Dt880 med læderpuder Dt770 Yuin Pk1 ath. em7 ety4s (hvis de når at ankomme  ) Meier Prehead Mrk II SE (hvis jeg kan få den til at virke) Meier Porta Corda Mrk II Meizu M6 Måske min Zhaolu d2, modded med alt muligt lir. Måske lidt blandede kabler, evt. lidt TMC eller Linn og lidt selvbyg.
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Darkless
De ser meget fikse ud ja.. Men Xin ville jeg nok primært vælge udfra størrelsen.. Har i forvejen en amp som har nogenlunde samme størrelse som picoen (ser det ud til), som også er OK.. men havde været fedt med en lille tynd sag.. Til gengæld er den utroligt fed hvis man har den til en bærbar eksempelvis..
|
Til top |
|
|
Skobbolop Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 197
|
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kommer hvis jeg kan få fri fra arbejde..
medbringer:
gamel SR-60 jeg har lånt, MS-1 (hvis de når at komme), V-moda Vibes
Iriver Clix 2
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en hurtig update til hvad jeg tager med - jeg får en Beyerdynamics DT770 Pro 80 ohm med i tasken også. Håber på at kunne nappe et par Shure E530 med også, men de tror tilsyneladende at jeg ikke er den jeg er! så jeg skal sikkert faxe min vielsesattest + skødet på mit hus før de sender dem
|
Til top |
|
|
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser ud til at vi er ved at være oppe på 14 mennesker. Bliver vi flere må vi se om der er andre steder vi kan være.
Hvad siger nc8000? - kan der være 14 mennesker med udstyr i de lokaler?
|
Til top |
|
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nok deromkring afhæng af størrelsen af det medbragte udstyr. Som tidligere nævnt er der 2 mindre kontorer omkring 8-10 m2 og et større omkring 20 m2 samt en gang hvor et bord kan opstilles og så et lille køkken og et toilet.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare der er et lytterum og et snakke! rum og at det ikke er det samme  Hvordan gik det egentligt sidst med det? begge er jo valide behov, altså det at snakke hifi og høre musik. PS: Det er ikke for at lyde som en røv, men det er skutte til at høre noget med åbne hovedtelefoner, hvis der er for meget larm
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Januar 2008 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er 1½ år siden jeg har været i lokalerne men jeg mener da at der er døre til alle 3 lokaler der kan lukkes så om ikke andet kan et af de små eller gang området jo være snakke rum.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
Sendt: 06 Januar 2008 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Bare der er et lytterum og et snakke! rum og at det ikke er det samme Hvordan gik det egentligt sidst med det? begge er jo valide behov, altså
det at snakke hifi og høre musik.PS: Det er ikke for at lyde som en røv, men det er skutte til at høre noget med åbne hovedtelefoner, hvis der er for
meget larm
|
|
|
Sidst var alle rummene vist både lytterum og samtalerum. Men det gjorde egentligt ikke synderligt meget. Folk var gode til at være stille hvis der
skulle lyttes specielt efter nogle detaljer eller lignende. Det bedste var at man kunne få lov til at sætte egne forstærkere eller hovedtelefoner
sammen med en anden komponent hos andre og dermed se om man kunne finde noget synergi mellem forskellige ting.
Jeg glæder mig meget til næste gang. Det var virkeligt hyggeligt
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 173
|
Sendt: 07 Januar 2008 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der stadig tid til at melde sig til?  Hvis der er, så tager jeg følgende med: MS-1 Yuin PK-1 DT770 PRO 80 ohm DT231 Sony MDR-XD400 og en iAUDIO 7  Hilsen Jacob (Techtrino's lillebror  )
|
Til top |
|
|
bdef Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 739
|
Sendt: 07 Januar 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit udstyr står ikke på listen på side 1, så jeg skriver det lige på igen.
CD Afspiller er min modificerede (hjemme fusket analog del og ny laser. Dog stadig lidt problemer) Denon S10 Mk I
Forstærker er en hjemmebygget basseret på OPA2134 (kan skiftes og bliver det også i ny og næ) og BUF634. Efter jeg sidste sommer fik slagtet min Kumisa III er tankerne nu på en ny hjemmebyg af bedre kvalitet, men jeg er ikke sikker på hvorvidt den når at blive klar til arangemenet.
Hovdetelefonerne er HD565 Ovation.
Jeg glæder mig til hyggen og snakken, samt er hører lidt på jeres udstyr. En dag skal de aldrene HD565'ere skiftes ud og der vil være fremragende inspiration den dag....
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

|
Sendt: 07 Januar 2008 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber sørme at min Singlepower forstærker bliver klar til tiden. Ellers bliver jeg godt nok knotten. Singlepower har selvfølgelig valgt uden varsel at lukke fra og med i dag og til d. 14 januar.
Oh well, I det mindste er mine nye ATH-ESW9 hovedtelefoner ankommet til Danmark og ligger klar til afhentning på Københavns Postcenter. Nu mangler jeg bare min Pico.  __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 07 Januar 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne tilmelde mig med:
Apple Iphone
RSA Hornet
ALO Jumbo Cryo Dock
Søger stadig efter hovedtelefoner, men har kig på et sæt AKG K-271
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder altså spændende med den der Singlepower, må man være fræk og høre ad hvad sådan en fætter koster? Jeg har kigget på hans side, men det står "Call" ved priserne. At dømme efter hvad udvidelser koster, så er det ikke julens budget til pebernødder snakker om vel?
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Det lyder altså spændende med den der Singlepower, må man være fræk og høre ad hvad sådan en fætter koster? Jeg har kigget på hans side, men det står "Call" ved priserne. At dømme efter hvad udvidelser koster, så er det ikke julens budget til pebernødder snakker om vel?
|
|
|
Man må nok spørge producenten, men det kan jeg jo osse være farligt  Der er dog een til salg "brugt" på head-fi.org: FOR SALE: SINGLEPOWER MAESTRO ZR AMP (PRICE DROP) PRICE: $2,700.00 OBOManden skriver noget om, at han ikke bruger headfi så meget mere, og at han er ved at skrabe penge sammen........ han skal giftes   __________________
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
|
|
|
Vist nok på den gale side af 40.000 kr., men så er det også en one off amp specielt lavet til den lykkelige ejer og den skal også drive højttalere og kan trække electrostat hovedtelefoner så vidt jeg husker. Den har vist snart været under vejs i et år, så det er leveringstider på Xin niveau vi taler her. Jeg er meget spændt på at høre den op imod min RudiStor forstærker. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 08 Januar 2008 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Zorglub skrev:
|
|
|
Man må nok spørge producenten, men det kan jeg jo osse være farligt 
Der er dog een til salg "brugt" på head-fi.org:
FOR SALE: SINGLEPOWER MAESTRO ZR AMP (PRICE DROP) PRICE: $2,700.00 OBO
Manden skriver noget om, at han ikke bruger headfi så meget mere, og at han er ved at skrabe penge sammen........ han skal giftes  
|
|
|
Der er 2 andre SinglePower forstærkere til salg på head-fi, en af dem i Israel er en 220 volt udgave. Der er også 2 RudiStor forstærkere, bl.a. en 5 måneder gammel RPX-100 220 volt fra Sverige i sort lige som min til "kun" 1.8000 EUR. Gid jeg havde ventet nogle måneder så havde jeg sparet 3-4.000 kr. SUK __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2008 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er surt at have slået til for tidligt, men der kommer altid et bedre tilbud, hvis man venter. Problemet er at du kan bruge resten af livet på at vente på et tilbud, der er liiige lidt bedre end det forrige. Bare tænk på IT-industrien og dens 18 måneders fordoblingscyklus, der har holdt i mange år. Godt hifi ikke går lige så stærkt.  EDIT: Tilføjet ekstra hovedtelefon til min liste af medbragt udstyr. Darkless:Medbringer flg. gear: Amps: Singlepower Supreme XLR, Headamp Pico m. DAC Cans: ATH-L3000, ATH-ESW9, Sennheiser HD650, Ultimate Ears Super.Fi 5 Pro Kilder: April Music Stello DA220 MkII, iRiver H140
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
Til top |
|
|