| Sendt: 20 Oktober 2010 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, Jeg håber på lidt hjælp har brugt de sidste par dage på at læse og søge efter det rigtige valg.
Mit mål er at få et 5.1 setup hvor 70% er til tv/film osv. og 30% er til musik.
Jeg har i dag en pioneer vsx l50 forstærker og ps3 samt en sony ukorrant bd.
Af højttalere har jeg i dag komplet dls r serie, men fruen mener det ska se lidt bedre ud, og med en Pige på 2 mdr. ved jeg der samtidig venter slag til evt. gulvhøjttalere, så fornuften er der:-)
Jeg har været i tapeconnection og hørt lidt uden at blive betaget. jeg har været i hifiklubben og hørt på følgende.
b&w cm1 cm5 xt2 alle 3 super fede højttalere, hertil m1 som bagtrop og så går det galt. for mit budget er på 15.000 kr, og her bliver det imo svært at finde passende sub og center. xt center er lækker men 5999:-(
Af sub har jeg hørt xtz 12.16 samt b&w610 begge gode, men xtz virker faktisk en smule bedre imo, jeg kan godt lide lidt buller en gang imellem:-) hader min dls 3.10 den kan og vil intet. men er jo også til stereo.
Så hvad foreslår i, jeg er ikke mærke mand, så er helt åbent. Jeg har også hørt diverese satelitsystemer, focal dome m&k osv. men det virker sku for fladt imo. Hjæææælp:-)
Brugt eller nyt er for mig også ligegyldigt, men det skal have waf faktoren:-)
|