| Forfatter |
|
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 18 December 2011 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Koncerten foregår på Horsens nye udendørs spillested "Fængslet" som Metallica indvier ugen før. Til Metallica er der solgt 40000 billetter, så det er nok det samme antal til Tom Petty. Billetsalg åbner den 1. februar kl. 10. se link, - den må vi med til, men det må også være muligt når det er en koncert midt i ugen.
http://www.billetlugen.dk/musik/21908/tom-petty-and-the-hear tbreakers/ __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Januar 2012 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2012 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 01 Februar 2012 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes jeg fik også billetter  __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2012 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtosse skrev:
Yes jeg fik også billetter 
|
|
|
Horsens folkeblad oplyser at der var solgt 4500 ud af 10000 billetter kl. 11, en time efter at billetsalget var åbnet. Så det gælder nok om at være hurtig.
__________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 01 Februar 2012 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik også billetter, men der er heller ikke udsolgt endnu. Fedt nok at høre nogle af de mest kendte numre, men jeg synes nu også, at det kunne være vildt genialt, hvis han hev nogle af de lidt glemte, men stadig væk fremragende numre frem, altså numre han ikke har spillet på de seneste turneer. Jeg synes, at det kunne være fantastisk, hvis han spillede numre som Louisiana Rain, Climb that hill, Echo og Big weekend. Men christ hvor jeg dog glæder mig. Det bliver kæmpe stort.
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2012 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er stadig billetter hos billetlugen til koncerten den 13. juni i Horsens.
Kiss my amps: Live.
http://allmusic.com/album/kiss-my-amps-live-r2294388
Tom Petty har udgivet en LP (og kun LP) med gode live versioner af 8 numre fra MOJO. Der er kun lavet 5000 nummererede eksemplarer til hele verden, og den må regnes for meget svær at skaffe. Jeg så tilfældigt at Stereo studio havde den til 200 kr på netbutik. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2012 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har langt om længe fået købt bogen, Conversations with Tom Petty. Den er vildt god og jeg kan i den grad give den mine varmeste anbefalinger. Stilen er lidt atypisk, da den sådan set fremstår som et, meeeeeget langt interview. Men alligevel er der en god struktur i bogen, hvor første del handler meget om karrieren og 2. del noget mere nørdet om sangskrivningen. I begge dele er der en god kronologi, så det bliver aldrig rodet. Virkelig bare en fed bog. Efter at have læst bogen, har jeg straks købt nogle af de Tom Petty and the heartbreakers relaterede albums, der manglede i samlingen. Således har jeg bestilt Del Shannons "Rock on" album og John Prine's "THe Missing years" mest baseret på, at Tom Petty i bogen kalder dem nogle fede albums. http://www.amazon.co.uk/Conversations-Tom-Petty-Paul-Zollo/d p/1844498158/ref=sr_1_4?s=books&ie=UTF8&qid=13334754 21&sr=1-4
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 19 April 2012 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har der været turne start i USA og de anmeldelser, jeg har læst har virkelig været gode. Set listen til den første koncert, der foregik i en forstad til Denver, er neden for. Der er selvfølgelig nogle af de aller mest kendte numre, men også sange, man måske ikke lige forventer får spilletid. Jeg synes dog virkelig, at det er fantastisk at hente numre som "To find a friend" og Something big frem. Her ud over er det seneste album "Mojo" også fint repræsenteret. Det jeg frygter mest er nu, at der går totalt snakkeklub i den hos nogle publikummer når et flot, men ret stille og for mange sikkert ukendt nummer som Something Good Comin’ bliver spillet. Jeg har været til en del koncerter i Danmark, hvor jeg i den grad har undret mig over, hvad nogle publikummer var taget afsted for, når de ævler og ævler om alt muligt ligegyldigt i stedet for at nyde koncerten. Lad det venligst ikke ske i Horsens om et par måneder. Tom Petty and the Heartbreakers 2012 Set List – Broomfield, Colo.
‘Listen to Her Heart’
‘You Wreck Me’
‘I Won’t Back Down’
‘Here Comes My Girl’
‘Handle With Care’ (Traveling Wilburys cover)
‘Lovers Touch’
‘I’m a Man’ (Yardbirds cover)
‘Something Big’
‘Have Love Will Travel’
‘Free Fallin”
‘Spike’
‘It’s Good to Be King’
‘To Find a Friend’
‘Something Good Comin’
‘Yer So Bad’
‘Learning to Fly’
‘I Should Have Known It’
‘Good Enough’
‘Don’t Come Around Here No More’
‘Refugee’
‘Running Down a Dream’
‘Mary Jane’s Last Dance’
‘Mystic Eyes’
‘American Girl’
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 19 April 2012 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
Så har der været turne start i USA og de anmeldelser, jeg har læst har virkelig været gode.
Set listen til den første koncert, der foregik i en forstad til Denver, er neden for. Der er selvfølgelig nogle af de aller mest kendte numre, men også sange, man måske ikke lige forventer får spilletid. Jeg synes dog virkelig, at det er fantastisk at hente numre som "To find a friend" og Something big frem. Her ud over er det seneste album "Mojo" også fint repræsenteret. Det jeg frygter mest er nu, at der går totalt snakkeklub i den hos nogle publikummer når et flot, men ret stille og for mange sikkert ukendt nummer som Something Good Comin’ bliver spillet.
Jeg har været til en del koncerter i Danmark, hvor jeg i den grad har undret mig over, hvad nogle publikummer var taget afsted for, når de ævler og ævler om alt muligt ligegyldigt i stedet for at nyde koncerten. Lad det venligst ikke ske i Horsens om et par måneder.
Tom Petty and the Heartbreakers 2012 Set List – Broomfield, Colo.
‘Listen to Her Heart’ ‘You Wreck Me’ ‘I Won’t Back Down’ ‘Here Comes My Girl’ ‘Handle With Care’ (Traveling Wilburys cover) ‘Lovers Touch’ ‘I’m a Man’ (Yardbirds cover) ‘Something Big’ ‘Have Love Will Travel’ ‘Free Fallin” ‘Spike’ ‘It’s Good to Be King’ ‘To Find a Friend’ ‘Something Good Comin’ ‘Yer So Bad’ ‘Learning to Fly’ ‘I Should Have Known It’ ‘Good Enough’ ‘Don’t Come Around Here No More’ ‘Refugee’ ‘Running Down a Dream’ ‘Mary Jane’s Last Dance’ ‘Mystic Eyes’ ‘American Girl’ |
|
|
Den sætliste ser lovende ud, og der er hele 24 numre, men der vil nok blive udskiftet en del i de lidt mindre kendte numre. For der er nogle numre som altid vil være der.
Og der er iøvrigt stadig billetter til Horsens 12. juni. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 19 April 2012 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
Så har der været turne start i USA og de anmeldelser, jeg har læst har virkelig været gode.
Set listen til den første koncert, der foregik i en forstad til Denver, er neden for. Der er selvfølgelig nogle af de aller mest kendte numre, men også sange, man måske ikke lige forventer får spilletid. Jeg synes dog virkelig, at det er fantastisk at hente numre som "To find a friend" og Something big frem. Her ud over er det seneste album "Mojo" også fint repræsenteret. Det jeg frygter mest er nu, at der går totalt snakkeklub i den hos nogle publikummer når et flot, men ret stille og for mange sikkert ukendt nummer som Something Good Comin’ bliver spillet.
Jeg har været til en del koncerter i Danmark, hvor jeg i den grad har undret mig over, hvad nogle publikummer var taget afsted for, når de ævler og ævler om alt muligt ligegyldigt i stedet for at nyde koncerten. Lad det venligst ikke ske i Horsens om et par måneder.
Tom Petty and the Heartbreakers 2012 Set List – Broomfield, Colo.
‘Listen to Her Heart’
‘You Wreck Me’
‘I Won’t Back Down’
‘Here Comes My Girl’
‘Handle With Care’ (Traveling Wilburys cover)
‘Lovers Touch’
‘I’m a Man’ (Yardbirds cover)
‘Something Big’
‘Have Love Will Travel’
‘Free Fallin”
‘Spike’
‘It’s Good to Be King’
‘To Find a Friend’
‘Something Good Comin’
‘Yer So Bad’
‘Learning to Fly’
‘I Should Have Known It’
‘Good Enough’
‘Don’t Come Around Here No More’
‘Refugee’
‘Running Down a Dream’
‘Mary Jane’s Last Dance’
‘Mystic Eyes’
‘American Girl’
|
|
|
Uha hvor jeg glæder mig og jeg håber nu også at folk vil holde mund og nyde musikken __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2012 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2012 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der udkommer et delvist nyt TP album den 11. juni ifølge CD wow.
Tom Petty and the Heartbreakers: MOJO Tour edition (2CD)
Det er MOJO som dobbelt album, hvor CD 2 er et live album fra touren i 2010. Samtlige numre fra Kiss my amps er indeholdt, det er nummer 4-10 på disc 2. Nr. 1 - 3 og 11 - 12 er nye udgivelser. Men så slipper alle dem der ikke har købt Kiss my amps for at forsøge at skaffe dette album der kun er trykt i 5000 eksemplarer, og desværre kun på vinyl. Nu har de fleste i denne tråd nok MOJO i forvejen, men 15 GBP er vel alligevel en OK pris, og så slipper vi for vinylen.
http://www.wowhd.co.uk/CD/tom-petty-the-heartbreakers-mojo-t our-edition-2cd/dp/29596023#bc=9560
Der er stadig billetter til Horsens den 12. juni. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Jedi Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 08 Juni 2012 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2012 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
En fuldstændig vanvittig god koncert i Horsens.
Tom Petty og bandet var i den grad i stor form, set listen var genial og jeg kan ikke mindes, at jeg nogensinde har hørt bedre lyd til en rockkoncert, end det, Tom Petty and the heartbreakers præsterede i fængslet.
Det eneste negative jeg kan finde var en del af publikum, der tydeligvis var kommet i fængsel for at ævle løs under det meste af koncerten. Men selv ikke det kunne spolere en fantastisk aften.
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2012 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var virkelig en forrygende koncert igår, Hele bandet var i topform, og lyd kvaliteten var langt over hvad der normalt er standarden. Faktisk kan jeg ikke huske at have hørt den bedre nogetsteds. Og det var da en rigtig godt indrettet spillested som Horsens havde fået lavet inde i fængselsgården. Sætlisten var rigtig fin og nogenlunde som forventet. Så hvis Tom Petty kommer igen tror jeg langt hovedparten af koncertgængerne også vil komme igen.
Sætliste
1. Listen to Her Heart
2. You Wreck Me
3. I Won't Back Down
4. Here Comes My Girl
5. Handle with Care
6. Good Enough
7. I'm a Man
8. Something Big
9. You Don't Know How It Feels
10. Free Fallin'
11. It's Good to Be King
12. Something Good Coming
13. Learning to Fly
14. Yer So Bad
15. I Should Have Known It
16. Refugee
17. Runnin' Down a Dream
Ekstranumre:
18. Mary Jane's Last Dance
19. American Girl
Anmeldelse fra JP
http://jyllands-posten.dk/kultur/popmusik/concerts/article47 20104.ece
Anmeldelse fra Ekstra Bladet
http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_anmeldelser/article1774 632.ece
Horsens folkeblad:
http://hsfo.dk/musik/hf139261/veloplagt-tom-petty-holdt-hitp arade __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 30 November 2012 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået mig anskaffet Playback boxen for et par måneder siden.

Efter koncerten i Horsens, var den eneste der havde boxen i DK CDon, de tog dengang 840 kr. Nu er prisen 600. Men jeg fandt den i august til 328 kr incl forsendelse, på Amazon.co.uk, og så slap jeg også for told. Der er rigtig meget at hente, selv om de fleste måske har det meste på de tre første CDer, så er alle b siderne og andre numre på de sidste 3 CDer.
Der er iøvrigt fine billeder på http://www.tompetty.com/tour/date/id/126 fra koncerten i Horsens.
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2013 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2013 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
For dem der leder efter Runnin' Down a dream boxen, så er der en til salg på QXL
http://www.qxl.dk/pris/cd-lp-fan-merchandise/musik-cder/pop- -rock/tom-petty-heartbreakers-runnin-down-a-dream-1cd-3dvd/v /an712143678/
Der er en dokumentar på 2 DVDer en koncertfilm og en CD med rariateter.
http://www.imdb.com/title/tt0965382/?ref_=fn_al_tt_1
Jeg har intet med auktionen at gøre, jeg har blot hørt at den skulle være ved at udgå.
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2013 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mojo tour edition (2 CD - udgaven) er blevet sat ned så den nu koster det samme hos WOWHD som 1CD udgaven.
CD 2 indeholder: Kiss my amps live + 5 numre mere. Så hvis du er på jagt efter den så er prisen nu mere end halveret.
Kiss my amps live er et nummereret live album udsendt i 5000 eksemplarer med numre fra MOJO. Se allmusic.com
Hermann
|
| Til top |
|
| |