| Forfatter |
|
Brian321 Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser rigtig godt ud! Tillykke med det - det må være fedt endelig at være færdig!
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian321 skrev:
| Det ser rigtig godt ud! Tillykke med det - det må være fedt endelig at være færdig! |
|
|
Takker for roserne 
Færdig bliver man nok aldrig, men indtil videre er jeg rigtig godt tilfreds. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gamle lærred er desværre ikke til at rede så jeg har bestilt et nyt og lidt større lærred. Det skulle gerne komme idag mandag med fragtmanden.
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
| Det gamle lærred er desværre ikke til at rede så jeg har bestilt et nyt og lidt større lærred. Det skulle gerne komme idag mandag med fragtmanden. |
|
|
Hvad er der sket med det gamle ? Kan da ikke huske det har været omtalt som defekt ? __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Henrik300 skrev:
| Det gamle lærred er desværre ikke til at rede så jeg har bestilt et nyt og lidt større lærred. Det skulle gerne komme idag mandag med fragtmanden. |
|
|
Hvad er der sket med det gamle ?
Kan da ikke huske det har været omtalt som defekt ?
|
|
|
Dem der stod for vores opmagasinering havde sat det i spænd mellem vores senge og det kunne de ikke tåle da det ikke er til at rense af igen. Har prøvet varmt vand med bl.a. sprit, eddike og sulfo i forskellige blandinger, men intet har hjulpet . Det skal siges at lærredet ikke var pakket ind i noget inden det blev spændt op.
Jeg har fået erstatning af flytte firmaet så skaden er ikke så slem bortset fra besværet med at skulle samle et nyt.... __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
ÆV ÆV ingen fragtmand i dag (eller arbejder de senere end 16.00)
|
| |
PillyWilly Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 279
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg været din tråd igennem. Imponerende projekt, og SUPER lækkert resultat...mange gange tillykke  
__________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
|
Hvilket lærred har du købt? __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik.
Superflot hjemmebio du har fået fremstillet. Det re blevet et utrolig flot og indbydende rum at de på efter du har fået det fixet Ingen tvilv om at man kan få MANGE timer til at gå med popcorn og køålde øl i de stole der
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
PillyWilly skrev:
Så har jeg været din tråd igennem.
Imponerende projekt, og SUPER lækkert resultat...mange gange tillykke   
|
|
|
Tak for roserne det luner, og toldmodig er du også når du har været HELE tråden igennem  __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Henrik300 skrev:
|
|
Hvilket lærred har du købt?
|
|
|
Det er et QS 100 tommer fastrammelærred med Veltes kant og tension system til at spænde dugen ud. Det er købt igennem CSN Teknik og jeg er blevet lovet at det kommer idag. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
Hej Henrik.
Superflot hjemmebio du har fået fremstillet. Det re blevet et utrolig flot og indbydende rum at de på efter du har fået det fixet Ingen tvilv om at man kan få MANGE timer til at gå med popcorn og køålde øl i de stole der
MVH WRONG
|
|
|
he he takker Wrong og du kan tro at der bliver brugt tid i biffen både alene og sammen med familien og vennerne __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom pakken  __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik, Det ser f..... godt ud din lille hyggebio  Hvordan klare din Parsound det på dine Kef'er? Mvh Jan
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
|
| Til top |
|
| |
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik
Tillykke med din næsten færdige bio det ser sku godt ud, du har virkelig gjort noget ved det, og så er det fedt vi andre kan få lov til at se med på sidelinien og få ideer.
Jeg har kigget tråden igennem, og er sikkert bare blind, for jeg har i hvert fald ikke opdaget det (hvilke stole er det du har der)?
Og lige en ting til, hvordan klare din Denon 3803 arbejdet?
Mvh.
kiro
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Sandman skrev:
Hej Henrik,
Det ser f..... godt ud din lille hyggebio 
Hvordan klare din Parsound det på dine Kef'er?
Mvh Jan
|
|
|
Hej Jan
Den klare det faktisk super godt, men det kan blive endnu bedre. Drømmen er at købe en HCA 3500 da denne har så store strømreserver at den er meget svær at kører tør.
Har også kikket lidt på den nyere A21 som pt er til salg, men pengekassen til biffen er brugt op lige nu.
Og tak for roserne, det luner  __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
kiro skrev:
|
Hej Henrik
Tillykke med din næsten færdige bio det ser sku godt ud, du har virkelig gjort noget ved det, og så er det fedt vi andre kan få lov til at se med på sidelinien og få ideer.
Jeg har kigget tråden igennem, og er sikkert bare blind, for jeg har i hvert fald ikke opdaget det (hvilke stole er det du har der)?
Og lige en ting til, hvordan klare din Denon 3803 arbejdet?
Mvh.
kiro
|
|
|
Hej Kiro
Stolene er købt i Ide møbler http://www.ide.dk/sw45384.asp til den nette pris af 2499 pr. stk.
3803 er ret god til prisen og den er nem at bruge men den er ved at være lidt gammel....., men en super maskine som jeg har været meget glad for.
Også tak for roserne  __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen igen super flot Tillykke med nyt lærred. Ikke så ringe, bortset fra ventetiden!! Det kan vel næsten ikke blive for stort... her tænker jeg på Imperial, CineMaxx etc...  Lækkert at det er blevet så tæt på færdigt at det næsten må krible helt ud i tæerne for at få sagt "FÆRDIII"... og så kalde det ver. 2.00 eller noget i den stil. At man så hele tiden ønsker sig mere er jo en kendt sag i denne verden... Har selv en Denon 2802 som jer er meget tilfreds med - overtaget fra en i Hifi4All som heller ikke kunne nære sig længere mht. opgradering. GOd vind med det hele / sidste Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik, Ja den Parasound HCA 3500 er ret lækker! Som du nok ved i mit egen tråd så er jeg ved at få fat i en P/LD-2000 som er toppen af Stereo PreAmps fra Parasound! Har også bestilt nogle skilte med Parasound
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Offcourse_dk26 skrev:
Igen igen super flot
Tillykke med nyt lærred. Ikke så ringe, bortset fra ventetiden!! Det kan vel næsten ikke blive for stort... her tænker jeg på Imperial, CineMaxx etc...
Lækkert at det er blevet så tæt på færdigt at det næsten må krible helt ud i tæerne for at få sagt "FÆRDIII"... og så kalde det ver. 2.00 eller noget i den stil.
At man så hele tiden ønsker sig mere er jo en kendt sag i denne verden... Har selv en Denon 2802 som jer er meget tilfreds med - overtaget fra en i Hifi4All som heller ikke kunne nære sig længere mht. opgradering.
GOd vind med det hele / sidste Mvh. Offcourse
|
|
|
Takker igen 
Ventetiden var faktisk helt ok, to arbejdsdage, men når beslutningen er taget så skulle det jo hellere havde været i går 
Det kan godt blive for stort, for jeg ønsker ikke at sidde og kikke for meget til højre og venstre når jeg ser film, så de 100 tommer er perfekt. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |