| Sendt: 05 Januar 2009 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og skal anskaffe mig en ny stereo reciever og har haft kigget på lidt forskellige men ikke rigtigt kunne beslutte mig eller haft den fornødne viden til at kunne træffe valget, og jeg kan sågar have overset nogle gode bud på en reciever i denne klasse.
Jeg hører meget forskelligt musik lige fra psy-trance til pop og klassisk musik, men kan generelt set godt lide en god fyldig bas gengivelse. Det er et krav at der skal være indbygget FM reciever og der må da også gerne være DAB men det er ikke et krav. Mine højtalere er pt. nogle 10 år gamle Sony gulv højtalere som jeg dog senere hen påtænker at udskifte, men først er det recieveren der står for skud.
Har ikke noget imod at skulle købe ind i udlandet.
Jeg har indtil videre haft kig på følgende modeller:
NAD C 725BEE
Harman Kardon 3490
Marantz SR-5023
Én af de ting som jeg så HK recieveren havde var noget virtuelt SS som jeg syntes var en ganske fin feature, men det er skam ikke noget endeligt krav da jeg meget sjældent ser film og sagtens kan klare mig med ren stereo.
Hvilken én af de 3 ville være det bedste valg? Eller er der måske et helt 4. valg som jeg har overset. Spørg endelig hvis der er opklarende spørgsmål.
På forhånd tak for hjælpen.
|