Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 23:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvor lang afstand ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne sagtens forestille mig at sidde 2,5 meter fra 50". Eller et 100" lærred for den sags skyld
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 950
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 02:59 | IP-adresse registreret  

Sid dog på den afstand du bedst kan lide, længere er den ikke. Jeg sidder personligt 3 m fra 86"

__________________
Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted
 
Azeone
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 85
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 03:27 | IP-adresse registreret  

StylaH skrev:
Sid dog på den afstand du bedst kan lide, længere er den ikke. Jeg sidder personligt 3 m fra 86"

 Det er lige det  Om du så sidder 50 cm fra din 86", så er det jo op til den enkelte. Dog ville jeg nok rykke tilbage for ikke at får hold i nakken

Til top Vis Azeone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azeone
 
StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 950
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Azeone skrev:

StylaH skrev:
Sid dog på den afstand du bedst kan lide, længere er den ikke. Jeg sidder personligt 3 m fra 86"

 Det er lige det  Om du så sidder 50 cm fra din 86", så er det jo op til den enkelte. Dog ville jeg nok rykke tilbage for ikke at får hold i nakken



Har testet, og 86" var det absolut største på den afstand, ellers skulle manjo begynde at dreje hovedet for at læse undertekster osv...


__________________
Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted
 
Azeone
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 85
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

StylaH skrev:
Azeone skrev:

StylaH skrev:
Sid dog på den afstand du bedst kan lide, længere er den ikke. Jeg sidder personligt 3 m fra 86"

 Det er lige det  Om du så sidder 50 cm fra din 86", så er det jo op til den enkelte. Dog ville jeg nok rykke tilbage for ikke at får hold i nakken



Har testet, og 86" var det absolut største på den afstand, ellers skulle manjo begynde at dreje hovedet for at læse undertekster osv...

Ja hvis man kommer for tæt på, så er der dømt hold i nakken

Til top Vis Azeone's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azeone
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes