| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
jeg har et lille problem, som jeg håber der er en der kan afklare for mig.
Jeg købte for 3-4 mdr. siden en LG PC1R 42" plasma skærm, som jeg har været utrolig glad for. Dog er der et minus, som jeg er blevet opmærksom på hen over de sidste par uger. Min skærm er begyndt at skifte styrke i baggrundslyset en gang i mellem, det er ikke meget tydeligt, men det er der. Det er heller ikke hele skærmen der gør det, men bestemte steder. Hvad kan det skyldes? Kan det være fordi jeg har et par højtalere hængende ved siden af tv'et, der ikke er ordentligt afskærmede? Eller kan det være kabel støj?
Håber der er en der kan svare.
__________________ Min DVD samling:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Wintherburn
|