| Forfatter |
|
larsasm Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket af disse to ville I anbefale?
De forskellige data er stort set ens bortset fra:
Samsung har ingen indbygget digital tuner. Pris ca 9000 på nettet, ca 11000 i Fona. Har indbyggede/skjulte højttalere
Alfaview er uden højttalere. Pris 9995 + 1000 kr for evt. højttalere, som skal sidde synligt i siderne. Alfaview er derimod MED 2 dvb-tunere Alfaview giver en PS2 med i købet.
Hvad ville I vælge? Jeg bruger primært fjernsynet til tv og dvd. Ville muligvis også bruge det til PS2. Jeg modtager tdc-kabel i København, hvilket vel ikke giver mulighed for modtagelse af digitalt tv??
På forhånd tak :-)
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det blot er til TV og DVD ville jeg slet ikke vælge et af de TV. Jeg ville ikke engang vælge LCD. Jeg ville vælge såen en her, men visse har jo problemer med designet på den serie...
|
| Til top |
|
| |
larsasm Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også flot....med hvilken begrundelse burde jeg vælge det i stedet?
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
At det giver langt bedre billedkvalitet end de to andre TV du har nævnt. Og det er større. Og det har flere tilslutningsmuligheder.
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor har du begrænset dig til LCD?
|
| Til top |
|
| |
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
larsasm Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 17 Januar 2007 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde tænkt mig LCD, da jeg har læst mig til, at det er bedst op til 32". Men er da i tvivl nu... Det tv #2 henviser til er 37" og helt sikkert udsolgt til den pris. Er det virkelig plasma jeg skal kigge på v 32"....primært til tv og dvd?? hvis ja, nogle bud på hvilket? Hvis nej, er der så andre bedre LCD end de to jeg nævner i emnet? (jeg synes selv det er de to fedeste designs og stadig med gode data)
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 17 Januar 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Data siger intet om billedet, med mindre du ved hvordan de skal tolkes korrekt, og selvom du ved dette siger de stadig meget begrænsede ting.
Hvis du er begrænset til 32 tommer, så snakker vi LCD. Der laves ikke plasmaer i 32 tommer. Der er dog ingen tvivl om, at du får et bedre Tv ved at vælge det Naiera henviser til.
Hvis du holder dig til 32 tommer, så vil Toshiba WL66 serien - som også kan findes på Tape Connections side - give dig et fint billede til relativt små penge. __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 17 Januar 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
larsasm skrev:
Det tv #2 henviser til er 37" og helt sikkert udsolgt til den pris.
|
|
|
De har det måske ikke hjemme lige nu, men du skal nok få det til angivne pris, såfremt du bestiller før de ændrer den.
|
| Til top |
|
| |