| Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i øjeblikket et sæt JBL 4412 (drevet af en Rotel RB993, hængende skråt på væggen) og en Infinity HPS 500 sub.
Jeg overvejer at købe en Sunfire True EQ12" (synes ikke at 10" gir nok hug og dybde), OG muligvis de tilhørende CRS-3 & CRS-3C Har dog læst på dette forum at 12" sub'en kan have problemer med at nå op til CRS-3'ens nedre grænse. Er det en skidt idé At parre de 2 ting ? Jeg har også læst rosende ord om SVS sub's, var det noget jeg burde kigge nærmere på ? Hvilke fronte kunne i ellers foreslå, det skal jo nok være noget med en 10" Ell 12" bas i (eller er jeg forkert på den ?) Gulvhøjtalere er udelukket (med mindre de kan hænges op) Højttalerne skal bruges 80% til at høre musik, og de sidst 20% som hjemmebio. Jeg leder ikke efter noget der spiller Hifi "korrekt og fint", (vil have mulighed for ekstra tryk i bunden & for at kunne spille HØJT) men selvfølgelig skal lydbilledet hænge nogenlunde sammen. Min stue er 16M2, med højt til loft men meget lydt. Budgettet er op til 35 - 40.000 Kr
Håber jeg har skrevet så det kan forstås.
__________________ Loud'N'Proud
|