Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 23:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE32N71 vs Alfaview 32" DELUXE HD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
larsasm
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Hvilket af disse to ville I anbefale?

De forskellige data er stort set ens bortset fra:

Samsung har ingen indbygget digital tuner. Pris ca 9000 på nettet, ca 11000 i Fona. Har indbyggede/skjulte højttalere

Alfaview er uden højttalere. Pris 9995 + 1000 kr for evt. højttalere, som skal sidde synligt i siderne. Alfaview er derimod MED 2 dvb-tunere
Alfaview giver en PS2 med i købet.

Hvad ville I vælge? Jeg bruger primært fjernsynet til tv og dvd. Ville muligvis også bruge det til PS2.
Jeg modtager tdc-kabel i København, hvilket vel ikke giver mulighed for modtagelse af digitalt tv??

På forhånd tak :-)


Til top Vis larsasm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsasm
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Hvis det blot er til TV og DVD ville jeg slet ikke vælge et af de TV. Jeg ville ikke engang vælge LCD. Jeg ville vælge såen en her, men visse har jo problemer med designet på den serie...
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
larsasm
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Det er også flot....med hvilken begrundelse burde jeg vælge det i stedet?
Til top Vis larsasm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsasm
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

At det giver langt bedre billedkvalitet end de to andre TV du har nævnt. Og det er større. Og det har flere tilslutningsmuligheder.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Hvorfor har du begrænset dig til LCD?

Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
larsasm
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Jeg havde tænkt mig LCD, da jeg har læst mig til, at det er bedst op til 32". Men er da i tvivl nu...
Det tv #2 henviser til er 37" og helt sikkert udsolgt til den pris.
Er det virkelig plasma jeg skal kigge på v 32"....primært til tv og dvd?? hvis ja, nogle bud på hvilket? Hvis nej, er der så andre bedre LCD end de to jeg nævner i emnet? (jeg synes selv det er de to fedeste designs og stadig med gode data)


Til top Vis larsasm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsasm
 
Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 962
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Data siger intet om billedet, med mindre du ved hvordan de skal tolkes korrekt, og selvom du ved dette siger de stadig meget begrænsede ting.

Hvis du er begrænset til 32 tommer, så snakker vi LCD. Der laves ikke plasmaer i 32 tommer. Der er dog ingen tvivl om, at du får et bedre Tv ved at vælge det Naiera henviser til.

Hvis du holder dig til 32 tommer, så vil Toshiba WL66 serien - som også kan findes på Tape Connections side - give dig et fint billede til relativt små penge.



__________________
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top Vis Rasmus Larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Larsen Besøg Rasmus Larsen's Websted
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

larsasm skrev:

Det tv #2 henviser til er 37" og helt sikkert udsolgt til den pris.


De har det måske ikke hjemme lige nu, men du skal nok få det til angivne pris, såfremt du bestiller før de ændrer den.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes