Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 07:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: tidsrøveren (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 42
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas Lerche
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 03 September 2010 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Hej Dan A:

Det lyder meget interessant, med dine forskellige filtre og strømrensere, som jeg går ud fra det også er. Jeg havde selv
tænkt på at investere i den mellemste af Pure Power's produkter, som jeg skulle erhverve mig hos Morten fra High-end
Performance, men selv Morten siger at effektblokke sjældent skal sættes sammen med strømrensere, da de trækker for
meget strøm og derudover har jeg faktisk forstået fra Pass' hjemmeside, at XP20'eren ikke behøver sådanne strømrensere,
da de skulle have indbygget devices, som skulle afhjælpe dette, så derfor har jeg ganske enkelt ikke ville investere i
sådanne filtre, da jeg fik indtrykket af at det ikke hjalp noget, men faktisk ovenikøbet ville gøre tingene værre og derved
ville forhindre mikrodetaljer i at komme til sin ret. Men Dan, jeg købte bare supraskinnen, som en ekstra god stikdåse, som
(i min tro i det mindste) havde minimal indflydelse på lyden, jeg havde da ikke forestillet mig, at den ligefrem skulle kvæle
lyden, men Dan jeg kan jo ikke bare putte net-ledningerne fra Monoblokkene direkte i hver sit stik direkte i væggen, når jeg
kun har to stik til det hele, godt nok med hver sin fase, men alligevel, og så synes jeg måske også nok liiiiiige, at det er at
stramme "Superlativerne" lidt, at sige at den kvæler lyden, for jeg synes nok at hele systemet kommer meget meget pænt
til sin ret, for jeg har da aldrig hørt så krystal klare stemmer og top, som det jeg hører nu. Nuvel det kan måske blive bedre,
men som sagt, Pass siger specielt om sine monoblokke, at man ikke skal sætte noget filter eller strømrenser på, da de
allerede er så immune over for strømsvingninger, at det ikke skulle afhjælpe noget, men blot måske evt. gøre tingere
værre, men hvis du har hørt signifikant forskel, så må der jo være noget om det.

M.h.t. 16A sikringer, så gjorde jeg det på anbefaling fra Jan hos JJ-Teknik i Farum, også fordi at med 16A sikringer, der VED
du at du SKAL have 2.5 kvadrat Ledning, og det var primært derfor, at jeg valgte 16A sikringer, så XA160.5'erne aldrig
skulle mangle strøm og så strømmen skulle have mere plads og derved lettere ved at komme igennem, istedetfor de
normale 1.5 kvadrat, som er standard.

Håber du forstår bedre nu, hvorfor jeg har gjort, som jeg har, men igen jeg er åben for erfaringer gjort af dig såvel som
andre.

Tusind Tak for dit indlæg.

M.v.h. Thomas.
Til top Vis Thomas Lerche's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Lerche

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 September 2010 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Thomas Lerche skrev:
Hej Dan A:

Det lyder meget interessant, med dine forskellige filtre og strømrensere, som jeg går ud fra det også er. Jeg havde selv
tænkt på at investere i den mellemste af Pure Power's produkter, som jeg skulle erhverve mig hos Morten fra High-end
Performance, men selv Morten siger at effektblokke sjældent skal sættes sammen med strømrensere, da de trækker for
meget strøm og derudover har jeg faktisk forstået fra Pass' hjemmeside, at XP20'eren ikke behøver sådanne strømrensere,
da de skulle have indbygget devices, som skulle afhjælpe dette, så derfor har jeg ganske enkelt ikke ville investere i
sådanne filtre, da jeg fik indtrykket af at det ikke hjalp noget, men faktisk ovenikøbet ville gøre tingene værre og derved
ville forhindre mikrodetaljer i at komme til sin ret. Men Dan, jeg købte bare supraskinnen, som en ekstra god stikdåse, som
(i min tro i det mindste) havde minimal indflydelse på lyden, jeg havde da ikke forestillet mig, at den ligefrem skulle kvæle
lyden, men Dan jeg kan jo ikke bare putte net-ledningerne fra Monoblokkene direkte i hver sit stik direkte i væggen, når jeg
kun har to stik til det hele, godt nok med hver sin fase, men alligevel, og så synes jeg måske også nok liiiiiige, at det er at
stramme "Superlativerne" lidt, at sige at den kvæler lyden, for jeg synes nok at hele systemet kommer meget meget pænt
til sin ret, for jeg har da aldrig hørt så krystal klare stemmer og top, som det jeg hører nu. Nuvel det kan måske blive bedre,
men som sagt, Pass siger specielt om sine monoblokke, at man ikke skal sætte noget filter eller strømrenser på, da de
allerede er så immune over for strømsvingninger, at det ikke skulle afhjælpe noget, men blot måske evt. gøre tingere
værre, men hvis du har hørt signifikant forskel, så må der jo være noget om det.

M.h.t. 16A sikringer, så gjorde jeg det på anbefaling fra Jan hos JJ-Teknik i Farum, også fordi at med 16A sikringer, der VED
du at du SKAL have 2.5 kvadrat Ledning, og det var primært derfor, at jeg valgte 16A sikringer, så XA160.5'erne aldrig
skulle mangle strøm og så strømmen skulle have mere plads og derved lettere ved at komme igennem, istedetfor de

Håber du forstår bedre nu, hvorfor jeg har gjort, som jeg har, men igen jeg er åben for erfaringer gjort af dig såvel som
andre.

M.v.h. Thomas.
Det er jo helt op tid dig, det var bare min vudering . Nu er dine eff. jo en klasse A og derfor ikke følsom over for filteret på samme måde som en klasse A-B forstærker hvilket nok er grunden til at du ikke har så dårlig en oplevelse som mange andre. Som uddannet elektriker må jeg lige gøre dig opmærksom på at man altså sagtens kan montere 2,5 mm2 ledning i en "normal" stikkontakt og ligeledes i en 10 eller 13A gruppeafbryder, hvilket er helt lovligt .

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Så sker der lidt nyt, jeg havde jo Betalt for 2 stk. ps-audio ac-10 kabler i juni mdr., men da lager var tom blev der kun leveret 1 kabel tilbage i juni mdr., det sidste skulle så komme sener når en ny sendig kom hjem fra USA. Jeg har så kontaktet Jensen flere gange pr. mail for at få en leverings dato, men hver gang var svaret at Hans (artsound) stod for leveringen af kablet og at han ville sende kablet direkte til mig, i starten af denne uge mailede jeg så jensen igen og fik igen samme svar, nu blev det mig for meget og greb knoglen  for at ringe direkte til Hans for at få en leverings dato, dette skete i går, Hans fortalte at kablet havde været på lager længe, men da han og Jensen have noget uafklaret økonomi, så ville han ikke sende produkter for ham før dette var afklaret, men jeg kunne da købe kablet direkte hos ham, her måtte jeg så meddele at det nok ikke var måden at gøre det på da jeg jo havde betalt for varen hos Jensen og nu kunne regne ud at jeg stod midt i en konflikt mellem de to, da det gik op for Hans at jeg rent faktisk var fanget midt i denne konflikt, tog sagen straks en anden drejning, han loved at sende kablet med det samme da det selvfølgelig ikke var rimeligt at kunden/jeg var offer i denne konflikt. Her ved 13 tiden rigede det på døren, det var posten der kom med det manglende ac-10 kabel, så en stor tak til Hans for at tage en hurtig beslutning, da han blev præsenteret for sagen fra min synsvinkel , håber at de to finder ud af deres mellemværend, da jeg anser dem begge for at representere nogen af landets beste hifi butiker. Nu skal det ny ac-10 kabel bare ha nogle timer på bagen, men det performer nu allerrede gansk godt.

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 September 2010 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

okay dan det er sgu da en uheldig historie som heldigvis endte som den burde... det er pænt urimelig hvis du skulle blive mellem mand i deres økonomiske dumme strid....

er det det kabel du bla andet har tænkt dig at tage med d. 12

mvh

Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

okay dan det er sgu da en uheldig historie som heldigvis endte som den burde... det er pænt urimelig hvis du skulle blive mellem mand i deres økonomiske dumme strid....

mvh

Ja, regner med at tage følgende med:

PS Audio Quintet power center, 1 stk ac-3, 2 stk. ac-5, 2 stk ac-10, 1 stk VDH mainsserver og 1 stk mundorf/furutech rca signalkabel, så er der lidt at lege med

PS måske også et yter ht kabel.

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

okay så bliver der en hel del at lege med fed nok....
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 September 2010 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
john pedersen skrev:

mvh

PS Audio Quintet power center, 1 stk ac-3, 2 stk. ac-5, 2 stk ac-10, 1 stk VDH mainsserver og 1 stk mundorf/furutech rca signalkabel, så er der lidt at lege med

Så tager jeg sku mine AV 5 med, sådan at vi kan få manet i jorden at de lyder skarpt og ad h.... til
De kan vel godt være i din bil Dan, host host...
Sorry Dan, for OT!

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:

mvh

Så tager jeg sku mine AV 5 med, sådan at vi kan få manet i jorden at de lyder skarpt og ad h.... til
Sorry Dan, for OT!
, det er helt ok, mon de kan være i en tagbox

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:

mvh

Sorry Dan, for OT!

hehe morten den skal du virkelig være velkommen til.... vil gerne overbevises... ej det er gas ...nej hvis ret skal være ret kender jeg ikke din model så godt men kender 6eren puha...

men tag dem bare med

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:
mn1974 skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:

mvh

Sorry Dan, for OT!

hehe morten den skal du virkelig være velkommen til.... vil gerne overbevises... ej det er gas ...nej hvis ret skal være ret kender jeg ikke din model så godt men kender 6eren puha...

men tag dem bare med

Er det 6X eller S6 du snakker om ?

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

øhh det var den første af dem i sort piano lak.... kan ikke huske hva den hed mere.... husker jeg havde den hjemme... i 2 dage... nej puhaaaa... den eneste f3 har lavet som lød godt i mine øre som jeg i hvertfald har hørt er trapez xi og så orken focal som de havde en lille finger med i.... men det er jo som du skrev smag og behag og heldigvis for det for ellers var det jo ikke sjovt for nørder som os at mødes vel.....

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:
øhh det var den første af dem i sort piano lak.... kan ikke huske hva den hed mere.... husker jeg havde den hjemme... i 2 dage... nej puhaaaa... den eneste f3 har lavet som lød godt i mine øre som jeg i hvertfald har hørt er trapez xi og så orken focal som de havde en lille finger med i.... men det er jo som du skrev smag og behag og heldigvis for det for ellers var det jo ikke sjovt for nørder som os at mødes vel.....
Det må være den helt gamle 6er, forgængeren for 6X, det var et 6 kantet kabinet ikke ? hvis ja så er mysteriet opklaret, den havde nemlig en gul diskant fra Focal, den efterfølgende 6X og 5X samt M-serie har en anden signatur diskan (topmodellen af dome-diskanter), den er alt anden en skarp .

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

ja den var alt for skarp og upræcis samt bassen alt for tung og dominerende... men synes også de ny med den bånddiskant lyder tynd og kedelig... skal dog lige siges har kun hørt dem i butikker og ikke hjemme.... det er helt sikkert de har lavet noget godt men det var mest de gamle modeller.... synes der er langt imellem det positive.... ved godt jeg lyder negativ med det mærke men synes også der er langt mellem de gode stykker kager hvis du forstår.....

mbh

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:

ja den var alt for skarp og upræcis samt bassen alt for tung og dominerende... men synes også de ny med den bånddiskant lyder tynd og kedelig... skal dog lige siges har kun hørt dem i butikker og ikke hjemme.... det er helt sikkert de har lavet noget godt men det var mest de gamle modeller.... synes der er langt imellem det positive.... ved godt jeg lyder negativ med det mærke men synes også der er langt mellem de gode stykker kager hvis du forstår.....

mbh

ja der er vi jo ganske enig, både med hensyn til den gamle 6'er og med de nyer advengarde modeller, men prøv at lyt til en m/mi/s 3 signature eller S6 signature, så tror jeg du vil ha en anden opfattelse

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

måske dan tvivlen skal da komme dem du skriver om tilgode... men du ved jo også godt at når man har hørt mange modeller der er dårlige tager man måske alle over en kam ikk....

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:
måske dan tvivlen skal da komme dem du skriver om tilgode... men du ved jo også godt at når man har hørt mange modeller der er dårlige tager man måske alle over en kam ikk....
jo,det er nok rigtig nok, man kan godt have en oplevelse der er så skræmmende at man siger aldrig mere af det fabrikat.

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 September 2010 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

yep det er sådan jeg har det med mærket

Thomas Lerche
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 September 2010 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Thomas Lerche skrev:
Hej Dan A:

andre.

M.v.h. Thomas.
Det er jo helt op tid dig, det var bare min vudering . Nu er dine eff. jo en klasse A og derfor ikke følsom over for filteret på samme måde som en klasse A-B forstærker hvilket nok er grunden til at du ikke har så dårlig en oplevelse som mange andre. Som uddannet elektriker må jeg lige gøre dig opmærksom på at man altså sagtens kan montere 2,5 mm2 ledning i en "normal" stikkontakt og ligeledes i en 10 eller 13A gruppeafbryder, hvilket er helt lovligt .

Hej Dan:

Undskyld det sene svar, men jeg var til Bryllup igår og var derfor lidt groggy her til morgen jeje. Anyway min strømskinne kan helt sikkert gøres bedre, det ved jeg og vil måske forsøge at lede lidt efter noget bedre på et tidspunkt, men hvad siger du til dén mellemste Pure Power Model 1050, som jeg nævnte??? Det skulle være noget af det bedste på markedet, har jeg hørt?? Men Dan nu siger du at din PS-Audio Quintet er en Strøm-skinne/filter, men PurePower har sit eget batteri, så vidt jeg har forstået, som generer rolige 230 Volt, men her kan man vel tale om at batteriet som sådan er filter i sig selv, efter som det udgør en barriere mellem strøm-udtaget og anlægget, ikke?? Hvordan fungerer det passive filter på Quintet'en??Purepower er nok det jeg ville vælge, hvis jeg skulle købe noget, men det jeg er bange for er at Purepoweren skal begrænse Monoblokkene, hvis de på et tidspunkt skulle ville trække meget pludselige strøm-transienter, grundet store transienter i musikken, hvad siger du til det??

Hvad angår 16A sikringerne, så var det også for at sikre én gang for alle i fremtiden, at ligegyldigt hvilken eller hvilke forstærkere jeg ville sætte til, så ville den eller de aldrig springe sikringerne, men grunden til at jeg valgte 16 og ikke 13A sikringer var også at jeg ville være SIKKER på at el-installations-firmaet satte 2.5 kvadrat i og ikke spiste mig af med 1.5 kvadrat, for med 16A sikringer, så vidste jeg MED SIKKERHED, at de ville sætte 2.5 kvadrat i, da det er lovpligtigt og vidste derfor at jeg så fik det som jeg ville have det.

Hvad angår sikringer på Monoblokkene, så vil jeg sige åhhhhhhh det tør jeg næsten ikke rodo med, Dan. Jeg har ikke engang turde at lukke "hjelmen" op, for ast se viunderet under the hood af frygt for ,at hvis der en dag skulle ske noget med dem og der skulle komme en garantisag ud af det, så vil jeg ikke have at de skal kunne komme og sige at jeg har rørt ved det, for de kigger bl.a. efter om skruer har været skruet på etc. og der ved jeg at de vil bruge imod mig og derfor vil jeg ikke give dem den fordel og på sammen måde med sikringerne, Dan, Jeg tør sgu ikke for at være helt ærlig, for de kan garanteret bruge til deres fordel i en retsag, hvis der skulle ske et eller andet i garantiperioden.

Tusind Tak for dit indlæg. Intersant din historie om AC-10 kablet fra PS-Audio. Godt at det fik en lykkelig afslutning, men er det Jensen fra Vassago du taler om??

M.v.h. Thomas

Til top Vis Thomas Lerche's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Lerche

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 05 September 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Hej Thomas

Jeg bruger strømskinnen Juicebar II fra PS Audio, som er uden filter eller noget. Kunne være at det var sådan en du skulle prøve. For ligesom Dan og ander, så har jeg heller ikke nogle gode erfaringer med Supra, hverken på effekter eller cdafspillere.

Ang. skiringer, så er det som at klø sig i røven  Jeg havde det selv på samme måde som dig. Men der er virkelig ingen ben i at skifte en sikring.

Pierre

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 September 2010 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Thomas Lerche skrev:

dan a. skrev:
Thomas Lerche skrev:
Hej Dan A:

andre.

M.v.h. Thomas.

Hej Dan:

Undskyld det sene svar, men jeg var til Bryllup igår og var derfor lidt groggy her til morgen jeje. Anyway min strømskinne kan helt sikkert gøres bedre, det ved jeg og vil måske forsøge at lede lidt efter noget bedre på et tidspunkt, men hvad siger du til dén mellemste Pure Power Model 1050, som jeg nævnte??? Det skulle være noget af det bedste på markedet, har jeg hørt?? Men Dan nu siger du at din PS-Audio Quintet er en Strøm-skinne/filter, men PurePower har sit eget batteri, så vidt jeg har forstået, som generer rolige 230 Volt, men her kan man vel tale om at batteriet som sådan er filter i sig selv, efter som det udgør en barriere mellem strøm-udtaget og anlægget, ikke?? Hvordan fungerer det passive filter på Quintet'en??Purepower er nok det jeg ville vælge, hvis jeg skulle købe noget, men det jeg er bange for er at Purepoweren skal begrænse Monoblokkene, hvis de på et tidspunkt skulle ville trække meget pludselige strøm-transienter, grundet store transienter i musikken, hvad siger du til det??

Hvad angår 16A sikringerne, så var det også for at sikre én gang for alle i fremtiden, at ligegyldigt hvilken eller hvilke forstærkere jeg ville sætte til, så ville den eller de aldrig springe sikringerne, men grunden til at jeg valgte 16 og ikke 13A sikringer var også at jeg ville være SIKKER på at el-installations-firmaet satte 2.5 kvadrat i og ikke spiste mig af med 1.5 kvadrat, for med 16A sikringer, så vidste jeg MED SIKKERHED, at de ville sætte 2.5 kvadrat i, da det er lovpligtigt og vidste derfor at jeg så fik det som jeg ville have det.

Hvad angår sikringer på Monoblokkene, så vil jeg sige åhhhhhhh det tør jeg næsten ikke rodo med, Dan. Jeg har ikke engang turde at lukke "hjelmen" op, for ast se viunderet under the hood af frygt for ,at hvis der en dag skulle ske noget med dem og der skulle komme en garantisag ud af det, så vil jeg ikke have at de skal kunne komme og sige at jeg har rørt ved det, for de kigger bl.a. efter om skruer har været skruet på etc. og der ved jeg at de vil bruge imod mig og derfor vil jeg ikke give dem den fordel og på sammen måde med sikringerne, Dan, Jeg tør sgu ikke for at være helt ærlig, for de kan garanteret bruge til deres fordel i en retsag, hvis der skulle ske et eller andet i garantiperioden.

Tusind Tak for dit indlæg. Intersant din historie om AC-10 kablet fra PS-Audio. Godt at det fik en lykkelig afslutning, men er det Jensen fra Vassago du taler om??

M.v.h. Thomas

Hej Thomas

Grunden til jeg ikke har komenteret på dit forslag om PurePower er at jeg ingen erfaring har med produktet og så er jeg af den holdning at hvis der er noget man ikke har prøvet, så skal man ikke begynde at kommentere på det .

PS Audio filteret er så hvidt jeg lige husker beaseret på 5 små skille trafoer med megel lav tab.

Ja historien om AC-10 kablet handler om en uoverensstemmels mellem Jensen(wassagohifi) og Hans(artsound), jeg håber de finder ud af det for det vil da være synd hvis ps audio kun var at finde i den ene ende af landet, ligeledes hvis man påtænker at købe ps audio produkter pt, så ville jeg nok lige tjekke at de er kommet til enighed, Hans tog godt nok den rigtige beslutning, men det er jo ikke sikkert at han bliver ved med det hvis, de ikke kommer til en form for enighed og så vil jeg da nødig stå i midten mellem de to.

Vedr. sikringen, så er det ret nemt, den er at finde på bagpanelet, låget skal ikke af, upload et billede af bagpladen, så skal jeg gerne tegne en pil på billedet hvor sikringsholderen er placeret.

<< Forrige Side af 42 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes