Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 22:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Det perfekte køb... eller?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fc junkies
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Hey

Jeg er igennem mit arbejde blevet tilbudt et Philips 32pf9631D til 10.000 kr. Det er godt nok den som har hængt fremme noget tid, men vejl. har jo været 17.999 kr. Fjernsynet har pixelplus2hd og alt det der... det ved i jo nok! ;-)

Skal det være den, eller er der noget som er lige så godt ved 10.000 kr. grænsen?? Som vel og mærket kan erhverves i danmark for de penge... ikke tysk import eller noget. dvb-t er vigtigt

Helst hurtigt svar... køber den i morgen hvis i anbefaler den.

 

Tusind tak

Til top Vis fc junkies's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fc junkies
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

I mine verden finde "det perfekte køb" ikke, der vil altid være et valg mellem pest eller cilera. Men nu er jeg jo "phillips mand" over en hals, så jeg synes bestemt det er en god løsning du har fundet dig, hvis du kan nøjedes med de 32 tommer...
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  



Citat fra Flatpanels ved anmeldelse af Phillips 32PF9631D "En meget positiv oplevelse og bestemt et Tv som vi gerne vil anbefale."

Link til test:

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1155 506940


Efter at have læst testen kan du vist roligt købe det tv med god samvittighed



__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Mange herinde vil vist sige at et Panasonic TH37PV60 (37") til samme pris hos fx. TapeConnection er et langt bedre køb.

Jeg citerer kun, for er ikke ekspert. Men jeg har opdaget dette forum fordi jeg ville finde det bedste køb. Jeg er kommet fremtil at jeg skal have en Panasonic PV60 (plasma TV).

Skal så bare finde ud af om jeg gider vente på den nye model om 3-4 måneder

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3070
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Hvis det er en gammel model, kan nyprisen meget vel være overhalet indenom flere gange! Udviklingen går hurtigt, og priserne rasler ned, i takt med at kvaliteten stiger.
Lidt ligesom at købe en gammel PC, hvor nyprisen har været meget høj. Her vil udviklingen også gøre, at en væsentlig hurtigere ny model er langt billigere!

Jeg vil ikke afgøre om det er et godt eller dårligt køb. Men se dig for. Undersøg hvad du kan købe et sprit nyt tv i samme kvalitet for.



__________________
Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  



Den omtalte model er ikke særlig gammel hvis i læser testen

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
paqi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 617
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne slå et slag for Hitachi. Jeg har netop købt et 32W Hitachi efter at have haft et Samsung M61. Jeg har ikke ændret noget som helst i farvegengivelsen da det simpelthen står fantastik. Modellen hedder 32DL9700 og kan ses i Expert.

Jeppe

Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi
 
benj0219
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Januar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

Overvejede selv samme skærm til 10000 kr hos pixmania, men ender med en 42pv60. Tror at størrelsen passer bedre og kvaliteten er meget bedre...

Til top Vis benj0219's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af benj0219
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes