Sendt: 01 April 2010 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
sveske (som er og bliver yndlingsmoderatoren på hifi4all) og andre moderatorer - i burde tage et par kursusforløb - som fx
grundlæggende psykologi pli, takt og tone regler er til for at brydes - ellers går verden i stå
I er ofte som disse irreterende fodbolddommere som stoppe hvert anden minut for at uddele advarsler og frispark - for på den mode helt at ødelægge rytmen i kampen
Selvom i har et regel sæt - og selvom man som branchemedlem har et ekstra sæt regler - dog med mulighed for at købe plads i tilbudsavisen - så kan det ikke nytte at i ignorer at det er forskellige menneske i moderer.
At flinke hjælpsomme forhandlerer har 1 og 2 advarsler er helt til grin blot fordi måske har trådt lidt ved siden af
I glemmer at ældre medlemmer - eller for den sags skyld bedre begavede medlemmer - kommer fra en baggrund hvor debat ikke er undelagt censur - undskyld mig, men havde internettet været en realitet i 70erne og havde i modereret som i gør nu .... så var i blevet dybbet i A38 og rullet i sojabønner .....
Det glæder mig at sveske skriver at i gør noget - i bør gøre en del - tænke ud af boksen - vende bøtten på hovedet -
Det er ikke så svært - se på de aktive medlemmer - knap så mange - del den op i mellem jer - moderer dem i kan lide i stedet for dem i ikke kan lide
Jeg har pt ingen advarsler - et par gange har jeg uforvarent ovetrådt en regel - og har fået en PM fra Bjarke og rettet ind med det samme - no problem
En enkelt gang for nylig har jeg haft en konflikt med en anden bruger der blussede op(både konflikten og brugeren) - der sendte PQR mig en PM og efterfølgende fik vi selv rettet ind så der ikke var brug for en moderator - den PM satte jeg pris på - og langt hen ad vejen kan meget mere ordnes ved selvjustits hvis i bare vil lade os gøre det
Der er flere brugere jeg savner som er blevet hældt ud - det kan være de ikke har haft en altid passende opførsel, men husk at i lever af at forum indlæg skrives af folk der ved noget så der bliver en grund til at opsøge jeres site - og så må i søge andre måde at få de folk rettet ind -
PQR: har tænkt den samme tanke
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|