Forfatter |
|
Skobbolop Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 197
|
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mht mad, så regner jeg da stærkt med at fi vi går sammen om et eller andet hvis vi bliver ved hele dagen... ikke fordi jeg forventer noget stort, men det ku da være meget hyggeligt at få en bid mad sammen..
|
Til top |
|
|
bdef Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 739
|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyt mål. Jeg håber at have en ny amp med til mødet. Jeg har lige lavet tråd om den og går nu bare og venter på at printet og de sidste komponenter kommer med posten. Der er jo netop en måned nu, så mon ikke jeg kan nå det.....
Håber den når at blive spilleklar 
Kumisa IV: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=61032&P N=1
|
Til top |
|
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener der er jord eller i det mindste 3 huller i en del af kontakterne
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis de når at komme frem inden har jeg en tilføjelse til min udstyrsliste. Jeg har netop på headfi købt et sæt Grado GS-1000 med balanceret Black Dragon kabel som et kompliment til mine L3000 til når jeg har mulighed for at bruge åbne hovedtelefoner.
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 173
|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Hvis de når at komme frem inden har jeg en tilføjelse til min udstyrsliste. Jeg har netop på headfi købt et sæt Grado GS-1000 med balanceret Black Dragon kabel som et kompliment til mine L3000 til når jeg har mulighed for at bruge åbne hovedtelefoner.
|
|
|
SMUKT!  Håber de når at komme frem  Så kan vi jo få en lille battle imellem mine MS-1'ere og dine GS-1000  Hmm tror jeg har en anelse om at dine nok bliver mere eftertragtet
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Hvis de når at komme frem inden har jeg en tilføjelse til min udstyrsliste. Jeg har netop på headfi købt et sæt Grado GS-1000 med balanceret Black Dragon kabel som et kompliment til mine L3000 til når jeg har mulighed for at bruge åbne hovedtelefoner. |
|
|
Det der Black Dragon kabel.....kan det fjerne noget af den grimme skarpe diskant, som der desværre er alt for meget af på GS1000 ? __________________
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skobbolop skrev:
mht mad, så regner jeg da stærkt med at fi vi går sammen om et eller andet hvis vi bliver ved hele dagen... ikke fordi jeg forventer noget stort, men det ku da være meget hyggeligt at få en bid mad sammen..
|
|
|
Ja det kunne være rigtig hyggeligt. Jeg syntes dog at vi skal smutte en tur ud og spise lidt mad. Ikke en restaurant, men en pizza/burger/sandwich ting. Tror vi trænger til lidt luft når vi har siddet og kukkeluret med hovedtelefoner på i nogle timer  Forøvrigt så regner jeg med at ankomme lidt tidligere for at kigge lidt på byen og få mig en gåtur langs søen. Det komme nok lidt an på vejret, men hvis det er godt så hold udkig efter en der render rundt med et sæt fuld størrelses hovedtelefoner og er stolt af det  Iøvrigt ... skal jeg ikke lige nappe en kopi af udstyrslisten og så printe det på A4 ark i en pæn stor font? Så kan vi have det liggende ved hvert setup. Måske med en linie til folks rigtige navn. Det er så usmart at rende rundt og kalde folk for nicks  . Det er forøvrigt også mega forvirrende når man kender folk under forum navne og møder dem i den virkelige ikke matrix verden, men det er ret sjovt. Jeg husker især kalle_dk's reaktion på min alder særdeles levende 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aner det ikke. Jeg har aldrig hørt en GS-1000 før, jeg kunne bare ikke modstå når jeg kunne få dem for $850 inkl. det balancerede kabel. Hos Todd koster de $1.350 balanceret og Tape Connections pris for standard udgaven er næsten 9.000 kr. Det skulle jo være en af verdens bedste åbne dynamiske hovedtelefoner og et spændende kompliment/kontrast til mine L3000 håber jeg.
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Aner det ikke. Jeg har aldrig hørt en GS-1000 før, jeg kunne bare ikke modstå når jeg kunne få dem for $850 inkl. det balancerede kabel. Hos Todd koster de $1.350 balanceret og Tape Connections pris for standard udgaven er næsten 9.000 kr. Det skulle jo være en af verdens bedste åbne dynamiske hovedtelefoner og et spændende kompliment/kontrast til mine L3000 håber jeg.
|
|
|
Okay. Jeg havde så kun hørt dem i nogle få minutter på en mindre rørforstærker, inden jeg købte dem. Der blev spillet akustisk musik, og det var ganske godt. De har en udmærket soundstage, men når bækkener og andet godt "tjubang" i det øverste frekvensregister udfolder sig, må jeg varmt anbefale en rørforstærker. Ellers kan de efter min mening godt virke for "skarpe" i toppen. Måske opfatter du dem ikke på samme måde som jeg, men det vil tiden vise. Vi er jo ikke alle enige om, hvad den "rigtige" klangbalance er. Jeg mener du nævnte at dine Audio Technica kan lave dyb og ikke mindst stram bas ? Den kommer du sikkert til at savne. Til gengæld vil jeg mene at GS1000 er super til en live optagelse med f.eks. et voldsomt stort symfoniorkester. De er ret afslørende. Her er et "billede" af, hvad jeg mener med at de er "lyse" i toppen: Vi må skrives senere, når du har hørt dem spille. Prisen fejler heldigvis ikke noget, kan jeg se  __________________
|
Til top |
|
|
Skobbolop Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2008 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
WOOHOO ....så kom mine MS-1'ere hjem.. lidt over 2 uger tog det kun...
så jeg tager SR 60, MS-1, V-moda vibes og iRiver clix 2 med...
og så har jeg fået fri fra arbejde..., så nu er det ret sikkert jeg kommer..
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 17 Januar 2008 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestilt nogle böffer / cans:
Beyer DT-770
AKG K-241
De skulle gerne komme i daw 
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2008 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva? storebror? Tager vi ikke vores KSC-75'ere med også?
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 18 Januar 2008 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Zorglub: Medbringer flg. gear: Amps: HeadAmp AE-2 Cans: HD650, Shure e3c (inkl. masser af hjemmefusk dutter, så folk kan prøve), Beyerdynamics DT770 Pro 80 ohm Kilder: Cary Audio Design 306/200, Cowon A2, Apogee Mini-Dac (også som amp, balanceret ud i hd650)
|
|
|
En lille update
|
Til top |
|
|
Skobbolop Forum Bruger

|
Sendt: 19 Januar 2008 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg nupper også mine KSC-75 med.. som ikke har har fået kramer moddet endnu... så kan vi sammenligne.. :D
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skobbolop skrev:
jeg nupper også mine KSC-75 med.. som ikke har har fået kramer moddet endnu... så kan vi sammenligne.. :D
|
|
|
Lyder godt  Men mig og min brors er også blevet recablet
|
Til top |
|
|
Skobbolop Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå ja.. jamen så er der endnu mere grund til at jeg nupper et par unmodded med.... elelr noget
|
Til top |
|
|
MartinFS Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det tilladt at deltage i mødet selvom man endnu ikke har noget rigtig seriøst grej at medbringe? Min interesse for head-fi er nemlig vældig meget større end de midler der pt. er til rådighed - ikke desto mindre ville det være enormt spændende at kunne suge viden og indtryk til sig med henblik på fremtidens investeringer  Derfor vil jeg rigtig gerne med - men selvfølgelig ikke hvis folk ser skævt til én pga. gear-manglen  Mvh Martin
|
Til top |
|
|
Skobbolop Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2008 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm.. jeg kan ikke se det store problem.. jeg har heller ikke særlig meget med...
Jeg ved bare ikke om der er plads?
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
Sendt: 21 Januar 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der ses ikke skævt til nogen pga lidt/intet gear. Jeg må dog understrege, at vi allerede har alle pladser besat, så med mindre vi får afbud og/eller Jan vurderer, at der er plads til, at man kan kigge indenfor, så må vi melde udsolgt. Lokalerne er desværre ikke store nok til at rumme alle interesserede.  EDIT: Det er muligvis for sent at ændre, men hvis der er nogen, der kan trylle nogle store lokaler frem i omegnen af Skanderborg/Århus lørdag d. 16 februar, så må I meget gerne give lyd fra jer snarest!
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
Til top |
|
|
MartinFS Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 21 Januar 2008 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej - og tak for svaret. Det er helt i orden (  ) Skulle der mod forventning alligevel blive mulighed, vil jeg naturligvis rigtig gerne med. Dumt man ikke skyndte sig at melde sig til. Håber I får et rigtig godt og hyggeligt møde  ! Med venlig hilsen.
|
Til top |
|
|