Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 19:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Coral Beta-6, er de ok? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jesper olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 18 Marts 2009 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da meget se tegningerne.

Venligst

LouBP skrev:
jesper olsen skrev:

Hej

Rart at se mine "ex" philips enheder i auktion hos en der værdsætter lyden.

Med den vilde pris der er budt på Coralerne bliver det råd til nogle gode vintage enheder eller

en renovering af et par gamle ditto.

Jeg har stadig mine "nye" Philips fuldtoner liggene og har fået blod på et par horn.

Hvem mon der har et sæt stående uden enheder?

Det pirer mig lidt.

Er puslespillet noget vintage eller er vi ovre i noget kinesisk fremstillet pap?

venligst

Ja de gør det nu altså godt her. Jeg er meget glad for dem Det var da godt du ikke gik af med de par, nu du selv vil
igang, hehe. Jeg kan kun anbefale dig at bygge det her Voight horn, det er en super nem konstruktion, og det går møg dybt.
Du kunne jo eventuelt lave dem lidt flottere end mine... Jeg har tegninger und so weiter.

Puslespillet er kinesisk pap, men godt tidsfordriv mens man lytter. Billedet er det flotte Coloseum, det er da vintage!

Coralerne er godt nok gået noget højere end jeg forventede - men fred være med det, jeg bestemmer ikke prisen Jeg
overvejer om jeg skulle se om der var en lille vintage rørfætter et sted for pengene. Ind til videre er Glenn for basrep's
bedste bud på en reperation af RIchard Allan, at bukke en jbl kant til. Det ved jeg ikke hvad jeg synes om.

Til top Vis jesper olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesper olsen

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 Marts 2009 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

jesper olsen skrev:

Jeg vil da meget se tegningerne.

Venligst

LouBP skrev:
jesper olsen skrev:

Hej

Rart at se mine "ex" philips enheder i auktion hos en der værdsætter lyden.

Med den vilde pris der er budt på Coralerne bliver det råd til nogle gode vintage enheder eller

en renovering af et par gamle ditto.

Jeg har stadig mine "nye" Philips fuldtoner liggene og har fået blod på et par horn.

Hvem mon der har et sæt stående uden enheder?

Det pirer mig lidt.

Er puslespillet noget vintage eller er vi ovre i noget kinesisk fremstillet pap?

venligst

Ja de gør det nu altså godt her. Jeg er meget glad for dem Det var da godt du ikke gik af med de par,
nu du selv vil igang, hehe. Jeg kan kun anbefale dig at bygge det her Voight horn, det er en super nem konstruktion, og det
går møg dybt. Du kunne jo eventuelt lave dem lidt flottere end mine... Jeg har tegninger und so weiter. Puslespillet er
kinesisk pap, men godt tidsfordriv mens man lytter. Billedet er det flotte Coloseum, det er da vintage! Coralerne er godt nok
gået noget højere end jeg forventede - men fred være med det, jeg bestemmer ikke prisen Jeg overvejer om jeg skulle
se om der var en lille vintage rørfætter et sted for pengene. Ind til videre er Glenn for basrep's bedste bud på en reperation
af RIchard Allan, at bukke en jbl kant til. Det ved jeg ikke hvad jeg synes om.

Jeg må lige få dem skannet in så

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 6
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes