Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 23:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Setton AS-3300 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lamalys
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2011
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2011 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Hej Alle.

Jeg har for en del år siden arvet en Setton AS-3300, og brugt den jævnligt og med glæde. MEN:

Jeg er nu flyttet i lejlighedskompleks, og har allerede fået alt for mange klager, så overvejer at skifte til noget mindre voldsomt.

Er der nogen der har en idé om, hvad jeg vil kunne sælge denne fantastiske forstærker for? Den er i perfekt stand og spiller som en drøm. Har nogen et bud på et mindre anlæg, med god lydkvalitet?

Har kigget på denne http://ktradio.dk/product_detail.asp?id=2342&fkLounge=3 , men ved ikke helt. Det virker som mange penge for meget lidt. Nogen der ved om der er pladespiller-indgang i denne?

//Lamalys

Til top Vis Lamalys's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lamalys Besøg Lamalys's Websted

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 21 Marts 2011 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Den er lidt svær - AS 1100 indbringer mellem 500 og 800 kr. AS-3300 er jo lidt kraftigere - hvad der herhjemme trække lidt ned er at den ikke blev solgt i så mange eksemplarer i mærkets alt for  korte levetid.

Der findes samlere i udlandet, men de der er hooked har nok en 3300 - det er de helt store og mere eksotiske ting der gåes efter

Der er pt ikke mange til salg på epay - det kan være godt eller skidt, men jeg ville tro et sted mellem 1000 og 2000 alt efter stand

Lamalys
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2011
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Marts 2011 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Der er pt ikke mange til salg på epay - det kan være godt eller skidt, men jeg ville tro et sted mellem 1000 og 2000 alt efter stand

Ok, det var noget mindre end jeg troede :O

Så det kan egentlig bedst betale sig at gemme den, til jeg flytter i hus igen? Synes ikke jeg har været i nærheden af samme kvalitet i den prisklasse før.

Til top Vis Lamalys's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lamalys Besøg Lamalys's Websted

fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 Marts 2011 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Jeg ville gemme den til bedre tider. Pakke den ind i noget støvtæt - fx. plasticomslag el. lign. og fyre op under den en eller to gange om året, så elektrolytkondensatorerne ikke helt glemmer, hvad de skal kunne.

Vh

Freddy

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes